Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 2 w Kartuzach przy ul. Wzgórze Wolności 1, Szkoły Podstawowej w Łapalicach przy ul. Szkolnej 2, Zespołu Szkół w Kiełpinie przy ul. Szkolnej 29 oraz Zespołu Szkół w Staniszewie, Staniszewo 2A na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 58 6945135
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 58 6945135
    REGON: 00052754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 2 w Kartuzach przy ul. Wzgórze Wolności 1, Szkoły Podstawowej w Łapalicach przy ul. Szkolnej 2, Zespołu Szkół w Kiełpinie przy ul. Szkolnej 29 oraz Zespołu Szkół w Staniszewie, Staniszewo 2A na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń: 1.1) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach przy ul. Wzgórze Wolności 1 działka nr 1/10 obręb ewidencyjny nr 5 Kartuzy, 1.2) Zespołu Szkół w Staniszewie, Staniszewo 2A działka nr 388/3 obręb ewidencyjny Staniszewo, 1.3) Szkoły Podstawowej w Łapalicach przy ul. Szkolnej 2 działka nr 222/1 obręb ewidencyjny Łapalice, 1.4) Zespołu Szkół w Kiełpinie przy ul. Szkolnej 29 działka nr 11/22 obręb ewidencyjny Kiełpino, na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2) Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Każda Część zamówienia odpowiada danej szkole wskazanej w pkt 1. 3) Część nr 1 zamówienia - adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego - obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania parteru budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach na cele przedszkolne zgodnie z projektem aranżacji wnętrz. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 3.1) roboty budowlane, 3.2) prace rozbiórkowe, 3.3) wydzielenie pomieszczeń, 3.4) roboty wykończeniowe, 3.5) stolarka okienna i drzwiowa, 3.6) wykonanie podestu przed wejściem, 3.7) wykonanie nowego podestu przed istniejącym wejściem wraz z pochylnią, 3.8) wykonanie dodatkowych przewodów wentylacyjnych, 3.9) dostawa i montaż infrastruktury sanitarnej (wraz z podajnikami papieru toaletowego, dozownikami mydła, suszarkami do rąk oraz podajnikami ręczników papierowych), 3.10) instalacja centralnego ogrzewania, 3.11) instalacja wodno- kanalizacyjna, 3.12) instalacja elektryczna i teletechniczna. 4) Część nr 2 zamówienia - adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół w Staniszewie na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego - obejmuje przebudowę części parteru pomieszczeń szkoły w celu zmiany sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na cele oddziałów przedszkolnych. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 4.1) roboty rozbiórkowe, 4.2) roboty budowlane, 4.3) roboty wykończeniowe, 4.4) renowacja elewacji, 4.5) stolarka okienna i drzwiowa, 4.6) dostawa i montaż infrastruktury sanitarnej (wraz z podajnikami papieru toaletowego, dozownikami mydła, suszarkami do rąk oraz podajnikami ręczników papierowych), 4.7) instalacja centralnego ogrzewania, 4.8) instalacje wodno- kanalizacyjne, 4.9) instalacje elektryczne, 4.10) montaż wentylacji. 5) Część nr 3 zamówienia - adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Łapalicach na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego - obejmuje zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń SP Łapalice na pomieszczenia ośrodka wychowania przedszkolnego wraz z przebudową oraz montażem podnośnika dla niepełnosprawnych. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 5.1) prace rozbiórkowe, 5.2) przebudowa pomieszczeń łazienek, 5.3) przebudowa holu wejściowego, 5.4) montaż wentylacji, 5.5) stolarka okienna i drzwiowa, 5.6) roboty wykończeniowe, 5.7) dostawa i montaż infrastruktury sanitarnej (wraz z podajnikami papieru toaletowego, dozownikami mydła, suszarkami do rąk oraz podajnikami ręczników papierowych), 5.8) przebudowa podestu wejściowego oraz dostawa podnośnika platformowego, 5.9) instalacja centralnego ogrzewania, 5.10) instalacja wodno- kanalizacyjna, 5.11) instalacja elektroenergetyczna. 6) Część nr 4 zamówienia - adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół w Kiełpinie na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego - obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku Zespołu szkół w Kiełpinie na cele przedszkolne zgodnie z projektem aranżacji wnętrz. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 6.1) roboty budowlane, 6.2) roboty rozbiórkowe, 6.3) wydzielenie pomieszczeń, 6.4) roboty wykończeniowe, 6.5) stolarka okienna i drzwiowa, 6.6) wykonanie podestu przed wejściem, 6.7) wykonanie nowego podestu przed istniejącym wejściem wraz z pochylnią, 6.8) wykonanie dodatkowych przewodów wentylacyjnych, 6.9) dostawa i montaż infrastruktury sanitarnej (wraz z podajnikami papieru toaletowego, dozownikami mydła, suszarkami do rąk oraz podajnikami ręczników papierowych), 6.10) instalacja centralnego ogrzewania, 6.11) instalacja wodno- kanalizacyjna, 6.12) instalacja elektryczna i teletechniczna. 7) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodnie z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 8) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji Projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: projekty budowlane, aranżacje wnętrz, przedmiary robót oraz STWiOR - Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. 9) Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 10) Zamawiający nie zabezpiecza placu budowy. 11) Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi posiadać nie gorsze parametry techniczno-użytkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) na każdą Część zamówienia, Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach