Przetargi.pl
Przebudowa Oddziału Chirurgii Ogólnej w budynku Szpitala w Wieluniu w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej

Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
  • Data zamieszczenia: 2010-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
    REGON: 73093489000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Oddziału Chirurgii Ogólnej w budynku Szpitala w Wieluniu w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dotyczącego realizacji projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej, zwanego dalej (projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Działanie V.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, są roboty budowlane polegające na przebudowie Oddziału Chirurgii Ogólnej w budynku Szpitala w Wieluniu. Opis przedmiotu zamówienia jest opisany szczegółowo w części technicznej SIWZ, która zawiera: a) projekty budowlane w poszczególnych branżach; b) przedmiary robót; c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach : a) ETAP I - roboty budowlane, instalacyjne oraz wykończeniowe prawej części oddziału o pow. około 295,68 m?. b) ETAP II - roboty budowlane, instalacyjne oraz wykończeniowe prawej części oddziału o pow. około 385,74 m? Zamawiający zaleca, aby wykonawcy przed opracowaniem swojej oferty dokonali wizji lokalnej miejsca, w którym będą prowadzone roboty oraz uzyskali wszelkie niezbędne informacje mające wpływ na realizację zadania. Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności, robót lub różnego rodzaju detali nieobjętych dokumentacją projektową, przedmiarami robót czy specyfikacjami technicznymi, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót czy instalacji i celu jakiemu mają służyć, ani żądać dodatkowego wynagrodzenia za te prace. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia (w przypadku nie wywiązania się wykonawcy z tych obowiązków zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania tych obowiązków i obciążenia kosztami wykonawcy poprzez potrącenie z faktury). Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie materiały budowlane nagromadzone podczas budowy (gruz rozbiórkowy, zdemontowane części instalacji i osprzętu, itp.) mają zostać ponownie wykorzystane, poddane recklingowi, przetworzone lub składowane w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego. Wykonawca udokumentuje, wykonanie tego obowiązku odpowiednimi protokółami przekazania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do dokonania odbioru przez zamawiającego zawierającej dla każdego etapu oddzielnie : a) sprawozdanie z badania próbek wody przez uprawniony do tego celu podmiot; b) sprawozdanie z badania skuteczności oświetlenia elektrycznego przez uprawniony do tego celu podmiot; c) sprawozdanie z badania skuteczności instalacji wentylacyjnej (wywiewnej i wymuszonej) i klimatyzacji przez uprawniony do tego celu podmiot; d) sprawozdanie z badania skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej przez uprawniony do tego celu podmiot; e) sprawozdanie z odbioru instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania przez uprawniony do tego celu podmiot; f) certyfikaty, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, które przewidują ich zastosowanie w placówkach służby zdrowia. Prace budowlane przeprowadzane będą w czynnym budynku szpitalnym i z uwagi na jego specyfikę, wykonawca zobowiązuje się do uzgadniania ich czasu i zakresu z użytkownikiem obiektu. Za uciążliwości z tego wynikające wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca ma obowiązek oznakować teren budowy zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 tablicą informacyjną a po zakończeniu zadania wykonawca zobowiązuje się umieścić tablicę pamiątkową. Dokument Zasady promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 stanowi załącznik nr 6 do niniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 16 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach