Przetargi.pl
Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2816D w km 0+493 w miejscowości Pogwizdów (intensywne opady deszczu -czerwiec 2013)

Powiat Jaworski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7290100 , fax. 076 7290160
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jaworski
    ul. Wrocławska 26 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7290100, fax. 076 7290160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2816D w km 0+493 w miejscowości Pogwizdów (intensywne opady deszczu -czerwiec 2013)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa przedmiotowego mostu drogowego polega na zdemontowaniu istniejącego uszkodzonego przęsła złożonego z dwuteowników o wysokości 260mm i kamiennych płyt i zastąpienie go nową konstrukcją. W celu zamontowania nowego przęsła należy przebudować górną część przyczółków poprzez rozebranie ich istniejącej konstrukcji, do wysokości 45cm poniżej istniejącego dna, a następnie wykonanie nowej żelbetowej konstrukcji dostosowanej do zamontowania nowego przęsła. Górna przebudowana część przyczółków wykonana jest z betonu C25/35 (B30) i zbrojona prętami żebrowanymi o średnicy 8 i 14mm. Po wykonaniu przebudowy przyczółków wykop do poziomu warstw konstrukcyjnych nawierzchni zasypany jest za pomocą gruntu z grupy nośności G1 (np. pospółka). Stopień zagęszczenia Is>0.98. Na przebudowanych przyczółkach oparte jest bezpośrednio przęsło złożone z 8 prefabrykowanych sprężonych dźwigarów typu DS o długości 6m. Dźwigary ustawione są jeden obok drugiego bez przerw. Na dźwigarach wykonana jest płyta pomostowa o zmiennej grubości. Minimalna grubość płyty wynosi 21cm przy krawężnikach i 26cm w osi jezdni. Płyta wykonana jest z betonu C25/35 (B30) i zbrojona jest dwoma warstwami siatki z prętów żebrowanych o średnicy 14mm o oczkach 20x20cm. Na płycie wykonana jest warstwa izolacji z papy termozgrzewalnej o gr. min. 5mm. Ma moście wykonana jest jezdnia o szerokości 5.00m oraz jednostronny chodniki o szerokości skrajni ruchu pieszego 1.50m (od strony dolnej wody) i jednostronna opaska bezpieczeństwa o szerokości skrajni 0.50m (od strony górnej wody). Chodniki wykonane są w postaci żelbetowych płyt chodnikowych z betonu C25/35 (B30) o gr. 24cm zbrojonych prętami żebrowanymi o średnicy 8 i 12mm. Szerokość płyty chodnikowej usytuowanej od strony górnej wody wynosi 0.78m a szerokość płyty chodnikowej usytuowanej od strony dolnej wody wynosi 1.78m. Płyty chodnikowe zakończone są gzymsem o wysokości 65cm i szerokości 20cm. Zewnętrzna powierzchnia gzymsów wykończona jest za pomocą szpachlowania zaprawami na napraw betonu typ PCC oraz pomalowana jest dwoma warstwami farby do betonu w kolorze pomarańczowym. Nawierzchnia na płytach chodnikowych wykonana jest jako cienkowarstwowa o gr. 10mm złożona z emulsji asfaltowej i kruszywa (np. Spectransfalt Safegrip lub inna równorzędna). Chodnik i opaska bezpieczeństwa na moście oddzielone są od jezdni jest za pomocą kamiennego krawężnika 20x23cm ustawionego na zaprawie cementowej. Wszystkie powierzchnie krawężników wykończone są za pomocą płomieniowania. Do płyt chodnikowych zamocowane są balustrady typu BR4 lub inne równoważne o wysokości 1.10m, fabrycznie zabezpieczonej za pomocą cynkowania i powłok malarskich. Długość barier wynosi 8.80m z każdej strony mostu. Nawierzchnia jezdni na moście wykonana jest z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16mm o gr. 4cm oraz z warstwy ścieralnej z SMA 0/11mm o gr. 4cm. Dojście i dojazdy do mostu są zmodernizowane. Dojście do mostu (od strony m. Kwietnki) wykonane jest o nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm typu Nostalit lub innej równorzędnej. Chodnik i opaska bezpieczeństwa od jezdni oddzielone są za pomocą krawężników kamiennych 20x30cm ustawionych na ławie betonowej z oporem z betonu B20. Od strony skarpy chodnik ograniczony jest za pomocą obrzeży betonowych 8x30cm ustawionych na ławie betonowej z betonu B20 z oporem. Pobocza na długości wykonywanych prac wykonane są z kruszywa łamanego 0/31.5mm o gr. 15cm. Pobocza wykonane są na szerokości 75cm. Konstrukcja chodnika na dojściu do mostu złożona jest z następujących warstw: - warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Nostalit gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 - gr. 3cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5mm o gr. 15.0cm; - warstwa odsączająca - gr. 10cm. Łączna długość wymienionej jezdni (most + dojazdy) wynosi 34.80m. Konstrukcja jezdni na dojazdach złożona jest z następujących warstw: - warstwa ścieralna z SMA 0/11mm o gr. 4.0cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16mm o gr. 8.0cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5mm o gr. 20.0cm; - warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm=2.5 MPa o gr. 20cm. Dno i skarpy cieku w obrębie mostu są oczyszczone z zanieczyszczeń i wyrównane. Dodatkowo na skarpie cieku usytuowanego od strony górnej wody, na długości 8.00m, wykonane jest umocnienie z betonowych płyt ażurowych o gr. 10cm ułożonych na warstwie kruszywa o gr. 10cm. Kamienne dno cieku pod mostem jest naprawione i wyrównane poprzez jego rozebranie i ponowne ułożenie na warstwie podbudowy z betonu C25/35 (B30) o gr. 20cm z zastosowaniem fabrycznie przygotowanych zapraw cementowych mrozoodpornych o niskim skurczu. Na skarpie na zakończeniu chodnika wykonany jest prefabrykowany ściek ułożony na podbudowie z betonu o gr. 15cm. Kamienne murki oporowe przylegające do mostu są przemurowane i wzmocnione za pomocą warstwy betonu C25/35 (B30) o gr. 15 cm zbrojonego warstwą siatki zbrojeniowej wykonanej z prętów żebrowanych o średnicy 12mm o oczkach 15x15cm. Spoiny wykonane są z zastosowaniem fabrycznie przygotowanych zapraw cementowych mrozoodpornych o niskim skurczu. Wytyczne organizacji robót Prace przy przebudowie mostu należy prowadzić zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu przy całkowitym zamknięciu ruchu na moście oraz wykonaniu obok mostu tymczasowej drogi objazdowej wraz z tymczasowym przełożeniem cieku wodnego za most (w kierunku dolnej wody). Tymczasowa droga objazdowa ma szerokość 3.0m i wykonana jest kruszywa łamanego 0/63mm na warstwie nasypu z gruntu z grupy G1. Grubość nawierzchni wynosi 30cm. Po wykonaniu przebudowy mostu teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 - PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach