Urząd Gminy Jastrząb ogłasza przetarg
- Adres: 26-502 Jastrząb, Pl. Niepodległości 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 628 48 60 , fax. 048 628 48 61
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jastrząb
Pl. Niepodległości 5 5
26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie
tel. 048 628 48 60, fax. 048 628 48 61
REGON: 00053751000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa odcinka drogi gminnej w m. Gąsawy Rządowe Niwy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje - roboty budowlane - roboty przygotowawcze na odcinku 710 mb - przygotowanie istniejącej nawierzchni do wzmocnienia i wyrównania - wykonanie warstwy profilowo-wiążącej z betonu asfaltowego 0/16 - 3.621m? - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 - 3.550 m? - umocnienie poboczy kruszywem 0,31,5 grub.12 cm - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy , którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 4) Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. : a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej niż trzy zamówienia na robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentem ( jedną referencją ) stwierdzającym , że robota budowlana została należycie wykonana. b) osoby wskazane do realizacji zamówienia musza posiadać właściwe uprawnienia tj. uprawnienia budowlane osoby będącej kierownikiem budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego 5) przyjmują warunki umowy , 6) złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia przedstawione w pkt. VI SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. - W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium ( spełnia - nie spełnia ). Zgodnie z art. 87.ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - PZP zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie miedzy zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści . - Oferta wykonawcy wykluczonego uznana za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków , o których mowa w art.22 ust.1 i pkt V SIWZ Wykonawcy złożą następujące dokumenty: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ 1.2 kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 SIWZ 1.3 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6 dokumenty stwierdzające , że osoby, które będą wykonywać zamówienie , posiadają odpowiednie uprawnienia tj. uprawnienia budowlane osoby będącej kierownikiem budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego 1.7 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru w SIWZ 1.8 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia wraz danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 SIWZ 1.9 wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie ( należy załączyć referencje ) z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 7 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę ( osoby uprawnione ) do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjastrzab.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi powiatowej nr 3838W Łaziska - Stare Budy, w km 3+110 do km 5+610 i 7+010 do km 9+530 o długości 5,02 km
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1433W od drogi woj. nr 574 do drogi woj. nr 583 o dł. 1,899 km we wsi Szczawin Borowy Kolonia i wsi Gołas, 09-550 Szczawin Kościelny
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja projektu Nasz wspólny Plac Muranów na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP-65/16)
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulica Poprzeczna w Radomiu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej w Wólce Przybójewskiej - etap III
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulice: Mazurska, Łowicka w Radomiu
Dodano: 2016-07-25