Przetargi.pl
Przebudowa odcinków dróg ul. Kościelnej, ul. Sikorskiego oraz ul. Spacerowej w Gminie Kudowa-Zdrój

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinków dróg ul. Kościelnej, ul. Sikorskiego oraz ul. Spacerowej w Gminie Kudowa-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na przebudowie odcinków dróg ul. Kościelnej, ul. Sikorskiego oraz ul. Spacerowej w Gminie Kudowa-Zdrój zgodnie z załączoną dokumentacją projektową dla poszczególnych części, w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego oraz poprawy warunków bezpieczeństwa i dostępności dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Liczba części – 2 w tym: Część nr 1 - „Modernizacja drogi dojazdowej ul. Kościelnej w Kudowie-Zdroju na odcinku nr 1 od ul. Zdrojowej wzdłuż rzeki Bystra” Część nr 1 polega modernizacji drogi dojazdowej ulicy Kościelnej w Kudowie-Zdroju na odcinku nr 1 od ul. Zdrojowej wzdłuż rzeki Bystra, działka nr 69/3 obręb Zakrze (długość drogi ok. 131 mb), realizowanej zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Remont drogi dojazdowej, ul. Kościelnej w miejscowości Kudowa-Zdrój, Gmina Kudowa-Zdrój”. Zakres robót obejmuje w szczególności: ­ regulację wysokościową włazów studni i skrzynek zasuw, ­ wykonanie stabilizacji jezdni z kruszywa wzmacnianego cementem, ­ wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego, ­ wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, ­ wykonanie korytek betonowych w celu odwodnienia jezdni, ­ ułożenie oporników betonowych wtopionych jako ograniczniki jezdni, ­ ułożenie krawężników najazdowych w miejscach wjazdów na posesję, ­ obcięcie przeszkadzających krzaków w granicach inwestycji, ­ przełożenie fragmentu chodnika, ­ uporządkowanie terenu. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: ­ sporządzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, ­ wymianę i montaż 5 istniejących studzienek telekomunikacyjnych. Część nr 2 –„Przebudowa dróg ul. Sikorskiego i ul. Spacerowej w Kudowie-Zdroju” Część nr 2 obejmuje wykonanie dwóch zadań: 1. Zadanie nr 1 polega na przebudowie drogi ul. Sikorskiego - działka nr 49, 257/6, 299/23, 338 obręb Nowy Zdrój (długość odcinka 336 mb) realizowanej zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Przebudowa drogi ul. Sikorskiego w miejscowości Kudowa-Zdrój, Gmina Kudowa-Zdrój”, 2. Zadanie nr 2 polega na przebudowie drogi ul. Spacerowej - działka nr 338 obręb Nowy Zdrój (długość drogi ok. 390 mb), realizowany zgodnie z dokumentacjami projektowymi pn.: „Przebudowa drogi ul. Spacerowej w miejscowości Kudowa-Zdrój, Gmina Kudowa-Zdrój”. Zakres robót obejmuje w szczególności: ­ frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ­ wykonanie nakładki bitumicznej, ­ wykonanie fragmentów chodnika i zjazdów, ­ ułożenie odcinków krawężników i, obrzeży i oporników betonowych, ­ usunięcie korytek odwadniających – ul. Sikorskiego, ­ wykonanie ścieków przy krawężnikowych – ul. Spacerowa ­ wykonanie nawierzchni stanowisk postojowych z kruszywa – ul. Spacerowa, ­ uporządkowanie terenu wraz z renowacją zieleni Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: ­ sporządzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, ­ wymianę i montaż 11 istniejących studzienek telekomunikacyjnych przy ul. Sikorskiego, ­ wymianę i montaż 2 istniejących studzienek telekomunikacyjnych przy Spacerowej. Podana w ofercie cena - odrębnie dla każdej z części zamówienia o którą Wykonawca się ubiega - jako wynagrodzenie ryczałtowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, opłaty transportowe, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, konsultacji, sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej robót, sporządzenie i zatwierdzenie wymaganych projektów organizacji ruchu oraz wykonanie ustalonego w nich oznakowania, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie realizacji obowiązków kierowników robót itp., koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dróg i chodników, lub istniejących elementów infrastruktury technicznej, wywozu nadmiaru gruntu, odzysku, oraz utylizacji i składowania materiałów z rozbiórek, koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty wycinki i karczowania drzew lub krzewów (jeżeli dotyczy) wraz z uporządkowaniem terenu oraz inne koszty wynikające z umowy. Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacją projektową), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik do niniejszej SIWZ, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: Dla części nr 1 - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Dla części nr 2 - 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w ust. 5.4.2 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zamówienia do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach