Przetargi.pl
Przebudowa obiektu internatu przy Zespole Szkół Agrobiznesu w Bolkowie [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I

Powiat Jaworski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7290100 , fax. 076 7290160
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jaworski
    ul. Wrocławska 26 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7290100, fax. 076 7290160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu internatu przy Zespole Szkół Agrobiznesu w Bolkowie [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku internatu Szkoły Agrobiznesu w Bolkowie przy ul. Mickiewicza 2 wraz z likwidacją szkód powstałych na II piętrze na skutek nieszczelności pokrycia dachowego, które wystąpiły w wyniku intensywnych opadów deszczu w czerwcu 2013 r. Do przeprowadzenia przetargu wykorzystano dokumentację na remont wraz z termomodernizacją budynku internatu przy Zespole Szkół Agrobiznesu w Bolkowie, dlatego ofertę należy przygotować z uwzględnieniem wyłącznie zakresu prac wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje: - wykonanie rusztowań wokół budynku dla dojścia do części mansardowych dachu wraz z zabezpieczeniem terenu i stolarki okiennej, - demontaż starej instalacji odgromowej, - rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej (karpiówki) ułożonej podwójnie, - rozebranie obudowy ścian mansardowych na poziomie II piętra w celu wzmocnienia lub wymiany oraz konserwacji elementów konstrukcyjnych dachu, - zerwanie ołacenia dachu i mansardy celem wymiany, - wymiana lub wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu i mansardy, - impregnacja elementów drewnianych i nowego ołacenia, - uzupełnienie lub poprawienie stanu technicznego kominów, - tynkowanie i malowanie kominów, - ułożenie folii i przebicie nowego ołacenia dachu, - ułożenie nowego pokrycia dachowego wraz z opierzeniami kominów, pasów nad i podrynnowych, koszty z blachy stalowo-tytanowej (Uwaga: w trakcie układania pokrycia dachowego należy zamontować ceramiczne wyloty przyszłej wentylacji w miejscach wskazanych w projekcie a nad rynnami zamontować płotki przeciwśniegowe), - wykonanie instalacji odgromowej - uzupełnienie gzymsów, - wymianę stolarki okiennej na II piętrze oraz drzwiowej przy wejściach na balkony, - wykonanie izolacji termicznej mansard z wełny mineralnej oraz konstrukcji z kształtowników metalowych do zamocowania obudowy ścian mansardowych z płyt kartonowo-gipsowych - rysunek szczegółowy w projekcie, - zbicie zalanych tynków na ścianach i suficie, - wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej na parterze budynku wraz z linią zasilającą od istniejącego złącza kablowego, - wykonanie elektrycznej tablicy rozdzielczej na II piętrze, - wykonanie wewnętrznej linii kablowej od rozdzielni na parterze do tablicy rozdzielczej na II piętrze, - demontaż i wymianę instalacji elektrycznej na II piętrze wraz z oprawami, - uzupełnienie tynków na ścianach i suficie na II piętrze, - przygotowanie tynków ścian i sufitów pod malowanie, - malowanie ścian i sufitów - wymianą zalanej wykładziny dywanowej oraz wykładziny PCV na II piętrze. - uzupełnienie tynków elewacji i gzymsów powyżej pierwszego piętra - malowanie elewacji powyżej pierwszego piętra
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9 000 - PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach