Przetargi.pl
Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych: Cz. I. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Spórok działka nr 428 - Etap II Cz. II. Modernizacja nawierzchni – ulica Myśliniecka dz. nr 27 w miejscowości Kolonowskie

Gmina Kolonowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 611 140 , fax. 077 4611140, 4611200
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolonowskie
    ul. ks. Czerwionki 39
    47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
    tel. 774 611 140, fax. 077 4611140, 4611200
    REGON: 52799000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych: Cz. I. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Spórok działka nr 428 - Etap II Cz. II. Modernizacja nawierzchni – ulica Myśliniecka dz. nr 27 w miejscowości Kolonowskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Spórok działka nr 428 - Etap II. Zadanie dofinansowano ze środków budżetu Województwa Opolskiego na realizację zadań określonych w ustawie o ochronie gruntów rolnych i leśnych. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Roboty przygotowawcze; 2) Przebudowę drogi; - długość całkowita – 314,00 mb - powierzchnia całkowita – 1 099,00 m2 - szerokość jezdni – 3,5 m Konstrukcja nawierzchni drogi: - nawierzchnia z masy betonu asfaltowego AC11 S3 cm, - skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową 0,3 kg/m2, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W – 4 cm, - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, - podbudowa z tłucznia bazaltowego fr. 0-31,5 mm – 8 cm, - podbudowa z tłucznia bazaltowego frakcja 0-63 mm – 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku zagęszczona do Is=0,98-1,0 – 5 cm, 3) Pobocza - 8 cm warstwa z rumoszu po korytowaniu - obustronne szer. 0,50 m Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 8.1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający udostępnia w SIWZ przedmiar robót jedynie jako materiał informacyjny, który nie stanowi ostatecznej podstawy do sporządzenia oferty i obliczenia ceny oferty. Podstawę sporządzenia oferty stanowi niniejsza SIWZ, w tym dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, wzór umowy. 3. Wykonawcy są zobowiązani do ujęcia w cenie oferty kosztów: 1) wykonania Programu Bioz (o ile jest to wymagane), 2) obsługę laboratoryjną, 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót (dokumentację należy wykonać w wersji tradycyjnej oraz w wersji elektronicznej jako pliki dwg lub dxf), 4) zorganizowanie i utrzymywanie na koszt własny terenu budowy wraz z jego zapleczem, 5) wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione. Koszty opisane powyżej winny być ujęte w kosztach ogólnych 5. Wszystkie elementy i materiały pochodzące z rozbiórek stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy w sposób i w terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót. Koszt związany z rozbiórką, transportem, utylizacją ww. materiałów Wykonawca winien zawrzeć w cenie ofertowej. Przyjmuje się, że wszelkie koszty jak i pożytki dla Wykonawcy z tytułu w/w czynności są zbilansowane w kosztorysie ofertowym i tym samym uwzględnione w ostatecznej cenie ofertowej. 6. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co wynika jednoznacznie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający przy realizacji robót budowlanych wymaga od Wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów. W przypadku ich niezachowania Zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady - nie mniej niż 36 miesięcy liczonych od daty końcowego odbioru robót. Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi - 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji jest w przedmiotowym postępowaniu, obok ceny, jednym z kryterium oceny ofert. Cz. II. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45113000-2 Roboty na placu budowy 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni – ulica Myśliniecka dz. nr 27 w miejscowości Kolonowskie 4. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Roboty przygotowawcze; 2) Modernizację drogi; - długość całkowita – 218,00 mb - powierzchnia całkowita – 784,00 m2 - szerokość jezdni – 3,5 m - szerokość pobocza zmienna 0,25 – 0,75 m - wjazdy do posesji bitumiczne. Konstrukcja nawierzchni drogi: Konstrukcja nawierzchni ulicy w km 0+000 – 0+007 i 0+190 – 0+218 - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC8S o grubości układanej warstwy – 4 cm, - skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową 0,3 kg/m2, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W – 3 cm, - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, - podbudowa z tłucznia bazaltowego fr. 0-31,3 mm – 8 cm, - podbudowa z tłucznia bazaltowego frakcja 0-63 mm – 15 cm, Konstrukcja wjazdów do posesji: - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S – 4 cm, - podbudowa z tłucznia bazaltowego frakcji 0-63 mm – 15 cm Konstrukcja w km 0+007 – 0+190 - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC8S – 4 cm, - skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 - warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego AC11W – 2 cm, - skropienie istn. nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 Pobocze o szerokości zmiennej 0,25 – 0,75 cm utwardzone destruktem asfaltowy o grubości układanej warstwy 7 cm. 3) Regulację wysokościową urządzeń obcych 4) Wywóz urobku ze ścinki pobocza. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 8.2 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający udostępnia w SIWZ przedmiar robót jedynie jako materiał informacyjny, który nie stanowi ostatecznej podstawy do sporządzenia oferty i obliczenia ceny oferty. Podstawę sporządzenia oferty stanowi niniejsza SIWZ, w tym dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, wzór umowy. 3. Wykonawcy są zobowiązani do ujęcia w cenie oferty kosztów: 1) wykonania Programu Bioz (o ile jest to wymagane), 2) obsługę laboratoryjną, 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót (dokumentację należy wykonać w wersji tradycyjnej oraz w wersji elektronicznej jako pliki dwg lub dxf), 4) zorganizowanie i utrzymywanie na koszt własny terenu budowy wraz z jego zapleczem, 5) wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione. Koszty opisane powyżej winny być ujęte w kosztach ogólnych 8. Wszystkie elementy i materiały pochodzące z rozbiórek stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy w sposób i w terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót. Koszt związany z rozbiórką, transportem, utylizacją ww. materiałów Wykonawca winien zawrzeć w cenie ofertowej. Przyjmuje się, że wszelkie koszty jak i pożytki dla Wykonawcy z tytułu w/w czynności są zbilansowane w kosztorysie ofertowym i tym samym uwzględnione w ostatecznej cenie ofertowej. 9. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co wynika jednoznacznie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Zamawiający przy realizacji robót budowlanych wymaga od Wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów. W przypadku ich niezachowania Zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady - nie mniej niż 36 miesięcy liczonych od daty końcowego odbioru robót. Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi - 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji jest w przedmiotowym postępowaniu, obok ceny, jednym z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Cz. I. 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100), Cz. II. 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100). W przypadku składania więcej niż jedną ofertę, Wykonawca jest zobligowany do wniesienia kwoty wadium odpowiadającej kwotom, na które składa oferty. Cz. I, II Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kolonowskie nr 31 8909 1016 2001 0005 9864 0004 Na poleceniu przelewu należy zamieścić nazwę lub numer postępowania, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodna z okresem związania ofertą. 3. Oryginał wadium wniesionego w formie podanej w pkt. b, c, d, e winno być dołączone do oferty jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, a kopię tego dokumentu załączyć do oferty. Kopia wniesienia wadium w formie przelewu bankowego winna być również załączona do oferty. 4. Poręczenie lub gwarancja winne zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. Poręczenie lub gwarancja musi być wystawione na Zamawiającego tj. Gmina Kolonowskie, ul. Ks. Czerwionki 39, 47-110 Kolonowskie. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy, 4) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię) lub dokument, z którego będzie wynikało umocowanie do podpisania oferty – (jeśli dotyczy), 5) Zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy), 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeśli dotyczy), 7) Dowód wniesienia wadium (nie dotyczy formy pieniężnej tj.: przelewu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach