Przetargi.pl
Przebudowa parteru budynku Gimnazjum nr 1 z oddziałami integracyjnymi w ramach zadania budżetowego Termomodernizacja Gimnazjum Nr 1 (ul. Mostowa) wraz z przebudową, celem likwidacji barier architektonicznych.

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parteru budynku Gimnazjum nr 1 z oddziałami integracyjnymi w ramach zadania budżetowego Termomodernizacja Gimnazjum Nr 1 (ul. Mostowa) wraz z przebudową, celem likwidacji barier architektonicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji a w szczególności: 1) Zakres robót budowlanych wynikający z projektu przebudowy w branży architektoniczno-konstrukcyjnej: -prace przygotowawcze, -roboty wyburzeniowe, -roboty demontażowe, -roboty montażowo-budowlane -prace wykończeniowe i porządkowe 2) Zakres robót wynikający z projektu w branży konstrukcyjno-architektonicznej: -prace demontażowe i przygotowawcze, -wyburzenia schodów wewnętrznych i ścian działowych, -demontaż istniejących posadzek wewnętrznych we wskazanych pomieszczeniach, -demontaż aparatów sanitarnych, -montaż nadproży, -montaż balustrad, -budowa ścian, -wykonanie nowych posadzek, -budowa płyty pod podnośnik NDS, -instalacja podnośnika NDS, -budowa nowych schodów, -przystosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych, -montaż nowych drzwi wewnętrznych ze zmianą drzwi wejściowych do łącznika budynku szkoły, -montaż aparatów sanitarnych oraz podłączenie ich do sieci wod.-kan., -montaż nowej tablicy elektrycznej TA1 Oraz wykonanie zmian w istniejącej tablicy głównej TG, -wykonanie instalacji do nowych odbiorników elektrycznych, -montaż nowych opraw oświetleniowych, -wykonanie zasilania podnośnika dla osób niepełnosprawnych, -prace kontrolno-pomiarowe, -tynkowanie, malowanie, prace zakończeniowo-porządkowe ponadto należy zapewnić: 3) stały nadzór i kontrolę prowadzonych robót, 4) prowadzenie dokumentacji budowy, 5) roboty na terenie szkoły należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osobom trzecim zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i na bieżąco uzgadniać prace z inspektorem nadzoru oraz Dyrektorką szkoły (lub osobami w zastępstwie z administracji szkoły), 6) bieżącą obsługę geodezyjną, 7) organizację zaplecza budowy, 8) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora robót zanikających i ulegających zakryciu do odbioru, 9) ubezpieczenie budowy, 10) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 11) wykonanie wszystkich innych prac, w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 12) w trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4.000,- zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach