Przetargi.pl
Budowa klubu malucha w Gminie Gniezno w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029

GMINA GNIEZNO ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4245750 , fax. 61 4245751
  • Data zamieszczenia: 2024-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GNIEZNO
    Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4245750, fax. 61 4245751
    REGON: 631259519
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa klubu malucha w Gminie Gniezno w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa parterowego budynku klubu malucha. Budynek niepodpiwniczony ozwartej bryle wykonany w technologii tradycyjnej – murowany, przykryty niewentylowanym stropodachempłaskim. Budynek o zwartej bryle w rzucie poziomym w kształcie zgrupowanych prostokątów o wymiarachzewnętrznych: 15,34 x 22,32 m i wysokości 4,86 m. Teren działki nie jest zabudowany i ogrodzony, do tej poryużytkowana jako rola.Przed budynkiem projektuje się plac przeznaczony do parkowania samochodów oraz drogę pożarową, zgodnie zprojektem zagospodarowania działki rys. nr A-1. Drogę zaprojektowano z jasnoszarej kostki betonowej o gr. 8,0cm, na podsypce piaskowej gr. 3,0 cm oraz podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31 o gr. 25,0 cm.▪ Od strony wschodniej budynku projektuje się chodnik o szerokości 1,5 m, zgodnie z projektemzagospodarowania działki rys. nr A-1. Chodnik stanowi połączenie wejścia głównego z wyjściem ogrodowym iprowadzi do odrębnego wejścia do kotłowni oraz węzła cateringowego. Chodnik planuje się wykonać zgrafitowej kostki betonowej o gr. 6,0 cm układanej na warstwie chudego betonu o grubości 10,0 cm oraz 30,0cm warstwie podsypki piaskowej.▪ Zakres opracowania działki projektuje się ogrodzić siatką stalową o wysokości 1,5 m. We frontowej- północnejgranicy planuje się wejście na działkę – furtkę ze stalowej siatki panelowej o wymiarach szer. 100 x h. 150cmoraz stalową, przesuwną bramę wjazdową o wymiarach szer. 400 x h. 150 cm. Odprowadzenie ścieków do czasurealizacji kanalizacji sanitarnej projektuje się dwa zbiorniki bezodpływowe o pojemności V=10,0 m3 zgodnie zprojektem branży sanitarnej (odrębny projekt techniczny). Zbiorniki zlokalizowane są w odległości powyżej10,0m od okien i drzwi do pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, powyżej 4,00 m od granicy z działkąsąsiednią nr 110/14, oraz powyżej 3,66 m od granicy z działka drogową nr 8, zgodnie z odstępstwem w Decyzjio ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 22/2023 z dnia 08.12.2023r. We frontową części granicydziałki projektuje się utwardzone miejsce na śmietniki. Główne wejście do budynku zlokalizowane jest wefrontowej północnej elewacji. Dodatkowe wejście znajduje się w tylnej-ogrodowej elewacji. Osobne wejścia dokotłowni oraz do rozdzielni posiłków zlokalizowane są w bocznej wschodniej elewacji. Na działcezaprojektowano dziesięć miejsc postojowych w tym jedno przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Miejscapostojowe zaprojektowane w odległości powyżej 7,0 m od okien pomieszczeń przeznaczonych na stały pobytludzi oraz w odległości powyżej 3,0 m od granicy z działkami sąsiednimi. Dostęp do drogi (dz. nr 8) odpółnocnej strony działki – projektowanym zjazdem.Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenuOgrzewanie: Projektuje się centralne ogrzewanie przy użyciu pieca gazowego zlokalizowanego w kotłowni orazpompy ciepła wspomaganej fotowoltaiką, zgodnie z projektem branży sanitarnej (odrębny projekt techniczny).Odprowadzenie wód opadowych:▪ z połaci dachowych do dwóch podziemnych zbiorników na deszczówkę z wykorzystaniem do podlewaniaogrodu.▪ z powierzchni utwardzonych odprowadzone odpływami liniowymi bezpośrednio do studzienekbezodpływowych z wykorzystaniem do podlewania ogrodu oraz na teren działki.Zaopatrzenie w wodę: Projektuje się wewnętrzną instalację wodociągową z istniejącej sieci wodociągugminnego, zgodnie z projektem branży sanitarnej (odrębny projekt techniczny).Zaopatrzenie w energię elektryczna: Projektuje się wewnętrzna instalację elektryczną z istniejącej siecielektroenergetycznej, zgodnie z projektem branży elektrycznej (odrębny projekt techniczny).Zaopatrzenie telekomunikacyjne : Projektuje się wewnętrzna instalację telekomunikacyjną z istniejącej siecitelekomunikacyjnej, zgodnie z projektem branży elektrycznej (odrębny projekt techniczny).Na obszarze działki objętym opracowaniem różnica spadku terenu wynosi powyżej 2,0 m. Dookoła budynkunależy wykonać prefabrykowane murki oporowe, umożliwiające dostęp do budynku w miejscu dużej różnicyterenu. Zieleń - trawniki projektuje się wzbogacić o zieleń ozdobną (nie trującą) - zgodnie z załącznikiemgraficznym rys. A-1 plan zagospodarowania działki. We wschodniej i zachodniej części działki oraz dookołaplacu zabaw należy nasadzić krzewy typu „bukszpan” i ”berberys”. Plac zabaw znajduje się w południowej –tylnej części zakresu opracowania, na skarpie. Dostęp do placu stanowią zewnętrzne schody terenowe.Nawierzchnię placu zaprojektowano poliuretanową z bezspoinowej syntetycznej nawierzchni bezpiecznej zprzeznaczeniem na place zabaw, wykonanej na bazie granulatu gumowego i kleju poliuretanowego.Na placu zaplanowano pięć urządzeń do zabaw:- huśtawka metalowa potrójna z bocianim gniazdem- huśtawka bujak wolnostojący – 2 szt.- piaskownica kwadratowa z bali o wymiarach 3,0 x 3,0 m- zjeżdżalniawszystkie urządzenia placu zabaw muszą mieć orzeczenia techniczne zgodne z wymogami normy PN-EN 1176.Powierzchnia utwardzona: 657,00 m2▪ chodnik: 130,00 m2▪ droga dojazdowa+parkingi: 350,00 m2▪ utwardzenie syntetyczne placu zabaw: 177,00 m2▪ powierzchnia wewnętrzna budynku 268,72 m2▪ wysokość 4,86 m▪ ilość kondygnacji nadziemnych 1▪ ilość kondygnacji podziemnych 0▪ kubatura brutto 1’319,25 m3▪ powierzchnia zabudowy 299,83 m2Przedmiot zamówienia obejmuje montaż rolet z napędem elektrycznym na oknach budynku.Zamawiający wymaga aby kocioł gazowy posiadał 60 miesięczną gwarancję producenta.Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji inwestycji tablicyinformacyjnej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi zapisów umów ws. przekazania dofinansowania w zakresierealizacji obowiązków informacyjno-promocyjnych przez ostatecznego odbiorcę wsparcia w ramach programuMALUCH+ 2022–2029 finansowanego ze środków KPO i FERS.Ponadto, w ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do:- wykonania przeglądów okresowych budynków w rozumieniu art. 62 Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r.poz. 682);- zapewnienia instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z zakupem wymaganych urządzeńprzeciwpożarowych i gaśnic oraz zapewnienie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zgodniez § 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowejbudynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2023 r. poz. 822).Szczegóły zawarto w PT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 18 000,00 zł słownie:osiemnaście tysięcy zł 00/1003. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 Ustawy.4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dniaupływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa ustawie Pzp.5. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie:a) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przedupływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty dokumentpotwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej,b) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – przekazanie oryginału dokumentu wadialnego(gwarancji lub poręczenia), wystawionego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w formie postacielektronicznej.6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniejgwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego dokonane w formiepisemnej lub oświadczenia woli złożonego w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym, do której zastosowanie będzie miało prawo polskie.7. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonychprzepisami prawa):a) nazwę i adres Zamawiającego,b) oznaczenie (numer) oraz nazwa Postępowania,c) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą.8. Zamawiający zaleca aby dokument wadialny (gwarancje lub poręczenia został złożony wraz z ofertą, jakozałącznik do Formularza złożenia oferty).9. W przypadku oferty wspólnej, Zamawiający dopuszcza podział kwoty wadium pomiędzy Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia i jego wniesienie w częściach, o ile suma tych częścibędzie równa kwocie wadium określonej w ust. 1.10. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 45 1020 4115 00009002 0004 2333 W tytule przelewu należy podać: „Wadium w Postępowaniu przetargowym:GR.271.18.2024” (oprocentowanie w/w rachunku wynosi 0,00%).11. Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny postępowania.12. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą nabudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) budynku o powierzchni użytkowej co najmniej200 m2 i wartości co najmniej 1 200 000,00 zł brutto wraz z robotami towarzyszącymi polegającymina zagospodarowaniu terenu przyległego do budynku. Przez zagospodarowanie terenu Zamawiającyrozumie wykonanie łącznie co najmniej: ciągów komunikacyjnych (np. chodnik), miejsc postojowychi elementów małej architektury, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywaniai podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniemdowodów, określających, czy roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia w oparciu o złożonedokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach