Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń po byłej szkole w miejscowości Przesławice na trzy lokale mieszkalne

Miasto i Gmina Łasin ogłasza przetarg

  • Adres: 86-320 Łasin, ul. Radzyńska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4665043 , fax. 056 4665046
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łasin
    ul. Radzyńska 2 2
    86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4665043, fax. 056 4665046
    REGON: 87111864900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń po byłej szkole w miejscowości Przesławice na trzy lokale mieszkalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania: Przebudowa pomieszczeń po byłej szkole w miejscowości Przesławice na trzy lokale mieszkalne. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: 1)projekt budowlano wykonawczy w branżach: a)budowlanej, b)sanitarnej, c)elektrycznej, 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3)przedmiar robót. 2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie robót budowlanych wewnętrznych (stolarka okienna i drzwiowa, posadzki, ściany działowe, instalacja wentylacyjna, instalacja elektryczna, domofonowa, RTV i telefoniczna, instalacja wodnokanalizacyjna, ułożenie płytek ceramicznych, wykończenie ścian i sufitów z malowaniem), 2)dostawę i montaż armatury sanitarnej (biały montaż), 3)remont części dachu. 3.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: 1)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, 2)przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie miesięcznym, 3)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, 4)załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, 5)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, 6)przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 7)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, 8)opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, 9)przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, 10)zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 11)wywóz i zagospodarowanie odpadów, materiałów pochodzących z rozbiórki, demontażu i wyburzenia. 4.W celu prawidłowego przygotowania oferty (cena ofertowa będzie miała charakter ryczałtowy i nie będzie podlegać zmianom przez cały okres trwania umowy, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac) wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej. 5)Zamawiający informuje, iż załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót należy traktować jako poglądowe i ułatwiające Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, zamawiający, oprócz przeprowadzenia wizji lokalnej, prosi o analizę pozostałych składników dokumentacji projektowej (projektu budowlano-wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 6.W dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, itp.) przywołane zostały dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny powinien posiadać te same cechy fizyczne co wyrób wskazany w dokumentacji projektowej, a jego parametry jakościowe nie powinny być gorsze od wskazanego w dokumentacji. 7.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości wykonania przedmiotu zamówienia na okres 3 lat od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach