Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, ul. Wodna 20 lokal 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (59) 841 59 12
  • Data zamieszczenia: 2024-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
    ul. Wodna 20 lokal 2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. (59) 841 59 12
    REGON: 365696881
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) naprawę uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków mieszanką mineralno – asfaltową w technologii „na gorąco”,2) naprawę uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków mieszanką mineralno – asfaltową o długim okresie składowania (workowane) w technologii „na zimno”; technologia ta stosowana jest doraźnie, szczególnie w okresie zimowym i wczesno – wiosennym,3) naprawy pojedynczych pęknięć nawierzchni (poprzecznych lub podłużnych) poprzez uszczelnienie,4) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego w przypadku prowadzenia napraw na fragmentach dróg pokrytych farbą,5) oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,6) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów rozliczeniowych pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które powinny zawierać zestawienie remontów cząstkowych wraz ze wskazaniem lokalizacji remontu oraz powierzchnią ubytku i ilością wbudowanej masy na pojedynczy ubytek,7) zorganizowanie i prowadzenie zgłoszonych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego opisanego w STWiOR,8) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych oraz przedkładanie ich Zamawiającemu na wezwanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,9) w przypadku zgłoszenia awarii, tj. ubytku zagrażającego bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego i wymagającego natychmiastowej reakcji, zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej ), nie później niż w ciągu 2 godzin od przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego,10) prowadzenie robót bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drodze,11) wykonywanie robót w ramach reklamacji lub rękojmi w okresie objętym gwarancją lub rękojmią.2. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności związane z obsługą specjalistycznego sprzętu, tj. frezarki, kotłów do podgrzewania zalewy, remonterów, zagęszczarki, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót STWiOR – załącznik nr 2 do SWZ,2) przedmiarze - załącznik nr 3 do SWZ,3) wykazie dróg do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i bitumicznych -załącznik nr 4 do SWZ.4. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113):Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 114):Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115):Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116):Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną lub dwie roboty budowlane w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, czyli roboty budowlane polegające na remoncie lub naprawie nawierzchni asfaltowych lub bitumicznych dróg o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100).Przez jedną robotę rozumie się roboty budowlane wykonane na podstawie jednej umowy.b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymujący się minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej.c) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi w następującym zakresie:a. co najmniej jedną piłą do cięcia asfaltu,b. co najmniej jednym młotem spalinowym,c. co najmniej dwoma walcami spalinowo – wibracyjnym,d. co najmniej dwoma kotłami przewoźnymi (recykler) do produkcji masy mineralno–asfaltowej na gorąco o pojemności min. 2 t,e. co najmniej jednym remonterem drogowym wyposażonym w: dwa zbiorniki (lub zbiornik dwudzielony) na dwie różne frakcje grysu o łącznej pojemności min. 7 Mg, zbiornik na emulsję o pojemności min.600 litrów,f. co najmniej jednym samochodem ciężarowym – skrzyniowym, samowyładowawczym o ładowności min. 7 Mg z przykryciem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach