Przetargi.pl
Przebudowa poddasza i wymiana pokrycia dachowego budynku administracyjnego Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy pl. Powstańców Warszawy 1 we Wrocławiu - Etap II

Dolnośląski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 50-951 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3406243 , fax. 071 3406806
  • Data zamieszczenia: 2011-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    pl. Powstańców Warszawy 1 1
    50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3406243, fax. 071 3406806
    REGON: 00051437700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa poddasza i wymiana pokrycia dachowego budynku administracyjnego Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy pl. Powstańców Warszawy 1 we Wrocławiu - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowe - obejmują: 1. Usunięcie zdegenerowanej powłoki elementów kamiennych, oczyszczenie piaskowca poprzez np. kompleksowe piaskowanie a następnie uzupełnienie ubytków i zabezpieczenie środkami impregnacyjnymi elementów niewykonanych w I etapie w części A i C oraz w całości części B budynku. 2. Wymianę pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na blachę tytan -cynk patynowanej w kolorze niebiesko-szarym w pozostałej części C budynku i w całości części B budynku. 3. Wymianę obróbek blacharskich, koryt odpływowych wraz z rynnami leżącymi i rurami spustowymi z górnego poziomu dachu na gzyms. 4. Wymianę pokrycia papowego w części górnej dachu 5. Demontaż i montaż instalacji odgromowej . 6. Wykonanie nowej zapory śniegowej jednoelementowej oraz wsporników instalacji odgromowej po uprzedniej 20% wymianie elementów mocowań i zawiesi. 7. Podmurowanie prześwitów w 8 kominach wentylacyjnych w części budynku C 8. Wysuszenie zawilgoceń, usunięcie zagrzybień i wykwitów solankowych elementów stropów. 9. Oczyszczenie kondygnacji posadzki i więźby drewnianej poddasza z odchodów gołębich. 10. Impregnację konstrukcji więźby drewnianej środkami ognio, owado i grzybobójczymi. 11. Wykonanie w części budynku B i C termoizolacji stropu poddasza płytami styropianowymi FS 100 grubości 15cm wraz z wykonaniem posadzki z betonu keramzytowego grubości 5cm. Wzmocnionej w części komunikacyjnej na szerokości 3,0 m. siatką stalową 10x10cm i fi 3,5 mm. 12. Wykonanie w części budynku A termoizolacji z wełny mineralnej grubości 20cm poprzez ułożenie na stropie i zabezpieczeniu od strony stropu izolacją z folii poro przepuszczalnej a od strony wierzchniej folią budowlaną grubości 05 mm. 13. Odtworzenie w części budynku i C naturalnego oświetlenia korytarza trzeciego piętra poprzez montaż naświetli tunelowych. 14. Rozbiórkę na poziomie poddasza w części B i C istniejącej bądź niekompletnej wentylacji kanalizacyjnej i wykonanie nowej typu PVC z wyprowadzeniem do otworów kominów wentylacyjnych. Przekroje rur do zastosowania ? 50-110mm 15. Na poziomie górnego dachu w części B budynku uzupełnienie tynków na kominach wentylacyjnych. 16. Wykonanie obicia pokryw trzech wyłazów dachowych blachą tytan-cenk. 17. Skucie i wykonanie nowych tynków kategorii III na kominie spalinowym położonym w części B dachu górnego. 18. Wymiana okiennych parapetów zewnętrznych sztuk 4 w części budynku A (taras). 19. Wymiana pokrycia papowego z papy termozgrzewalnej na tarasie w części A wraz z wykonaniem koryta spływowego odprowadzenia wody i wymianie pokrycia gzymsu zewnętrznego z blachy ocynkowanej na pokrycie z blachy tytan-cynk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach