Przetargi.pl
Przebudowa obiektu oraz zakup wyposażenia na potrzeby żłobka w Strzelcach Opolskich, ul. Wyszyńskiego 14

Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Wałowa 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4049400 , fax. 77 4049419
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania
    ul. Wałowa 5 5
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4049400, fax. 77 4049419
    REGON: 53104600500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzoiw-strzelceopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu oraz zakup wyposażenia na potrzeby żłobka w Strzelcach Opolskich, ul. Wyszyńskiego 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa obiektu oraz zakup wyposażenia na potrzeby żłobka w Strzelcach Opolskich, ul. Wyszyńskiego 14. Zamówienie będzie realizowane w 2 częściach. Część 1: Przebudowa obiektu na potrzeby żłobka. Część 2: Zakup wyposażenia żłobka w ramach realizacji inwestycji. Zakres robót obejmuje: Dla części 1 przedmiotu zamówienia: - przebudowę kuchni z zapleczem oraz dostawą urządzeń; - dobudowanie do istniejącego budynku pomieszczeń zmywalni (parter i I piętro); - wykonanie w w/w pomieszczeniach nowych instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacji, c.o. i elektrycznej; - wykonanie tynków, glazury na ścianach, posadzek i malowanie w pomieszczeniach, - wyposażenie kuchni, zmywalni, wydawalni i zaplecza w niezbędne urządzenia; - częściową przebudowę istniejących pomieszczeń pobytu dzieci, klatek schodowych, pomieszczeń magazynowych, sal zabaw na parterze i I piętrze, polegająca na: przebudowie ścianek i otworów drzwiowych, wymianie posadzek, wymianie stolarki okiennej (częściowo) i drzwiowej, dostosowaniu istniejącej instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej do nowego układu, uzupełnieniu tynków i malowaniu pomieszczeń; - przebudowę logii i pomieszczenia gospodarczego polegającą na: przystosowaniu istniejącego pomieszczenia gospodarczego (parter) i logii (I piętro) na potrzeby sal odpoczynku dzieci; - przebudowę wiatrołapu polegającą na rozebraniu istniejącego o konstrukcji stalowej na murowany z elementami przeszkleń, stolarki okiennej i drzwiowej PCV; - ocieplenie ścian zewnętrznych oraz stropodachu z wymianą rynien, rur spustowych i części obróbek; - zagospodarowanie terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu opaski wokół budynku, wyrównaniu terenu wokół budynki i placu zabaw, remoncie nawierzchni dojść do budynku wraz z remontem wyjść na plac zabaw. Szczegółowy zakres wszystkich prac zawarto w projekcie budowlano-wykonawczym (załącznik nr 1 do IV części SIWZ) oraz w przedmiarach robót (załącznik nr 3 do IV części SIWZ). Dla części 2 przedmiotu zamówienia: Zakup wyposażenia żłobka zgodnie z przedmiarem (załącznik nr 3a i 3b do IV części SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy) - dla części 1 przedmiotu zamówienia; - 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych zero groszy) - dla części 2 przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gzoiw-strzelceopolskie.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach