Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni w części ul. 11 Listopada, Zielonej, Bukowej i Willowej

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni w części ul. 11 Listopada, Zielonej, Bukowej i Willowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z przebudową nawierzchni odcinków ulic: 11 Listopada, Willowej, Zielonej i Bukowej. 2) Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: a) robót rozbiórkowych drogowych krawężników betonowych na ławach betonowych w ilości ok. 1800 mb, b) montażu nowych krawężników drogowych betonowych z wykonaniem ław betonowych w ilości ok. 1830 mb, c) frezowania nawierzchni mineralno - bitumicznych w ilości ok. 6950 m2, d) wyrównania istniejącej nawierzchni masą mineralno - bitumiczną w ilości ok. 150 t, e) wzmocnienia nawierzchni poprzez wklejenie siatki zbrojącej w ilości ok. 4000 m2, f) warstwy wiążącej nawierzchni mineralno - bitumicznej gr. 4 w ilości ok. 4100 m2, g) warstwy ścieralnej nawierzchni mineralno - bitumicznej gr. 4 w ilości ok. 4000 m2, h) warstwy ścieralnej nawierzchni mineralno - bitumicznej gr. 5 w ilości ok. 3000 m2, i) rozbiórki i ponownego ułożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej ilości ok. 110 m2, j) dodatkowych studzienek wpustów ulicznych z przykanalikami w ilości 2 szt., k) wymiany istniejących studzienek wpustowych w ilości 23 szt., l) regulacji pionowej urządzeń podziemnych, w tym: - studzienek wpustowych w ilości 11 szt., - włazów kanałowych ilości 61 szt., - zaworów wodociągowych w ilości 3 szt., - studzienek telefonicznych w ilości 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27 sierpnia 2015 roku, do godziny 11:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach