Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku DPS w Prudniku w zakresie zewnętrznego szybu dźwigu osobowego w celu likwidacji barier architektonicznych – etap II

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Młyńska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 436 28 58 , fax. 0-77 436 28 58
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Młyńska 11
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 0-77 436 28 58, fax. 0-77 436 28 58
    REGON: 45056940000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku DPS w Prudniku w zakresie zewnętrznego szybu dźwigu osobowego w celu likwidacji barier architektonicznych – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku DPS w Prudniku w zakresie zewnętrznego szybu dźwigu osobowego w celu likwidacji barier architektonicznych – etap II Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Domu Pomocy Społecznej w Prudniku przy ul. Młyńskiej 11 w zakresie zewnętrznego szybu dźwigu osobowego (typ szpitalny), przebudowa, nadbudowa i rozbudowa pozioma i pionowa oficyny. W zakres robót do wykonania: 1. Roboty budowlane: - zagospodarowanie placu budowy, - roboty ziemne, roboty demontażowe kostki brukowej, - wykonanie ścian konstrukcyjnych zewnętrznych i wewnętrznych szybu dźwigu i przedsionka, - wykonanie robót budowlanych w przyziemiu, na parterze, na 1p i 2p, - wykonanie robót instalacyjnych wewnętrznych, - montaż okien, parapetów, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, - roboty wewnętrzne wykończeniowe, - montaż urządzenia dźwigu osobowego, - roboty elewacyjne, - prace zewnętrzne, zagospodarowanie terenu, uporządkowanie placu budowy. 2. Roboty sanitarne: - instalacja hydrantowa, - instalacja wody cieplej i zimnej, - instalacja kanalizacji sanitarnej. 3. Roboty elektryczne: - przebudowa układu pomiaru energii elektrycznej, - rozbudowa głównej tablicy rozdzielczej budynku RG, - rozbudowa instalacji oświetlenia użytkowego, - rozbudowa instalacji oświetlenia awaryjnego, - rozbudowa instalacji gniazd 230V, - zasilanie urządzeń i odbiorników stałych, - montaż instalacji przyzywowej, - rozbudowę instalacji oddymiania sygnalizacji pożaru SAP, - montaż instalacji piorunochronną, - demontaż urządzeń i instalacji - wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Prudniku Nr 45 8905 0000 3000 0001 5189 0001 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz: o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) Zobowiązanie podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach