Przetargi.pl
Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych: Cz. I. Przebudowa drogi gminnej – ul. Prusa w Staniszczach Małych Cz. II. Modernizacja nawierzchni – ul. Siewnej w Staniszczach Wielkich.

Gmina Kolonowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 611 140 , fax. 077 4611140, 4611200
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolonowskie
    ul. ks. Czerwionki 39
    47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
    tel. 774 611 140, fax. 077 4611140, 4611200
    REGON: 52799000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych: Cz. I. Przebudowa drogi gminnej – ul. Prusa w Staniszczach Małych Cz. II. Modernizacja nawierzchni – ul. Siewnej w Staniszczach Wielkich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej – ul. Prusa w Staniszczach Małych 2. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Roboty przygotowawcze; 2) Przebudowę drogi; - długość całkowita – 315,00 mb - powierzchnia całkowita – 1 081,75 m2 w tym nawierzchni bitumicznej 136,00 m2 - szerokość jezdni zmienna – 2,50 – 5,00 m Konstrukcja nawierzchni drogi km 0+000 – 0+017: - nawierzchnia z masy betonu asfaltowego AC11 S -3 cm, - skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową 0,3 kg/m2, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W – 4 cm, - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, - podbudowa z tłucznia bazaltowego fr. 0-31,5 mm – 8 cm, - podbudowa z tłucznia bazaltowego frakcja 0-63 mm – 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku zagęszczona do Is=0,98-1,0 – 5 cm, Konstrukcja nawierzchni drogi km 0+017 – 0+245 oraz odnoga: - nawierzchnia z kostki betonowej szarej o wym. 8x10x20, - podsypka cementowo-piaskowa – 3 cm, - górna warstwa podbudowy z tłucznia bazaltowego fr. 0-31,5 mm – 8 cm, - dolna warstwa podbudowy z tłucznia bazaltowego frakcja 0-63 mm – 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku – 5 cm, 3) Regulacja i wymiana urządzeń obcych 4) Wywóz materiałów. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 8.1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający udostępnia w SIWZ przedmiar robót jedynie jako materiał informacyjny, który nie stanowi ostatecznej podstawy do sporządzenia oferty i obliczenia ceny oferty. Podstawę sporządzenia oferty stanowi niniejsza SIWZ, w tym dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, wzór umowy. 3. Wykonawcy są zobowiązani do ujęcia w cenie oferty kosztów: 1) wykonania Programu Bioz (o ile jest to wymagane), 2) obsługę laboratoryjną, 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót (dokumentację należy wykonać w wersji tradycyjnej oraz w wersji elektronicznej jako pliki dwg lub dxf), 4) zorganizowanie i utrzymywanie na koszt własny terenu budowy wraz z jego zapleczem, 5) wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione. Koszty opisane powyżej winny być ujęte w kosztach ogólnych 4. Wszystkie elementy i materiały pochodzące z rozbiórek stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy w sposób i w terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót. Koszt związany z rozbiórką, transportem, utylizacją ww. materiałów Wykonawca winien zawrzeć w cenie ofertowej. Przyjmuje się, że wszelkie koszty jak i pożytki dla Wykonawcy z tytułu w/w czynności są zbilansowane w kosztorysie ofertowym i tym samym uwzględnione w ostatecznej cenie ofertowej. 5. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co wynika jednoznacznie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający przy realizacji robót budowlanych wymaga od Wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów. W przypadku ich niezachowania Zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady - nie mniej niż 36 miesięcy liczonych od daty końcowego odbioru robót. Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi - 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji jest w przedmiotowym postępowaniu, obok ceny, jednym z kryterium oceny ofert. Cz. II. 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni ul. Siewnej w Staniszczach Wielkich 2. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Roboty przygotowawcze; 2) Modernizację nawierzchni; Przewiduje się modernizację nawierzchni istniejącej drogi z dostosowaniem wysokościowym do przyległego terenu oraz w parametrach istniejącej jezdni i istniejących liniach pasa drogowego Jezdnia o szerokości 4,0 m, z poszerzeniem przy włączeniu do drogi powiatowej z obustronnym poboczem z destruktu bitumicznego o frakcji 0-30 mm szerokości 0,75 m na całej długości drogi z wyłączeniem odcinka o długości 30 m na włączeniu drogi wewnętrznej Lasów Państwowych. Przewiduje się również frezowanie istniejącej nawierzchni przed istniejącym włączeniem do drogi powiatowej (początek odcinka I – KM 0+000) oraz z obu stron włączenia drogi wewnętrznej (koniec odcinka I – KM – 0+323 i początek odcinka II – KM 0+353) i na połączeniu i istniejącą nawierzchnią na końcu zabudowań (koniec odcinka II - KM 0+405). Długość całkowita drogi - 405,00 mb Długość modernizowanego odcinka drogi - 375,00 mb Powierzchnia modernizowanego odcinka - 1 529,00 m2 Szerokość jezdni - 4,00 m Powierzchnia poboczy - 652,50 m2 Konstrukcja nawierzchni drogi: – warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC 8 S 4 cm – międzywarstwowe skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 – warstwa wiążąca (wyrównawcza) z masy betonu asfaltowego AC 8 W 2 cm (średnio) – skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 3) Przebudowa poboczy; 4) Wywóz materiałów; 5) Regulację studzienek. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 8.2 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający udostępnia w SIWZ przedmiar robót jedynie jako materiał informacyjny, który nie stanowi ostatecznej podstawy do sporządzenia oferty i obliczenia ceny oferty. Podstawę sporządzenia oferty stanowi niniejsza SIWZ, w tym dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, wzór umowy. 3. Wykonawcy są zobowiązani do ujęcia w cenie oferty kosztów: 1) wykonania Programu Bioz (o ile jest to wymagane), 2) obsługę laboratoryjną, 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót (dokumentację należy wykonać w wersji tradycyjnej oraz w wersji elektronicznej jako pliki dwg lub dxf), 4) zorganizowanie i utrzymywanie na koszt własny terenu budowy wraz z jego zapleczem, 5) wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione. Koszty opisane powyżej winny być ujęte w kosztach ogólnych 4. Wszystkie elementy i materiały pochodzące z rozbiórek stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy w sposób i w terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót. Koszt związany z rozbiórką, transportem, utylizacją ww. materiałów Wykonawca winien zawrzeć w cenie ofertowej. Przyjmuje się, że wszelkie koszty jak i pożytki dla Wykonawcy z tytułu w/w czynności są zbilansowane w kosztorysie ofertowym i tym samym uwzględnione w ostatecznej cenie ofertowej. 5. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co wynika jednoznacznie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający przy realizacji robót budowlanych wymaga od Wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów. W przypadku ich niezachowania Zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady - nie mniej niż 36 miesięcy liczonych od daty końcowego odbioru robót. Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi - 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji jest w przedmiotowym postępowaniu, obok ceny, jednym z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Cz. I. 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100), Cz. II. 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych, 00/100). W przypadku składania więcej niż jedną ofertę, Wykonawca jest zobligowany do wniesienia kwoty wadium odpowiadającej kwotom, na które składa oferty. Cz. I, II Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kolonowskie nr 31 8909 1016 2001 0005 9864 0004 Na poleceniu przelewu należy zamieścić nazwę lub numer postępowania, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodna z okresem związania ofertą. 3. Oryginał wadium wniesionego w formie podanej w pkt. b, c, d, e winno być dołączone do oferty jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, a kopię tego dokumentu załączyć do oferty. Kopia wniesienia wadium w formie przelewu bankowego winna być również załączona do oferty. 4. Poręczenie lub gwarancja winne zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. Poręczenie lub gwarancja musi być wystawione na Zamawiającego tj. Gmina Kolonowskie, ul. Ks. Czerwionki 39, 47-110 Kolonowskie. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy, 4) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię) lub dokument, z którego będzie wynikało umocowanie do podpisania oferty – (jeśli dotyczy), 5) Zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy), 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeśli dotyczy), 7) Dowód wniesienia wadium (nie dotyczy formy pieniężnej tj.: przelewu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach