Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ulicy Tarnowskiej w Grodzisku Mazowieckim

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ulicy Tarnowskiej w Grodzisku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przebudowa nawierzchni ulicy Tarnowskiej w Grodzisku Mazowieckim Podstawowy zakres robót: Roboty przygotowawcze i ziemne 1.Oznakowanie robót wraz z projektem organizacji ruchu na czas robót - ok. 0,47 km. 2.Ścinanie mechaniczne drzew z karczowaniem pni wraz z wywożeniem karpiny dłużyc i gałęzi z zasypaniem i zagęszczeniem wykopów po karpinach - drzewa o średnicy pnia 10-55 cm - 54 szt. 3. Zabezpieczenie kabli telefonicznych rurami AROT A-75 PE-HD- 40 m 4. Wykonanie robót ziemnych - wykopy z wywiezieniem gruntu na legalne składowisko dostępne dla Wykonawcy 1512 m3 - formowanie nasypów z gruntów uzyskanych z ukopów z bezpośrednim przemieszczeniem - 117 m3 - profilowanie schodkowanie skarp nasypów 70 m2 - ręczne planowanie powierzchni gruntu w pasach zieleni-675 m2 - mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu z zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 4 189 m2 5. Rozebranie z wywiezieniem gruzu na legalne składowisko dostępne dla Wykonawcy - krawężników betonowych 15 x 30 z ławą betonową-18 m - nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej-10 m2 6. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych 6szt. x 0,3 m3 - 1,8 m3 7. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych, hydrantów, zaworów gazowych 12szt. X 0,1 m3-1,2 m3 Przebudowa nawierzchni jezdni i wjazdów 8.Wykonanie podsypki z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm - 1 873 m2 9.Wykonanie podsypki z piasku średnioziarnistego gr. 20 cm- 1 006 m2 10.Wykonanie stabilizacji podłoża cementem w ilości 20 kg/m2 z doziarnieniem podłoża 100% gr.15 cm 974m2 11.Ustawienie krawężników betonowych szarych 15 x 30 cm na ławie betonowej F= 0,0916 m z betonu B-10 z oporem - 990 m 12. Ustawienie obrzeży betonowych szarych 30 x 8 na ławie betonowej F= 0,044 m 2- 220 m 13. Wykonanie jezdni o konstrukcji - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. gr 4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne gr. 10 cm o uziarnieniu 0/31 mm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm o uziarnieniu 31,5/63 mm-2 423 m2 14. Wykonanie wjazdów o konstrukcji : - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. gr 4 cm - podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm gr 18 cm - podsypki z piasku średnioziarnistego gr. 12 cm- - 440 m2 15. Umocnienie poboczy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0/31,5 mm z zagęszczeniem gr. 10 cm - 200 m2 Chodnik 16. Ustawienie obrzeży betonowych szarych 30 x 8 cm na podsypce piaskowej- 547 m 17.Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm i podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 10 cm z zagęszczeniem-870 m2 Oznakowanie pionowe 18. Zdjęcie znaków drogowych- 2 szt. 19. Słupków pod znaki drogowe z rur stalowych z wykonaniem fundamentów betonowych 0,3x0,3x0,7 [m] wykonaniem robót ziemnych - 3 szt. 20. Zamontowanie znaków pionowych D-7 i A-1 - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:20 000,00 PLN Słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2.Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie./dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/ 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach