Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Dmosin: Część 1 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin” , Część 2 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin” , Część 3 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna”

Gmina Dmosin ogłasza przetarg

  • Adres: 95-061 Dmosin, Dmosin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 747 485 , fax. 468 746 294
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dmosin
    Dmosin 9
    95-061 Dmosin, woj. łódzkie
    tel. 468 747 485, fax. 468 746 294
    REGON: 75014821300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Dmosin: Część 1 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin” , Część 2 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin” , Część 3 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Dmosin:  Część 1 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin”  Część 2 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin”  Część 3 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna” Oznaczenie wg słownika CPV: 45.23.31.40-2 roboty drogowe 45.23.32.20.-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy części:  Część 1 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin”  Część 2 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin”  Część 3 „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna” Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie : Dla Części 1). „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin” Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi o długości 998,36 m o nawierzchni żwirowo-tłuczniowej. Droga zlokalizowana jest na działce nr ewid. 34 w obrębie Kołacin, stanowiącej własność Gminy Dmosin. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: 1. Wyprofilowanie istniejącej drogi. 2. Wykonanie niezbędnych robót ziemnych – ścięcie poboczy gruntowych 3. Mechaniczne zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej. 4. Wymiana przepustu w km 0+1,50 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o szerokości 3,50m i o grubości 15,0 cm po zagęszczeniu, na całej długości drogi. 6. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych (standard II) o grubości 2 x 3,00 cm (warstwa wiążąca i ścieralna ), na całej szerokości podbudowy. 7. Uzupełnienie poboczy gruntem 8. Obustronne wykonanie poboczy utwardzonych o szerokości 0,75 m. Po wykonaniu nawierzchni należy wprowadzić docelową organizację ruchu w postaci ograniczenia prędkości do 40 km/h. Wymaga to ustawienia znaków pionowych - B 33 40km/h. Dla Części 2). „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin” Przedmiot zamówienia obejmuje nawierzchnie jezdni, chodnik dla pieszych, ścieżkę rowerową, zjazd do sąsiednich działek oraz infrastrukturę- stojaki dla rowerów, ławki i kosze na śmieci. .Ścieszka rowerowa oraz przejście dla pieszych zostaną oznakowane znakami pionowymi Całkowita długość odcinka drogi wynosi 930,00m i szerokości 5,20m Droga zlokalizowana jest na działce nr ewid. 243/1w obrębie Dmosin Wieś stanowiącej własność Gminy Dmosin. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z asfaltobetonu 5 cm - warstwa wiążąca asfaltobetonu 4 cm. 2. Konstrukcja ścieżki rowerowej: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu 5 cm. - podbudowa z kruszywa 0-31,5mm, gr. 20cm. 3. Konstrukcja chodnika dla pieszych: - nawierzchnia z kostki betonowej rg. 6cm. - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4cm. - podbudowa z kruszyw 0-31,5 mm, gr. 15cm. 4. Konstrukcja zjaddu do działek - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm. - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm. - podbudowa z kruszywa 0-31,5mm, gr.20cm. Dla Części 3). „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna” Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi o długości 194,42 m o nawierzchni żwirowo-tłuczniowej. Droga zlokalizowana jest na działce nr ewid. 160/3 w obrębie Rozdzielna, stanowiącej własność Gminy Dmosin. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: 1. Wyprofilowanie istniejącej drogi. Długość drogi 194,42m. 2. Wykonanie niezbędnych robót ziemnych – ściecie poboczy gruntowych. 3. Mechaniczne zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej. 4. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o szerokości 3,50m i o grubości 15,0 cm po zagęszczeniu, na całej długości drogi. 5. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych (standard II) o grubości 2 x 3,00 cm (warstwa wiążąca i ścieralna ), na całej szerokości podbudowy. 6. Uzupełnienie poboczy gruntem. 7. Obustronne wykonanie poboczy utwardzonych o szerokości 0,75 m. 8. Ustawienie oznakowania pionowego. Po wykonaniu nawierzchni należy wprowadzić docelową organizację ruchu w postaci ograniczenia prędkości do 40 km/h. Wymaga to to ustawienia znaków pionowych - B 33 40km/h. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty są w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót (przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze) stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, których zakres został określony w Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót, przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi – Dokumentacje stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 7. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 8. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji zamawiającego nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów „równoważnych”, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia, parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót ogólno budowlanych, operatorzy sprzętu, maszyn( miedzy innymi: koparki, spycharki zagęszczarki ) i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia: 1- w zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie do spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 2- na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. poz. 730) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. poz. 730). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. 9) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2. ustawy Pzp. żąda wniesienia wadium. 2. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Dla części: Część I - przedmiotu zamówienia: „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin” W wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100 ). Część II - przedmiotu zamówienia - „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin” W wysokości 18 000,00 (słownie : osiemnaście tysięcy zł 00/100 ) Część III - przedmiotu zamówienia „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna” W wysokości 1 000,00 (słownie : jeden tysiąc zł 00/100 ) 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie lub trzy części – wadium należy wnieść odpowiednio na każdą część. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; przelewem na konto Zamawiającego Gminy Dmosin: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział Dmosin Nr 80928810241430059220000040 z dopiskiem - wadium na zamówienie pod nazwą: Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Dmosin – dla części I - „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin” dla części II – „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin” dla części III – „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna konto dla podmiotów zagranicznych: Pełen numer rachunku bieżącego Gminy Dmosin do wykonywania przelewów międzynarodowych jest następujący: Spółdzielcza Grupa Bankowa S.A. PL Nr 80928810241430059220000040 Kod SWIFT – GBWCPLPP z dopiskiem -wadium na zamówienie pod nazwą: Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Dmosin – dla części I - „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Kołacin” dla części II – „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Dmosin” dla części III – „Przebudowa nawierzchni drogi lokalnej w miejscowości Rozdzielna” (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego tj. przed wyznaczoną datą i godziną składania ofert). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O terminie wniesienia wadium decyduje wpływ środków na rachunek Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy” oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Postanowienia ust. 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w ust. 4 pkt 2 i 5. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w ust. 4 pkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie. 13.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 14. Wadium wniesione przez jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia się za wniesione prawidłowo. 15. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty 2) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp/ warunki udziału 3) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp/podstawy wykluczenia 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) 5) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 6) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy) Do oferty Wykonawca dołącza wyłącznie aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach