Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ul. Orzeszkowej wraz z utwardzeniem alejek parkowych w Parku Miejskim

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2016-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ul. Orzeszkowej wraz z utwardzeniem alejek parkowych w Parku Miejskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z przebudową nawierzchni ul. Orzeszkowej wraz z utwardzeniem alejek parkowych w Parku Miejskim. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI UL. ORZESZKOWEJ a) robót rozbiórkowych, w tym: - nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych o gr. 4 cm na podbudowie z kamienia polnego w ilości około 65 m2, - krawężników drogowych na ławach betonowych w ilości około 180 mb, b) krawężników betonowych drogowych na ławie betonowej ilości około 200 mb, c) podbudowy betonowej z betonu B-10 gr. 20 cm na warstwie odsączającej z piasku w ilości około 65 m2, d) miejscowego wyrównania istniejącej podbudowy betonem B-10 w ilości około 25 m3, e) nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowo -cementowej w ilości około 1900 m2, f) nawierzchni z kostki brukowej granitowej (kostkę dostarcza Zamawiający) w ilości około 15 m2, g) regulacji pionowa urządzeń infrastruktury podziemnej: studzienek wpustów ulicznych w ilości 4 szt. UTWARDZENIE ALEJEK PARKOWYCH W PARKU MIEJSKIM a) robót ziemnych obejmujących ręczne korytowanie w ilości około 45 m3 i korytowania mechanicznego koparko - spycharkami w ilości około 60 m3, b) obrzeży betonowych 8 x 30 cm stanowiące obramowanie alejek w ilości około 400 mb i podstopni schodów terenowych w ilości około 60 mb, c) podbudowy betonowej pod schody terenowe w ilości około 31,0 m2, d) nawierzchni alejek parkowych z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej i warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm w ilości około 400 m2, e) okładzin stopni schodów z kostki brukowej śrutowanej w ilości około 20 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19 lutego 2016 roku, do godziny 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach