Przetargi.pl
Przebudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 2214W Stanisławów - Mlęcin - Kamionka, od km 11+080 do km 11+920,25

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 891 , fax. 257 582 891
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 891, fax. 257 582 891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 2214W Stanisławów - Mlęcin - Kamionka, od km 11+080 do km 11+920,25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: wykonanie poboczy, wykonanie warstw nawierzchni. Powyższy odcinek przebiega przez obszar o charakterze gospodarczo-rolnym. Stanowi jedyny dojazd do przylegających gospodarstw, pól uprawnych, łąk i pastwisk. W stanie istniejącym na całym odcinku drogi wykonana jest podbudowa – stabilizacja cementem. Pobocza są gruntowe, nieregularne, mocno zarośniętymi trawą. Początek odcinka będzie łączył się z istniejącą nawierzchnią bitumiczną o szerokości 5,5m. Długość odcinka drogi wynosi 840,25 m i przebiega od końca nawierzchni bitumicznej w miejscowości Mlęcin do przepustu pod drogą w miejscowości Kamionka. Wykonane zostaną dwa pasy ruchu o szerokości po 2,75m i nawierzchni bitumicznej oraz obustronne pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2.1 Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osób do czynności polegających na wykonaniu warstw nawierzchni, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.) przez cały okres obowiązywania umowy. 2.2 Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 2.1, które winno zawierać ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaj zawartej umowy o pracę i czas jej obowiązywania oraz zakres wykonywanych czynności, w ramach każdej z umów o pracę przed upływem terminu przekazania placu budowy. W przypadku niewykonania tego obowiązku, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo powstrzymania się z przekazaniem placu budowy do dnia złożenia oświadczenia. 2.3 W przypadku zmiany osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca / Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.2, w terminie 7 dni od daty dokonania tej zmiany. 2.4 W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2.1 czynności: a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać dane określone w pkt 2.2. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy / umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zawiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy pracę i wymiar czasu pracy nie podlegają anonimizacji. c) dowody potwierdzające zgłoszenie pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, w szczególności imienne raporty miesięczne o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach wraz z potwierdzeniem przyjęcia przez ZUS, dotyczące wszystkich zatrudnionych osób, o których mowa w pkt 2.1, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000) oraz RODO, przy czym: imię i nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy, kod ubezpieczenia nie podlegają anonimizacji. 2.5 Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących określone w pkt 2.1 czynności na podstawie umowy o pracę w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 2.6 Niedopełnienie obowiązku określonego w pkt 2.1 oraz nieprzedłożenie dowodów zatrudnienia określonych w pkt 2.4, skutkowało będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej, zgodnie z postanowieniem § 11 ust. 1 pkt 1) lit. i) i j) istotnych postanowień umowy. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu zadania do złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), przed upływem terminu do składania ofert. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 83 9226 0005 0001 4022 2000 0020, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na: ……………………………………………………………………………”. b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.2. a) SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach