Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2053 O Alei Lisa w Kędzierzynie - Koźlu: Etap III - kontynuacja

Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Skarbowa 3E
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4829133 , fax. 077 4829132
  • Data zamieszczenia: 2014-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu
    ul. Skarbowa 3E 3E
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4829133, fax. 077 4829132
    REGON: 16021229300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkkozle.biuletyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2053 O Alei Lisa w Kędzierzynie - Koźlu: Etap III - kontynuacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2053 O Alei Lisa w Kędzierzynie - Koźlu. Zamówienie obejmuje: frezowanie nawierzchni jezdni; rozebranie krawężników betonowych, ław z betonu pod krawężniki, nawierzchni z kostki betonowej (ręczne); wywóz materiałów z rozbiórki; naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 15 cm; wywóz materiałów sypkich z rozbiórki; zdjęcie tablic znaków drogowych; roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe; wykonanie warstwy odcinającej pod konstrukcję zatok i ławy krawężnikowe zagęszczana ręcznie piaskiem - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki; ustawienie krawężników betonowych wystających na podsypce cementowo-piaskowej; wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej na ławie betonowej o grubości 25 cm, układanych w dwóch rzędach; regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych, zaworów wodociągowych i gazowych; wzmocnienie podłoża metodą mieszania na miejscu poprzez stabilizację cementem i środkiem jonowymiennym z doziarnieniem mieszanką doziarniającą grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm; wykonanie podbudowy pod chodnik z tłucznia - grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm; ułożenie warstwy przeciwspękaniowej i odbiciowej z siatki wzmacniającej; zabezpieczenie siatki przez powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją asfaltową przy użyciu grysu kamiennego; wyrównanie mieszanką mineralno-bitumiczną grysową, asfaltową AC 16 W - warstwa wyrównawcza o grubości po zagęszczeniu 5 cm; mechaniczne oczyszczenie i skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową na zimno; ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 16 W - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 5 cm; mechaniczne oczyszczenie i skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową na zimno, ułożenie taśm bitumicznych do spoin asfaltowych na połączeniach pionowych warstw ścieralnych; ułożenie nawierzchni z mieszanek mastyksowo grysowych SMA 11 - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm; ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo piaskowej (kostka z rozbiórki); wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia; oznakowanie poziome jezdni; ustawienie znaków drogowych. 1. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres robót określają: - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Dokumentacja projektowa zawiera: 1. Projekt zagospodarowania terenu; 2. Opis techniczny projektu; 3. Przedmiar robót; 4. Rysunki i przekroje konstrukcyjne; 5. BIOZ. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiO) stanowiące załącznik do SIWZ; - Wizja lokalna; - Dokumentacja zdjęciowa. Wymagana przez Zamawiającego minimalna gwarancja: 60 miesięcy. 2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu. b) Oznakowanie robót wg. zatwierdzonego projektu organizacji ruchu. c) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót. d) Organizację i zagospodarowanie placu budowy. e) Wywóz materiałów rozbiórkowych na Miejskie Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. f) Likwidację placu budowy. g) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadziescia tysięcy złotych 00/100 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkkozle.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach