Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego w Mieszkowie i utworzenie oddziału żłobkowego

GMINA JAROCIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAROCIN
    AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    REGON: 250854702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego w Mieszkowie i utworzenie oddziału żłobkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego i utworzenie oddziału żłobkowego z pełnym wyposażeniem wraz z doposażeniem urządzeń zabawowych na terenie istniejącego placu zabaw wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.Sposób użytkowania:Wejście główne do obiektu od strony ulicy Dworcowej, poprzez wiatrołap oraz przestrzenny hol, z którego jest przejście do istniejącej części obiektu oraz części rozbudowy od strony zachodniej gdzie zaprojektowano cztery oddział przedszkolne. Przy każdej z sal zajęć oddziałów przedszkolnych zaprojektowano łazienki oraz podręczne magazyny. Ponadto w tej części obiektu zaprojektowano gabinet logopedy i pomieszczenie porządkowe. W drugiej części obiektu (w części rozbudowy obiektu) zaprojektowano utworzony oddział żłobkowy z salą zabaw i salą leżakowania oraz salą ćwiczeń. Ponadto zlokalizowano tam zaplecze gastronomiczne z pomieszczeniem socjalnym personelu kuchni, a także pokój nauczycielski i gabinet dyrektora oraz toalety, w tym jedną przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. W zachodniej części projektowanej rozbudowy zaprojektowano pomieszczenie techniczne z osobnym wejściem z zewnątrz.Układ przestrzenny oraz forma architektoniczna:Istniejąca część budynku jednokondygnacyjna, częściowo podpiwniczona, z dachem płaskim. Projektowana rozbudowa jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona z dachem płaskim o zróżnicowanej wysokości. Część istniejąca wyższa, natomiast projektowana niższa. Pokonanie różnicy poziomów posadzek części istniejącej i projektowanej realizowane będzie poprzez schody wewnętrzne oraz pionową platformę elektryczną.Charakterystyczne parametry obiektu:Dane techniczne:Długość budynku – 43,06 mSzerokość budynków – 30,95 mWysokość budynku – 5,50 mDach płaskiIlość kondygnacji – 1Zestawienie powierzchni:Stan istniejący:- Powierzchnia zabudowy – 307,75 m2- Powierzchnia użytkowa – 256,76 m2- Kubatura – 1608,00 m3 Powierzchnia rozbudowy: - powierzchnia zabudowy – 552,18 m2 - powierzchnia użytkowa – 472,92 m2 - kubatura – 2203,74 m3Powierzchnia łączna po rozbudowie i przebudowie:- powierzchnia zabudowy – 859,93 m2- powierzchnia użytkowa – 732,72 m2- kubatura – 3811,74 m3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają: • Projekt techniczny pn.: „Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego i utworzenie oddziału żłobkowego” BRANŻA: Konstrukcyjna.• Projekt techniczny pn.: „Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego i utworzenie oddziału żłobkowego” BRANŻA: Instalacje elektryczne.• Projekt techniczny pn.: „Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego i utworzenie oddziału żłobkowego” BRANŻA: Instalacje sanitarne.• Projekt techniczny pn.: „Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego i utworzenie oddziału żłobkowego” BRANŻA: Telekomunikacyjna.• Projekt budowlany pn.: „Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego i utworzenie oddziału żłobkowego”.• Projekt budowlany pn.: „Montaż urządzeń zabawowych na terenie istniejącego placu zabaw”.• Załączniki do projektu budowlanego pn. „Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego i utworzenie oddziału żłobkowego” w zakresie zestawienia wyposażenia przedszkola, zestawienia wyposażenia gastronomicznego oraz platformy pionowej do osób niepełnosprawnych.które składają się na część III SWZ – SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaUWAGA!W przypadku, gdy dokumentacja techniczna zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. W związku z koniecznością funkcjonowania placówki w sposób możliwie nieprzerwany w trakcie realizacji inwestycji zaleca się przedmiotowe zamierzenie budowlane realizować etapowo:1) W I etapie realizacji rozbudowy, bez wiatrołapu i części holu (schody i platforma), tak aby możliwe było funkcjonowanie Przedszkola istniejącym wejściem. Następnie krótkotrwała przerwa w funkcjonowaniu placówki w celu wykonania wiatrołapu oraz przejścia z części projektowanej rozbudowy (strona zachodnia) do części istniejącej obiektu lub wykonanie na czas rozbudowy wejścia zastępczego najlepiej poprzez istniejący magazyn kuchni (co umożliwi realizacje rozbudowy w całości łącznie z wiatrołapem). Po wykonaniu projektowanej rozbudowy wejście do istniejącej części obiektu w celu umożliwienia jego funkcjonowania odbywać się będzie poprzez taras i zachodnią część projektowanej rozbudowy. Następnie wykonanie projektowanej rozbudowy – część północna pod klucz. Po oddaniu do użytkowania północnej części rozbudowy funkcjonowanie placówki odbywać się będzie w tej części obiektu. 2) W II etapie zaleca się dokończenie, wykonanie pod klucz zachodniej części projektowanej rozbudowy oraz przebudowę części istniejącej. Po oddaniu do użytkowania tej części obiektu placówka może funkcjonować w całości.Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie częściowego pozwolenia na użytkowanie dla części północnej o której mowa w pkt 2 a), jak również uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie dla całości inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:59.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 PZP.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyo numerze 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 i oznaczyć numerem postępowania WR-RGK.271.1.3.2023. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 PZP.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.4) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał (zakończył), co najmniej: 1 zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie budynków mieszkalnych lub budynków użyteczności publicznej, obejmujące wykonanie inwestycji z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie o wartości co najmniej 2.500.000,00 złotych brutto, z wyłączeniem inwestycji przemysłowych,.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, w takiej sytuacji przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 6 części III SWZ, stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach