Przetargi.pl
Przebudowa oraz rozbudowa przedszkola w m. Obra wraz z niezbędną infrastrukturą

Gmina Wolsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 45 00 , fax. 68 347 45 90
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolsztyn
    Rynek 1
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 45 00, fax. 68 347 45 90
    REGON: 97077070600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz rozbudowa przedszkola w m. Obra wraz z niezbędną infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót, w celu dokładniejszego opisu przedmiotu zamówienia z uwagi na dofinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej, podzielono na dwa zadania: A. Zadanie nr 1 - Przebudowa oraz rozbudowa przedszkola w m. Obra Jest to zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Zakres zadania obejmuje rozbudowę budynku przedszkola wraz z przebudową istniejącego budynku przedszkola, jego rozbudową oraz częściową rozbiórką. Parametry techniczne budynku wg projektu budowlanego: - Powierzchnia zabudowy (część rozbudowywana) - Pz = 614,80 m2, - Powierzchnia zabudowy (część budynku przeznaczona do przebudowy, rozbudowy oraz częściowej rozbiórki ): - Pz = 194,17 m2, - Powierzchnia użytkowa: - Pu = 694,13 m2, - Kubatura: - K = 3 408,19 m3. Istniejący budynek przedszkola jest obiektem piętrowym, murowanym, niepodpiwniczonym z dachem o konstrukcji żelbetowej pokrytym papą. Stan techniczny budynku określono jako dobry. Projektuje się rozbiórkę drugiej kondygnacji budynku oraz jego przebudowę i rozbudowę. W istniejącym budynku przedszkola zlokalizowano kuchnię wraz z zapleczem kuchennym przeznaczonym do pełnej obróbki żywności, szatnię dla personelu wraz z sanitariatem, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie dla personelu, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenia biurowe, komunikację oraz kotłownię. W części dobudowanej zlokalizowano cztery sale przedszkolne z sanitariatami przeznaczonymi dla dzieci, pomieszczeniami magazynowymi, szatniami oraz zmywalniami naczyń, komunikację, pokój nauczycielski, sanitariat dla niepełnosprawnych, pomieszczenie techniczne oraz pomieszczenie porządkowe. Roboty rozbiórkowe obejmują dokonanie rozbiórki drugiej kondygnacji istniejącego budynku przedszkola, tj. rozbiórkę pokrycia dachowego, stropodachu żelbetowego, wszystkich posadzek, demontaż stolarki otworowej, rozbiórkę ścian zewnętrznych i wewnętrznych piętra oraz kominów wewnętrznych do poziomu stropu nad parterem, rozbiórkę komina zewnętrznego w całości, schodów wewnętrznych oraz zewnętrznych stanowiących obecnie wejście do pomieszczenia klatki schodowej, rozbiórkę fundamentów pod ścianami przeznaczonymi do rozbiórki. Po dokonaniu rozbiórki warstw posadzkowych i podposadzkowych w miejscu istniejącego zbiornika bezodpływowego należy wykonać nową pokrywę żelbetową tego zbiornika gr. 10 cm zbrojoną dwukierunkowo prętami Ø12 mm co 10 cm. Przewidziany do wykonania budynek jest obiektem murowanym, niepodpiwniczonym, jednokondygnacyjnym. Konstrukcja budynku: • ławy fundamentowe żelbetowe, • ściany fundamentowe z bloczków betonowych, zewnętrzne ściany fundamentowe ocieplone wełną mineralną, • ściany zewnętrzne z bloczków gazobetonowych ocieplone wełną mineralną, • istniejące ściany zewnętrzne i fundamentowe należy ocieplić, • ściany wewnętrzne nośne i działowe murowane z bloczków gazobetonowych, • nadproża prefabrykowane i stalowe, • słupy, podciągi i wieniec żelbetowy, • stropodach z płyt kanałowych sprężonych z izolacją z papy termozgrzewalnej oraz wyprofilowanym spadkiem z wełny mineralnej, • konstrukcja stalowa pod centralę wentylacyjną. W zakres zadania nr I wchodzą roboty budowlane, w tym m.in.: -prace przygotowawcze i rozbiórkowe; -roboty ziemne (wraz z wymianą gruntów w obrębie projektowanego budynku); -roboty budowlane związane z budową budynku (fundamenty, ściany zewnętrzne, stropodach, posadzki, tynki, stolarka, elewacja); - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej łącznie z instalacją prowadzoną poza budynkiem; - wykonanie instalacji wodociągowej, łącznie z instalacją prowadzoną poza budynkiem; - wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej; - wykonanie instalacji przeciwpożarowej; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, łącznie z montażem kotła c.o.; - wykonanie instalacji wentylacyjnej, w tym wykonanie gruntowego wymiennika ciepła, montaż centrali wentylacyjnej, montaż wentylatorów; - wykonanie instalacji gazowej, w tym Zintegrowany System Zabezpieczenia Gazowego; - przebudowę przyłącza wodociągowego; - wykonanie instalacji elektrycznych wraz z wewnętrzną linią zasilającą, w tym instalacji gniazd wtykowych, instalacji oświetleniowej, instalacji oświetlenia terenu, instalacji odgromowej, instalacji przyzywowej, instalacji alarmowej, instalacji monitoringu, instalacji informatycznej, instalacji domofonowej; - wykonanie zagospodarowania terenu (dojścia, dojazdy, tereny zielone); - wykonanie drogi pożarowej. B. Zadanie nr 2 – Dostawa wyposażenia Zadanie finansowane ze środków własnych Zamawiającego. Zadanie obejmuje: - dostawę i montaż wyposażenia, w tym wyposażenia kuchni (pom. 1.25), obieralni (pom. 1.25), magazynu podręcznego (pom. 1.28), zmywalni przy salach przedszkolnych (pom. 1.8, 1.17), szatni przy salach przedszkolnych (pom. 1.5, 1.9, 1.18, 1.20), pokoju nauczycielskiego (pom. 1.22) w zakresie zgodnym ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót dotyczącymi wyposażenia. C. Do zadań wykonawcy należy również: • zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; • wykonanie dokumentacji powykonawczej – w ilości 3 kompletów; • wykonanie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu – 4 komplety; • wykonanie instrukcji bezpieczeństwa p-poż – 3 komplety, oznakowanie obiektu zgodnie z wykonaną instrukcją oraz wyposażenie obiektu w sprzęt p-poż wg. opracowanej instrukcji; • wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej – 3 komplety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub w kilku formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275 ze zmianami) 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A.,1 Oddział w Wolsztynie nr 40 1090 1607 0000 0000 6000 5544. Najpóźniej w dacie i godzinie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wykonawca składa również: 1).Druk oferty, 2). Tabela elementów scalonych – według załącznika nr 9 do SIWZ. 3). Zobowiązania wymagane postanowieniami punktu 4.7 rozdziału III SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4).Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5).Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6).Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 7).Zamawiający zaleca, w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dołączenie do oferty potwierdzenia wniesienia wadium. 8).Zamawiający zaleca złożenie wraz z ofertą kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie opracowanego przez Wykonawcę przedmiaru w oparciu o projekt budowlany oraz zawarte w SIWZ uwagi Zamawiającego dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.wolsztyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, (informacji zamawiającego z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp np. według wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. III. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, dokumentów wymienionych w pkt 3.5 i 3.6 rozdziału III SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach