Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Ostrowąsy

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3804317 , fax. 71 3841119
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3804317, fax. 71 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Ostrowąsy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Ostrowąsy, położonej na działkach drogowych nr 200/10 i 176 AM-2 obręb Ostrowąsy. OGÓLNY ZAKRES ROBÓT Przebudowa drogi gminnej we wsi Ostrowąsy o łącznej długości 160 mb. Przebudowa drogi polega na: - odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych - robotach rozbiórkowych (nawierzchni: frezowanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego i inne roboty rozbiórkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zadania) - wyrównaniu nawierzchni z bruku warstwą kamienia łamanego 0/31,5 mm - ułożeniu nowych krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - ułożeniu obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - regulacji wpustu ulicznego z odprowadzeniem wody do kanalizacji deszczowej - wykonaniu nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego - wykonaniu remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (nawierzchnia w złym stanie technicznym) - uporządkowaniu pasa drogowego po zakończonych robotach Roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej drogi gminnej należy rozpocząć od wykonania wyrównania i wzmocnienia istniejącej nawierzchni z bruku warstwą kamienia łamanego (frakcja 0-31,5) (odcinek od 0,00 m do 152,00 m) po wcześniejszym skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową. Następnym etapem prac jest sfrezowanie istniejącej nawierzchni (w celu płynnego połączenia nawierzchni istniejącej z projektowaną) i skropienie ją emulsją asfaltową (odcinek od 152,00 m do 160,00 m). Po wykonaniu prac przygotowawczych należy wykonać nawierzchnię z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca z BA 0/16 - grubości 4 cm oraz warstwa ścieralna z BA 0/11,8 - grubości 4 cm) na całej długości przebudowywanej drogi tj. odcinek od 0,00 do 160,00 m. Niweleta jezdni na odcinku wykonywanej przebudowy nieznacznie się podniesie. Projektowany krawężnik z prawej strony jezdni długości 55,00 m tj. od km 0+000 do 0+055 ustawić na ławie betonowej wystający 10 cm nad nawierzchnię. Zejście krawężnika z 10 do 2 cm wykonać na długości zjazdów do posesji. Krawężnik na zjazdach zaniżyć do 2 cm ponad krawędź jezdni. Na pozostałym odcinku nawierzchnia bez krawężników. Na odcinku odnawianej nawierzchni zaprojektowano pochylenie poprzeczne jednostronne 2% na odcinku od km 0+000 do km 0+130. Od km 0+130 do km 0+160 spadek nawierzchni daszkowy 2%. Na odcinku km 0+152 do 0+160 należy zmienić szerokość drogi z 5,00 m do 4,00 m. Przedmiot zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanymi przez Zdzisława Kowalczyka prowadzącego działalność pod nazwą: Agencja Obsługi Nieruchomości COVAL 1 Zdzisław Kowalczyk, ul. Osadnicza 29, 56-300 Milicz, stanowiącymi Załącznik nr 9 do Specyfikacji. Załączony przedmiar, stanowi część dokumentacji projektowej i jest materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). Z uwagi na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotowego zadania, dokumentacja projektowa będąca integralną częścią Specyfikacji, nie obejmuje przedmiaru robót zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Przedmiar robót, wchodzący w skład Załącznika nr 9 do Specyfikacji, określa wyłącznie zakres i wielkość zadania. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót uzupełniających. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można należycie wykonać przedmiotowego zamówienia. Wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną i warunkami technicznymi realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2.000,00 zł, wadium słownie: dwa tysiące złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach