Przetargi.pl
Przebudowa parteru w budynku administracyjno-leczniczym Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku

Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2973400, 2973486 , fax. 061 2961615
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku
    Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34 34
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2973400, 2973486, fax. 061 2961615
    REGON: 63106716800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kowanowko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parteru w budynku administracyjno-leczniczym Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parteru w budynku administracyjno-leczniczym Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku. Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty, stanowiące załącznik do umowy: - Dokumentacja projektowo - techniczna - załącznik nr 1, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2, - Przedmiar robót - załącznik nr 3. Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP oraz przepisami prawa polskiego obowiązującego w tym zakresie, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń w działalności szpitala. Zakres robót zgodnie z zapisami umowy § 1 obejmuje : Wykonanie robót rozbiórkowych i wywiezienie materiałów z demontażu. Wykonanie lady zewnętrznej w pomieszczeniu rejestracji, ułożenie instalacji c.o. wodno kanalizacyjnej, elektrycznej, internetowej, telefonicznej, alarmowej, monitoringu. Położenie tynków i izolacji przeciwwilgociowych na ścianach i posadzce. Wymiana okien i drzwi, położenie wykładzin na korytarzu i schodach, gruntowanie i malowanie ścian zgodnie z dokumentacją projektowo - techniczną. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy na wykonanie roboty budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z w/w opisem i na zasadach określonych we wzorze umowy. Projekt budowlany wielobranżowy do wglądu w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 750,00 PLN (słownie: pięć tysięcy siedemset czterdzieści osiem 42/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28 do godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a).pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA 67 1020 4128 0000 1202 0050 3763; b).poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c).gwarancjach bankowych; d).gwarancjach ubezpieczeniowych; e).poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a).odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b).nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c).zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: O wpłacie wadium w formie pieniężnej w terminie decydować będzie faktyczny wpływ pieniędzy na konto podane przez Zamawiającego. Dokument wniesienia wadium należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie przed upływem terminu składania ofert. W przeciwnym wypadku Zamawiający nie będzie mógł zwrócić wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu musi to być kopia lub oryginał dowodu wpłaty, w każdej innej formie oryginał dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowanowko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach