Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-033 Kraków, ul. Westerplatte 19
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 616 83 00 , fax. 012 616 83 09
- Data zamieszczenia: 2015-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
ul. Westerplatte 19 19
31-033 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 616 83 00, fax. 012 616 83 09
REGON: 35156703100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa placu manewrowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa placu manewrowego wraz z przebudową instalacji wewnętrznych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (instalacja kanalizacyjna, gazowa, cieplna, elektroenergetyczna) oraz likwidacja kolidujących instalacji wod-kan., gazowej i elektroenergetycznej - przy ulicy Westerplatte 19 w Krakowie, działka nr 100, obręb 2 Śródmieście zgodnie z projektem budowlanym objętym prawomocną decyzją Prezydenta Miasta Krakowa o pozwoleniu na budowę Nr 2322/2012 z dnia 26 października 2012 roku. Prace będą prowadzone na obiekcie zabytkowym na podstawie Pozwolenia Nr 788/12 z dnia 23 sierpnia 2012 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zmienionego Decyzją Nr 896/12 z dnia 25 września 2012 r. oraz Decyzją Nr 189/15 z dnia 18.06.2015 r. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: dokumentacją projektową: 1B Zagospodarowanie terenu - (zał. Nr 7.1 do SIWZ); 2B Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 7.2 do SIWZ); 3B Kanalizacja sanitarna i deszczowa - (zał. Nr 7.3 do SIWZ); 4B Instalacja gazowa - (zał. Nr 7.4 do SIWZ); 5B Sieć C.O. - (zał. Nr 7.5 do SIWZ); 6B Sieć elektroenergetyczna - (zał. Nr 7.6 do SIWZ); 7B Dokumentacja geotechniczna - (zał. Nr 7.7 do SIWZ); Decyzją pozwolenia na budowę - (zał. Nr 7.8 do SIWZ); Pozwoleniem MWKZ wraz z Decyzjami zmieniającymi - (zał. Nr 7.9 do SIWZ); Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 8.1 do SIWZ); Kanalizacja i instalacja gazowa - (zał. Nr 8.2 do SIWZ); Sieć C.O. - (zał. Nr 8.3 do SIWZ); Sieć elektroenergetyczna - (zał. Nr 8.4 do SIWZ); Przedmiarami robót: Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 9.1 do SIWZ); Kanalizacja sanitarna i deszczowa - (zał. Nr 9.2 do SIWZ); Sieć gazowa - (zał. Nr 9.3 do SIWZ); Sieć C.O. wysokich parametrów - (zał. Nr 9.4 do SIWZ); Sieć C.O. niskich parametrów - (zał. Nr 9.5 do SIWZ); Kabel energetyczny - (zał. Nr 9.6 do SIWZ); Niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; Uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, wizją w terenie. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne etapy, czasookresy (z wyodrębnieniem zakresów powierzonych ewentualnym podwykonawcom) oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane etapy określał będzie Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robót - zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. Harmonogram zostanie przygotowany (wypełniony) przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), na podstawie złożonej oferty (kosztorysy ofertowe) oraz będzie podlegał weryfikacji i zatwierdzaniu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać następujące etapy realizacji i założenia główne: ETAP I: Kanalizacja sanitarna i deszczowa; ETAP II: Instalacja gazowa, sieci C.O. wysokich i niskich parametrów, sieć elektroenergetyczna; ETAP III: Drogi i ukształtowanie terenu; Zamawiający informuje, iż płatności z tytułu realizowanego zamówienia będą dokonywane w następujących okresach i kwotach: w roku 2015 do kwoty 483 570,00 złotych brutto, w roku 2016 do kwoty 975 390,00 złotych brutto, w roku 2017 pozostała cześć wynagrodzenia z tytułu realizacji zamówienia. Wyznaczenie maksymalnej kwoty płatności w danym roku oznacza, iż Wykonawca może wykonać prace o większym zaangażowaniu, lecz płatność za te prace nastąpi dopiero w roku następnym. Etapy/części, które zostaną uwzględnione w Harmonogramie będą podlegać odbiorom częściowym wraz z dostarczeniem dokumentów niezbędnych do dokonania tych odbiorów. Zakres prac i czynności obejmuje również: opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wzniesionego przez Wykonawcę obiektu, tj.: inwentaryzacji geodezyjnej; protokołów i sprawdzeń branżowych; kart gwarancyjnych; kompletu atestów i dopuszczeń; itp. organizację i zabezpieczenie placu budowy: Wykonawca będzie korzystał z tego samego wjazdu na placu budowy, którym będą poruszać się służby Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1. Wjazd musi być utrzymywany przez Wykonawcę na bieżąco w pełnej przejezdności i czystości, Zamawiający informuje, że w budynku koszarowo - biurowym Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 przy ul. Westerplatte 19 pełnią całodobową służbę strażacy i Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany będzie własnym staraniem i kosztem do takiej organizacji prac budowlanych, aby umożliwić działalność ratowniczo-gaśniczą Jednostki; Wykonawca ma obowiązek zgłaszać uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego wszelkie zamierzenia wykonywania prac, w celu skoordynowania działań Jednostki oraz prowadzić pisemny wykaz pracowników obecnych każdego dnia na placu budowy, Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia materiałów, urządzeń i sprzętu zamontowanego w budynkach koszarowych JRG Nr 1 powstałych na skutek niewłaściwego prowadzenia prac lub niewłaściwego działania pracowników Wykonawcy, na plac budowy mogą być dostarczane materiały budowlane, które będą w danym dniu wbudowane, pozostałe materiały budowlane muszą być składowane i przechowywane u Wykonawcy, Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia musi uwzględnić również trudności związane z przenikaniem się robót wykonywanych przez innych Wykonawców (prace elewacyjne i termoizolacyjne) na budynkach PSP zlokalizowanych wokół placu manewrowego, media: prąd - podłączenie do istniejącego złącza, woda - wykonanie przyłącza przez Wykonawcę (sieć na terenie budowy). Zużycie mediów rozliczane będzie na podstawie faktur wystawionych przez Zamawiającego - prąd, woda - (refaktura dla Wykonawcy od PSP); Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji robót powyższe informacje i fakty z uwagi na funkcjonujący obiekt Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 oraz w celu bezpiecznego i sprawnego wykonywania prac; odtworzenie placu manewrowego po wykonaniu prac ziemnych: Wykonawca z uwagi na etapowanie prac po wykonaniu robót związanych z przebudową kanalizacji sanitarnej, deszczowej, a następnie przebudową instalacji gazowej, sieci C.O. i elektroenergetycznej musi odtworzyć swoim staraniem i na swój koszt plac manewrowy do stanu pozwalającego na bezpiecznie i prawidłowe funkcjonowanie Jednostki w ramach wykonywanej działalności ratowniczo-gaśniczej do czasu rozpoczęcia kolejnych etapów prac. Kody CPV: 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45.23.12.20-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów, 45.23.21.50-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, 45.23.32.20-7 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Inspektora Nadzoru Archeologicznego. Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami należy zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego i nadzoru archeologicznego o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zamówieniem. Należy wykonać geodezyjne tyczenie tras sieci i instalacji objętych przedmiotem zamówienia. Przed rozpoczęciem układania rur sprawdzić geodezyjnie niweletę podsypki na dnie wykopu. W trakcie wykonywania wykopów należy zwracać szczególną uwagę na ewentualne niezinwentaryzowane uzbrojenie podziemne. W miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia. Roboty ziemne i montażowe wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością. W przypadku skrzyżowania się wykonywanych kanalizacji i sieci z istniejącym podziemnym uzbrojeniem technicznym, przewody tego uzbrojenia zabezpieczyć przez podwieszenie lub w inny sposób wymagany przepisami i wskazany przez użytkownika/właściciela uzbrojenia. Po zakończeniu robót należy uporządkować i odtworzyć pierwotny stan terenu na obszarze objętym pracami. Elementy, materiały zastosowane w czasie realizacji przedmiotu zmówienia muszą posiadać oznaczenia identyfikujące, np. producent, typ wyrobu, średnica, materiał, ciśnienie nominalne, itp. Atesty na proponowane do wbudowywania materiały, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed rozpoczęciem robót, celem ich akceptacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 10 września 2015 r. do godz. 11.00 wnieść wadium przetargowe - siedziba PSP. Kwota wadium wynosi 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) i musi być wniesiona w złotych polskich. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. od dnia, w którym upływa termin składania ofert na okres 30 dni. Wadium przetargowe może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A., numer rachunku: 25 1240 4722 1111 0000 4854 5594 - z dopiskiem Wpłata wadium - plac manewrowy w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na w/w rachunku; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.); Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w siedzibie Zamawiającego (Budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków (Dziennik Podawczy - parter) muszą zostać złożone za potwierdzeniem przyjęcia oryginały dokumentów poświadczające wniesienie wadium formach określonych w ppkt 11.4.2.-11.4.5. lub załączone do ofert (tj. w kopercie z ofertą). Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: być wystawione na: Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków; zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp każdego z tych wykonawców; UWAGA ! Wykonawca winien zamieścić w ofercie kopię dokumentu - potwierdzenia wniesienia wadium - dla celów przyspieszenia procesu badania ofert. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych nr 580008K ul. Brodzińskiego, nr 580073K ul. Nowy Świat, nr 580059K ul. Legionów Polskich, nr 580048K ul. Krakowskie Przedmieście, nr 580125K ul. Krakowska, nr 580101K ul. Świętokrzyska, nr 580121K ul. Oracka, nr 580015K ul. Czackiego, nr 580007K ul. Stasiaka, nr 580030K ul. Gołębia, nr 580003K ul. Bernardyńska w miejscowości Bochnia
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa mostu nr. JNI 01027460 nad potokiem Ścieklec na drodze powiatowej 1264K w m.. Błogocice
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi transportu rolnego nr 203705K w miejscowści Lisia Góra k/ szkoły oraz drogi gminnej - ul. Zagumnie w miejscowości Lisia Góra
Dodano: 2016-07-21 - Budowa budynku socjalnego przy ul. Na Buczków w Bochni
Dodano: 2016-07-20 - Remont instalacji wodociągowej zewnętrznej wraz z przyłączami od pawilonu C-1 do B-1 - etap II (od C-1 do A-0).- KC-zp.272-338/16
Dodano: 2016-07-15 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Joninach poprzez przebudowę instalacji c.o. i kotłowni gazowej oraz przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku na cele przedszkola
Dodano: 2016-07-15 - Budowa boiska sportowego na terenie Szkoły Podstawowej Nr 67 - ul. Kaczorówka 4 w Krakowie w formule zaprojektuj i wykonaj. Sprawa numer: NZ.273.150.2016.RZA
Dodano: 2016-07-13 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Połom Duży (łącznik do działki Nr 399).
Dodano: 2016-07-04 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kobyle ( Podgródek Kobylski ) - etap III.
Dodano: 2016-07-04 - Zagospodarowanie terenu przylegającego do Libiąskiego Centrum Kultury oraz skweru u zbiegu ulic Górniczej i Ks. Pieli w Libiążu - przebudowa ciągów komunikacyjnych wokół budynku LCK
Dodano: 2016-07-04