Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg i placów oraz wykonanie boisk sportowych - odnowa Centrum Kamieńczyka

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg i placów oraz wykonanie boisk sportowych - odnowa Centrum Kamieńczyka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. CIĄGI PIESZE: 1. CIĄG PIESZY A: nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8cm typu starobruk koloru czerwonego na podsypce cementowo piaskowej gr. 5cm - 340m2; obrzeże koloru czerwonego 8x30cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 65,31m; 2. CIĄG PIESZY B: nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5cm - 822m2; obrzeże 8x30cm - 424,10m; 3. CIĄG PIESZY C: nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8cm na podbudowie z kruszyw łamanych gr. 20cm na podsypce cementowo piaskowej - 940m2; krawężnik betonowe i oporniki z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej - 451,70m; studzienki uliczne betonowe o śr. 600mm z osadnikiem i syfonem - 5szt.; studnie chłonne z kręgów śr. 1200mm i głębokości 2m - 5szt. 3. DOJŚCIE DO POMNIKA: nawierzchnia z z brukowca z kamienia narzutowego o wym. 13-17cm - 112,80m2; obrzeże betonowe czerwone na podsypce piaskowej spoiny wypełnione zaprawą cementową 8x30cm - 18,70m; II. ZJAZD DO PRZEPRAWY PROMOWEJ OD KM 0+364 DO KM 0+443 nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8cm na podbudowie z kruszyw łamanych gr. 20cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 411,71m2; krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej - 157m; studzienki uliczne betonowe o śr. 600mm z osadnikiem i syfonem - 4szt.; studnie chłonne z kręgów śr. 1200mm i głębokości 2m - 2szt. rurociągi PVC kanalizacyjne o śr. 160mm w gotowych wykopach - 14m; III. URZĄDZENIA PLACU: 1. STUDNIA OZDOBNA: płyta betonowa gr. 20cm o średnicy 220cm; studnia o średnicy 200cm i wys. 1,10m murowana z kamienia polnego i ozdobnego np. piaskowca; kołowrót drewniany; zadaszenie konstrukcji drewnianej pokryte gontem; 2. BOISKO DO PIŁKI SIATKOWEJ: wym 15 x 24 m; nawierzchnia z trawy syntetycznej włókna wys. 18mm; podbudowa z tłucznia wielofrakcyjnego /warstwa wyrównawcza z mieszanki drobnogranulowanej ze skał magmowych o wskaźniku piaskowym >65% ( 0.075-3 mm ) gr. 3 cm , warstwa nośna kliniec(4-31.5 mm) o wskaźniku piaskowym > 50 %; obrzeże 6x20 cm; Wyposażenie - 1 kpl słupków z siatka; 3. BOISKO DO PIŁKI RĘCZNEJ: boisko o nawierzchni z trawy naturalnej o wym. 26x46m; bramki stalowo drewniane - 2 kpl; 4. PLAC ZABAW - WYPOSAŻENIE: huśtawka sprężynowa typu ryś - 2szt.; zjeżdżalnia typu słoń - 1kpl.; huśtawka wagowa - 2kpl.; piaskownica - 1kpl.; karuzela typu trzmiel - 1kpl.; IV. ZIELEŃ: wyprofilowanie, nawożenie i wykonanie nawierzchni trawiastej siewem z przykryciem nasion po wysiewie grabiami - 1.880,00m2; V. BARIERA OCHRONNA DŁ. 20m i WYS. 3,5m: wykonanie bariery ochronnej wys. 3,5m z siatki ocynkowanej z drutu gr. 4mm na słupkach stalowych ?100mm o rozstawie co 2m. Słupek dł. 4,5m obsadzony w gruncie na głębokość 1m i obetonowany betonem klasy B-10. Ogrodzenie wzmocnione linką plecioną o średnicy 6mm. Elementy stalowe zabezpieczone farbami antykorozyjnymi koloru zielonego; Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót. UWAGA: Załączony projekt obejmuje szerszy zakres.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze i złożoności tj. polegających na wykonaniu minimum: 1) nawierzchni z kostki brukowej o pow. 2600m2, 2) boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. 15x24m (dopuszcza się każde z osobna) d) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 1. koparka - 1szt., 2. spycharka - 1szt., 3. samochód samowyładowczy - 1szt., 4. samochód dostawczy 1 szt. 5. zagęszczarka, 6. podnośnik, 7. żuraw samochodowy, e) dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: - drogowej, - konstrukcyjno-budowlanej f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. I. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony Formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia Formularz nr 1, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (rozpoczętych i zakończonych) oraz dokumenty, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Formularz Nr 2. 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Formularz nr 3 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych, dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Formularz Nr 4. 11. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach