Przetargi.pl
Przebudowa (modernizacja) pomieszczeń pierwszego piętra budynku A-1 Szpitala Uzdrowiskowego ZIMOWIT na działce nr ewid. 433 w Rymanowie Zdroju.

"Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-481 Rymanów-Zdrój, ul. Zdrojowa 48
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4357401, 4357765 , fax. 013 4357475
  • Data zamieszczenia: 2013-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
    ul. Zdrojowa 48 48
    38-481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 013 4357401, 4357765, fax. 013 4357475
    REGON: 00087205900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rymanow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa (modernizacja) pomieszczeń pierwszego piętra budynku A-1 Szpitala Uzdrowiskowego ZIMOWIT na działce nr ewid. 433 w Rymanowie Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje. Zakres robót: Przewiduje się przebudowę pomieszczeń pierwszego piętra budynku A1 SU Zimowit w Rymanowie Zdroju, uwzględniającą stworzenie 1, 2 i 3 osobowych pokojów dla pacjentów z wydzieleniem węzłów sanitarnych w tym pokojów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, punktu pielęgniarskiego, pielęgniarskiego pokoju przygotowawczego, gabinetu lekarskiego, gabinetu zabiegowego, toalety ogólnodostępnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Charakter planowanych robót: roboty rozbiórkowe, roboty budowlane w zakresie budowy ścian działowych, posadzek, wykończenia ścian, sufitów (w tym montaże sufitów podwieszanych) i posadzek, montażu stolarki drzwiowej, przyborów dla osób niepełnosprawnych, roboty związane z wykonaniem: instalacji wod.-kan., wody p.poż., instalacji elektrycznych, instalacji SAP i oddymiania, instalacji przyzywowej, instalacji CCTV, instalacji teleinformatycznej. Pow. użytkowa stanu istniejącego - 654,6m2, po realizacji zakresu zamówienia 655,03m2, kubatura - 1951,98m3. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna, przedmiary - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!!! Wykonawca będzie zobowiązany w porozumieniu z Zamawiającym po podpisaniu umowy do sporządzenia harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Harmonogram zostanie dopasowany do posiadanych, przez Zamawiającego, środków w danym roku budżetowym oraz specyfiki pracy Szpitala Uzdrowiskowego. UWAGA!!! Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie. Szpital na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Wszelkie prace powinny zostać wykonane zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia - w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. UWAGA!!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, norm, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Złożone w/w dokumenty będą podstawą do przyjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. Brak wskazania w ofercie proponowanych zmian (w dowolnym miejscu w swojej ofercie i w dowolny sposób, np. na osobnym wykazie) wraz z podaniem rozwiązań zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i uważa się za równoważne z tym, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z rozwiązaniami projektowymi zaproponowanymi przez Projektanta w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3.2. Wykonawca będzie zobowiązany w porozumieniu z zamawiającym po podpisaniu umowy do sporządzenia harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-rymanow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach