Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku ogłasza przetarg
- Adres: 66100 Sulechów, Kalsk
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 852 091 , fax. 683 852 868
- Data zamieszczenia: 2018-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku
Kalsk 91
66100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 683 852 091, fax. 683 852 868
REGON: 105900100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna posiadajaca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
”Przebudowa (modernizacja) pokrycia dachowego z naprawą konstrukcji dachowej oraz przemurowanie kominów na obiekcie Pałacu w Gliśnie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlanych – prace dekarskie – wymiana pokrycia dachowego na kopule Pałacu w Giśnie. Wg zakresu określonego w przedmiarze- zał. nr 9 do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 (trzy tysiące zł.). Wadium wniesione ma być przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Zielonej Górze 24 1130 1222 0030 2053 4720 0004, w treści przelewu zapis: ,, Przebudowa (modernizacja) pokrycia dachowego z naprawą konstrukcji dachowej oraz przemurowanie kominów na obiekcie Pałacu w Gliśnie’’ - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym (przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert. 1. Zamawiający zaleca, by w przypadku wniesienia wadium formie pieniężnej, dokument potwierdzający wpłatę został załączony do oferty. 2. W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu powinien być złożony w oddzielnej kopercie a jego kopia w ofercie. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku, instytucji ubezpieczającej), wraz ze wskazaniem ich siedzib, 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia), 3) Kwota gwarancji, 4) Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46, ust. 5 ustawy pzp. Oferta Wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Zasady zwrotu wadium lub jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2 do siwz- oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, Zał. nr 12 do siwz Oświadczenie o ochronie danych osobowych, Zał. nr 7 do siwz oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom Zał. nr 9 do swiz wycena wg przedmiaru robót Oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa, jezeli dotyczy Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów, jeżeli dotyczy pełnomocnictwa, potwierdzenie złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie
Dodano: 2024-07-24 - „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19”
Dodano: 2024-07-18 - Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09