Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ulicy Torfowej w Pruszkowie.

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7587244
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7587244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ulicy Torfowej w Pruszkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulicy Torfowej w Pruszkowie. 2/ Na zamówienie składa się wykonanie: - nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej (typu BEHATON) gr. 8 cm, - ok. 1507m2 (jezdnia + zjazdy) - nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej (typu HOLLAND) gr. 6 cm, - ok. 530m2 (chodnik) - nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej (typu HOLLAND) gr. 8 cm, - ok. 64m2 (progi zwalniające) - ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej szarej (typu HOLLAND) gr. 8 cm, - ok. 181,5m2 - krawężników betonowych 15x30, - ok. 545 mb - obrzeży betonowych 8x30 - ok. 369,8 mb - materaca z kruszywa łamanego i geosiatki o wytrzymałości długoterminowej 40KN/m gr. 20cm - ok. 1613,5m2 - warstwy odsączającej gr. 10 cm - ok. 688m2 (chodniki + zjazdy) - podbudowy betonowa gr. 22 cm (chudy beton) - ok. 1450m2 (jezdnia) - warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - ok. 158m2 (zjazdy) - warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - ok. 530m2 (chodniki) Odwodnienia: - studni rewizyjnej z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm - 1 szt. - studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem - 3 szt. - kanały z rur PVC klasy KL SN8 o śr. 200mm - ok. 35m Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. UWAGA! - Koszt wykonania projektu organizacji ruchu, organizacja ruchu i obsługa geodezyjna obciąża Wykonawcę. - Zamawiający nie wskazuje miejsca składowania urobku. - Wykonawca jest zobowiązany do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Koszty przygotowania BIOZ ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości - 14 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 300 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani będą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/, 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ 3/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 3/, 4/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności /załącznik nr 4/, 5a/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował /załącznik nr 4a/, 6/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. kserokopie w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /załącznik Wykonawcy/, 7/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom /załącznik nr 5/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach