Przetargi.pl
Przebudowa placu manewrowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-033 Kraków, ul. Westerplatte 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 616 83 00 , fax. 012 616 83 09
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    ul. Westerplatte 19 19
    31-033 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 616 83 00, fax. 012 616 83 09
    REGON: 35156703100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu manewrowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa placu manewrowego wraz z przebudową instalacji wewnętrznych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (instalacja kanalizacyjna, gazowa, cieplna, elektroenergetyczna) oraz likwidacja kolidujących instalacji wod-kan., gazowej i elektroenergetycznej - przy ulicy Westerplatte 19 w Krakowie, działka nr 100, obręb 2 Śródmieście zgodnie z projektem budowlanym objętym prawomocną decyzją Prezydenta Miasta Krakowa o pozwoleniu na budowę Nr 2322/2012 z dnia 26 października 2012 roku. Prace będą prowadzone na obiekcie zabytkowym na podstawie Pozwolenia Nr 788/12 z dnia 23 sierpnia 2012 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zmienionego Decyzją Nr 896/12 z dnia 25 września 2012 r. oraz Decyzją Nr 189/15 z dnia 18.06.2015 r. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: dokumentacją projektową: 1B Zagospodarowanie terenu - (zał. Nr 7.1 do SIWZ); 2B Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 7.2 do SIWZ); 3B Kanalizacja sanitarna i deszczowa - (zał. Nr 7.3 do SIWZ); 4B Instalacja gazowa - (zał. Nr 7.4 do SIWZ); 5B Sieć C.O. - (zał. Nr 7.5 do SIWZ); 6B Sieć elektroenergetyczna - (zał. Nr 7.6 do SIWZ); 7B Dokumentacja geotechniczna - (zał. Nr 7.7 do SIWZ); Decyzją pozwolenia na budowę - (zał. Nr 7.8 do SIWZ); Pozwoleniem MWKZ wraz z Decyzjami zmieniającymi - (zał. Nr 7.9 do SIWZ); Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 8.1 do SIWZ); Kanalizacja i instalacja gazowa - (zał. Nr 8.2 do SIWZ); Sieć C.O. - (zał. Nr 8.3 do SIWZ); Sieć elektroenergetyczna - (zał. Nr 8.4 do SIWZ); Przedmiarami robót: Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 9.1 do SIWZ); Kanalizacja sanitarna i deszczowa - (zał. Nr 9.2 do SIWZ); Sieć gazowa - (zał. Nr 9.3 do SIWZ); Sieć C.O. wysokich parametrów - (zał. Nr 9.4 do SIWZ); Sieć C.O. niskich parametrów - (zał. Nr 9.5 do SIWZ); Kabel energetyczny - (zał. Nr 9.6 do SIWZ); Niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; Uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, wizją w terenie. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne etapy, czasookresy (z wyodrębnieniem zakresów powierzonych ewentualnym podwykonawcom) oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane etapy określał będzie Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robót - zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. Harmonogram zostanie przygotowany (wypełniony) przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), na podstawie złożonej oferty (kosztorysy ofertowe) oraz będzie podlegał weryfikacji i zatwierdzaniu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać następujące etapy realizacji i założenia główne: ETAP I: Kanalizacja sanitarna i deszczowa; ETAP II: Instalacja gazowa, sieci C.O. wysokich i niskich parametrów, sieć elektroenergetyczna; ETAP III: Drogi i ukształtowanie terenu; Zamawiający informuje, iż płatności z tytułu realizowanego zamówienia będą dokonywane w następujących okresach i kwotach: w roku 2015 do kwoty 483 570,00 złotych brutto, w roku 2016 do kwoty 975 390,00 złotych brutto, w roku 2017 pozostała cześć wynagrodzenia z tytułu realizacji zamówienia. Wyznaczenie maksymalnej kwoty płatności w danym roku oznacza, iż Wykonawca może wykonać prace o większym zaangażowaniu, lecz płatność za te prace nastąpi dopiero w roku następnym. Etapy/części, które zostaną uwzględnione w Harmonogramie będą podlegać odbiorom częściowym wraz z dostarczeniem dokumentów niezbędnych do dokonania tych odbiorów. Zakres prac i czynności obejmuje również: opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wzniesionego przez Wykonawcę obiektu, tj.: inwentaryzacji geodezyjnej; protokołów i sprawdzeń branżowych; kart gwarancyjnych; kompletu atestów i dopuszczeń; itp. organizację i zabezpieczenie placu budowy: Wykonawca będzie korzystał z tego samego wjazdu na placu budowy, którym będą poruszać się służby Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1. Wjazd musi być utrzymywany przez Wykonawcę na bieżąco w pełnej przejezdności i czystości, Zamawiający informuje, że w budynku koszarowo - biurowym Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 przy ul. Westerplatte 19 pełnią całodobową służbę strażacy i Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany będzie własnym staraniem i kosztem do takiej organizacji prac budowlanych, aby umożliwić działalność ratowniczo-gaśniczą Jednostki; Wykonawca ma obowiązek zgłaszać uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego wszelkie zamierzenia wykonywania prac, w celu skoordynowania działań Jednostki oraz prowadzić pisemny wykaz pracowników obecnych każdego dnia na placu budowy, Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia materiałów, urządzeń i sprzętu zamontowanego w budynkach koszarowych JRG Nr 1 powstałych na skutek niewłaściwego prowadzenia prac lub niewłaściwego działania pracowników Wykonawcy, na plac budowy mogą być dostarczane materiały budowlane, które będą w danym dniu wbudowane, pozostałe materiały budowlane muszą być składowane i przechowywane u Wykonawcy, Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia musi uwzględnić również trudności związane z przenikaniem się robót wykonywanych przez innych Wykonawców (prace elewacyjne i termoizolacyjne) na budynkach PSP zlokalizowanych wokół placu manewrowego, media: prąd - podłączenie do istniejącego złącza, woda - wykonanie przyłącza przez Wykonawcę (sieć na terenie budowy). Zużycie mediów rozliczane będzie na podstawie faktur wystawionych przez Zamawiającego - prąd, woda - (refaktura dla Wykonawcy od PSP); Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji robót powyższe informacje i fakty z uwagi na funkcjonujący obiekt Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 oraz w celu bezpiecznego i sprawnego wykonywania prac; odtworzenie placu manewrowego po wykonaniu prac ziemnych: Wykonawca z uwagi na etapowanie prac po wykonaniu robót związanych z przebudową kanalizacji sanitarnej, deszczowej, a następnie przebudową instalacji gazowej, sieci C.O. i elektroenergetycznej musi odtworzyć swoim staraniem i na swój koszt plac manewrowy do stanu pozwalającego na bezpiecznie i prawidłowe funkcjonowanie Jednostki w ramach wykonywanej działalności ratowniczo-gaśniczej do czasu rozpoczęcia kolejnych etapów prac. Kody CPV: 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45.23.12.20-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów, 45.23.21.50-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, 45.23.32.20-7 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Inspektora Nadzoru Archeologicznego. Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami należy zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego i nadzoru archeologicznego o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zamówieniem. Należy wykonać geodezyjne tyczenie tras sieci i instalacji objętych przedmiotem zamówienia. Przed rozpoczęciem układania rur sprawdzić geodezyjnie niweletę podsypki na dnie wykopu. W trakcie wykonywania wykopów należy zwracać szczególną uwagę na ewentualne niezinwentaryzowane uzbrojenie podziemne. W miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia. Roboty ziemne i montażowe wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością. W przypadku skrzyżowania się wykonywanych kanalizacji i sieci z istniejącym podziemnym uzbrojeniem technicznym, przewody tego uzbrojenia zabezpieczyć przez podwieszenie lub w inny sposób wymagany przepisami i wskazany przez użytkownika/właściciela uzbrojenia. Po zakończeniu robót należy uporządkować i odtworzyć pierwotny stan terenu na obszarze objętym pracami. Elementy, materiały zastosowane w czasie realizacji przedmiotu zmówienia muszą posiadać oznaczenia identyfikujące, np. producent, typ wyrobu, średnica, materiał, ciśnienie nominalne, itp. Atesty na proponowane do wbudowywania materiały, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed rozpoczęciem robót, celem ich akceptacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 10 września 2015 r. do godz. 11.00 wnieść wadium przetargowe - siedziba PSP. Kwota wadium wynosi 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) i musi być wniesiona w złotych polskich. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. od dnia, w którym upływa termin składania ofert na okres 30 dni. Wadium przetargowe może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A., numer rachunku: 25 1240 4722 1111 0000 4854 5594 - z dopiskiem Wpłata wadium - plac manewrowy w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na w/w rachunku; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.); Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w siedzibie Zamawiającego (Budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków (Dziennik Podawczy - parter) muszą zostać złożone za potwierdzeniem przyjęcia oryginały dokumentów poświadczające wniesienie wadium formach określonych w ppkt 11.4.2.-11.4.5. lub załączone do ofert (tj. w kopercie z ofertą). Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: być wystawione na: Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków; zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp każdego z tych wykonawców; UWAGA ! Wykonawca winien zamieścić w ofercie kopię dokumentu - potwierdzenia wniesienia wadium - dla celów przyspieszenia procesu badania ofert. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach