Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
- Data zamieszczenia: 2020-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
76-270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
REGON: 52387300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni dróg w sąsiedztwie terenu Parku Jana Pawła II w Ustce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni dróg w sąsiedztwie terenu Parku Jana Pawła II w Ustce. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) branży architektonicznej: dostosowanie rozwiązań układu i faktur nawierzchni do zaprojektowanych w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie terenu Parku Jana Pawła II, b) branży drogowej: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty nawierzchniowe, c) branży elektrycznej: (rozbiórka istniejących słupów i opraw oświetleniowych wraz z fundamentami, montaż nowych słupów i opraw (typu LED) oświetleniowych w fundamentach prefabrykowanych wraz z osprzętem, wykonanie oświetlenia drogowego tzw. prowadzenie wzrokowe, wykonanie zasilenia tzw. prowadzenia wzrokowego), d) roboty uzupełniające ( np. regulacja wysokościowa armatury uzbrojenia podziemnego), e) zieleni: nasadzenia drzew; 2.2. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego wprowadzenie, 2.3. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (wraz z powykonawczą dokumentacją geodezyjną), 2.4. dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia i zakończenia robót budowlanych (zgodnie z obowiązującymi przepisami – Prawo budowlane) Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Słupsku i Pomorskiemu Konserwatorowi Zabytków w Gdańsku Oddział w Słupsku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: a) Projekcie budowlanym – Zagospodarowanie Obszaru Starej Osady Rybackiej w Ustce – Projekt przebudowy nawierzchni dróg w sąsiedztwie Parku im. Jana Pawła II, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, b) Projekcie budowlanym Zagospodarowania terenu Parku Jana Pawła II w Ustce – Projekt Zagospodarowania Terenu dla działek nr: 43/3, 43/4 i 168/3, stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ, c) Projekcie zieleni, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, d) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ, e) Informacji w zakresie rozwiązań równoważnych wskazanych bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia załączniku nr 7 do SIWZ. Pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zawarto w załączniku nr 12 do SIWZ – Przedmiary robót. 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na Wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 5. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne w zakresie zagospodarowania terenu, c) roboty drogowe, d) budowa oświetlenia, e) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych , o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica
Dodano: 2024-07-17 - "Modernizacja dróg na terenie Gminy Somonino"
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1517G – ul. Gdyńskiej w Mostach
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja i przebudowa dróg dojazdowych dzieci do szkół na terenie sołectw Dziemiany, Piechowice, Jastrzębie
Dodano: 2024-07-10 - Remont ulic Derdowskiego, Sędzickiego i Wojtyły w miejscowości Wielki Klincz
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa ulic Zielnej, Warmińskiej, Kolejowej i Kiepury w Prabutach
Dodano: 2024-06-11 - BUDOWA ULICY RÓŻANEJ W JUSZKOWIE
Dodano: 2024-06-04 - SR.272.rb.43.2023.RG „Przebudowa dwóch dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: droga 2344G Tuja, droga 2334G Ostaszewo”
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej ul. Zuchów i ul. Obrońców Helu we Władysławowie oraz ul. Garnizonowej w Rozewiu.
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa drogi pieszo-rowerowej
Dodano: 2024-04-24