Przetargi.pl
Przebudowa pierwszego piętra budynku Towarzystwa Sportowego GWAREK przy ul. Wojska Polskiego 2 w Tarnowskich Górach – etap II

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
    REGON: 000527210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pierwszego piętra budynku Towarzystwa Sportowego GWAREK przy ul. Wojska Polskiego 2 w Tarnowskich Górach – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca dokończenie przebudowy pierwszego piętra budynku TS Gwarek, znajdującego się przy ul. Wojska Polskiego 2 w Tarnowskich Górach. Zakres zamówienia obejmuje: - remont tarasu wraz z dobudową schodów zewnętrznych, - remont balkonu, - przebudowa konstrukcji dachu, - uszczelnienie pokrycia dachu (wykonanie obróbek blacharskich na ścianach szczytowych, zaprawienie otworów i styków blacho dachówki), - wykonanie wentylacji wymuszonej w ścianie od strony tarasu oraz nawietrzaków podokiennych, - docieplenie dachu wraz z okładziną i wykończeniem, - montaż stolarki drzwiowej, - remont pomieszczeń kuchennych wraz z wykończeniem, - wykonanie tynków oraz okładzin w Sali klubowej, - wykonanie posadzki cienkowarstwowej polimerowo-cementowej w Sali klubowej, - wykonanie białego montażu instalacji wod-kan., - wykonanie białego montażu instalacji elektrycznej, - wyposażenie Sali klubowej - zostało podzielone na następujące części: a. część jadalna, w tym: meble, urządzenia i zastawa stołowa, b. część dla dzieci, w tym: meble i urządzenia, c. wyposażenie baru – ekspres do kawy, d. część konferencyjna, w tym: urządzenia multimedialne i meble, e. wyposażenie dodatkowe – kominek. Szczegółowy zakres robót objętych kontraktem określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Całość powyższych dokumentów, jak i Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. Załączona dokumentacja zawiera szerszy zakres robót niż przedmiotowe zamówienie, ponieważ dotyczy wszystkich prac, jakie były przewidziane w ramach przebudowy pierwszego piętra budynku. Wykonawcy winni brać pod uwagę tylko te zapisy dokumentacji, które dotyczą zakresu niniejszego zamówienia wskazanego powyżej jak i w szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. UWAGA! Przyjęte w przedmiarze robót urządzenia z podaniem przykładowych producentów i typów należy traktować jako określenie wymaganych przez inwestora wielkości, parametrów technicznych oraz standardu urządzenia. Jeżeli zastosowanie tzw. materiałów i urządzeń równoważnych wiąże się z koniecznością wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa budynku TS Gwarek – etap II”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 niniejszego rozdziału. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT). 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach