Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew

Gmina Karczew ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, Warszawska 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczew
    Warszawska 28
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    REGON: 013269226
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części I – Przebudowa i remont drogi gminnej ul. Bema w Karczewie1. W ramach zamówienia należy dokonać przebudowy i remontu drogi gminnej ul. Bema na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Sikorskiego w Karczewie 2. Na ww. odcinku należy:a) Wykonać roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie całej inwestycji,b) Wykonanie odwodnienia – poprzez wbudowanie - studni z osadnikiem typu W. Istniejące studnie znajdujące się w jezdni należy rozebrać. Wpusty żeliwne z rozbiórki wykorzystać do nowo wybudowanych studni z osadnikiem Dn500mm a w przypadku niewykorzystania przekazać grupie remontowej- studni typu S wykonanych z kręgów o średnicy 1200 mm i połączonych przy kanalikami Dn200 mm z PVC-u SN8. Spadek przy kanalików minimum 2% w kierunku studni S. - Uwaga – należy wykonać wpusty krawężnikowec) Wykonanie peronu autobusowego o wymiarach ok. 20,0 m x2,00 w miejscu obecnie funkcjonującego peronu autobusowego – należy:- ustawić nowy krawężnik betonowy wystający o wymiarach 20x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, jezdnie należy dociąć do różnej krawędzi i zalać masą na bazie bitumu - ułożenie płytek betonowych antypoślizgowych o wymiarach ustawiony na podsypce cementowo-piaskowej , płytki betonowe antypoślizgowe o wymiarach 30x30 cm, gr. 5 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości min. 4 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 7 cm - ułożenie żółtych płytek z wypustami o wymiarach 40x40 cm o gr. 6,5 cm na podsypce cementowo-piaskowej , płytki betonowe antypoślizgowe o wymiarach 30x30 cm, gr. 5 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości min. 4 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 7 cm d) Wykonanie ściek przy krawężnikowego z kostki betonowej typu hollanad o gr. 10 cm układanej na podsypce cementowo – piaskowej w stosunki 1:4 o gr. Min. 4 cm oraz ławie betonowej z betonu cementowego C20/25, należy wykonać ciek z 3 rzędów kostki, ściek należy obniżyć w stosunku do krawędzi nawierzchni jezdni o 1 do 2 cm e) Wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu, koryto musi być wyprofilowane i zagęszczone, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika (poza peronem) i 20 cm dla zjazdów, g) Ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie oraz zgodnie z zapisami SWZh) Od strony nawierzchni jezdni wzdłuż cieku wykonać opornik betonowy o wym. 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 – w miejscach wskazanych w projekciei) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie oraz na docinku od działki nr 105 obr. 5 Karczew do wjazdu na dz. Ew. nr 107 obr. 5 (Biedronka)j) Wykonanie przejścia dla pieszych, przed przejściem wykonać dwa rzędy z płytek z żółtych płytek z wypustkami k) Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 6 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę jezdni, nawierzchni musi zostać zamulona piaskiem UWAGA: na odcinku od dz. Ew. nr 103 obr. 5 Karczew do działki nr ew. 106 obr. 5 Karczew (do przejścia dla pieszych) należy wykonać chodnik do granicy działki drogowej, chodnik należy oddzielić obrzeżem o wymiarach 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 remontowany chodnik od części parkingowych na działkach prywatnych oraz zakończ chodnik obrzeżem l) Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących chodników i zjazdów niepodlegających przebudowie m) Wykonanie zjazdów indywidulanych/ publicznych o zmiennej szerokości o nawierzchni betonowej z kostki na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 8 cmUWAGA: należy wykonać przebudowę/ remont wszystkich istniejących zjazdów (bram, furtek) nie tylko ujętych w dokumentacji projektowej,n) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj, skrzynki zawory i hydranty występujące w planowanej nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci o) Należy odtworzyć stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności odtworzyć oznakowanie poziome jezdni oraz miejsc wskazanych w projekcie – oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowejp) Wykonanie nakładki:- w przypadku konieczności wykonanie korekcyjnego frezowania nawierzchni jezdni,- oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,- wykonanie połączeń między warstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni, - ułożenie siatki zbrojeniowej wykonana z kordu stalowego na nośniku z włókniny polietylenowej, wytrzymałość na rozciąganie: wzdłuż pasma min. 42 KN/m, wszerz pasma min. 54 KN/m moduł odkształcenia liniowego min. 190 GPa,- wykonanie warstwy wyrównawczej masą średnio 75 kg/m2 z AC 11S,- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm,UWAGA: nawierzchnie należy wykonać całą szerokością - należy wykonać nawierzchnie jezdni zgodnie z załączonymi przekrojami,- połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,- wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni q) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, r) UWAGA: nawierzchnie jezdni należy wykonywać w weekend od piątku godz. 20 do poniedziałku godz. 5s) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza itp. t) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej przebudowy i remontu drogi gminnej ulicy Bema w m. Karczew opracowanego przez ARS Projekt3. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części II – Remont drogi gminnej ul. Bielińskiego w Karczewie1. W ramach zamówienia należy dokonać przebudowy drogi gminnej- ul. Bielińskiego na odcinku od ul Karczówke (z skrzyżowaniem) do ul. Warszawskiej w Karczewie, -ul. Rynek Zygmunta Starego - ul. Widok od skrzyżowania z ul. Rynek Zygmunta Starego do mostu na rzece Jagodzianka (wraz z mostem)2. Na ww. odcinku należy:a) Wykonać roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie całej inwestycji,b) Wykonanie odwodnienia – poprzez wykonanie wpustów krawężnikowych c) Wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu, koryto musi być wyprofilowane i zagęszczone, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika (poza peronem) i 20 cm dla zjazdów, e) Ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie f) ustawić opornik betonowy o wym. 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie przy czym na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek, Uwaga: na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek, nie wykonywać całego obramowania zjazdug) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie oraz na docinku od skrzyżowania ul. Widok z ul. Bielińskiego do mostu na rzece Jagodzinaka (z mostem) h) Wykonanie przejścia dla pieszych, przed przejściem wykonać dwa rzędy z płytek z żółtych płytek z wypustkami i) Wykonanie na całym zakresie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z płytek betonowych 30x30 na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 6 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę jezdni, nawierzchni musi zostać zamulona piaskiem j) Wykonanie chodnika z płytek betonowych 30x30 na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 6 cm do schodów należących do MGOKUWAGA: na odcinku od dz. Ew. nr 103 obr. 5 Karczew do działki nr ew. 106 obr. 5 Karczew (do przejścia dla pieszych) należy wykonać chodnik do granicy działki drogowej, chodnik należy oddzielić obrzeżem o wymiarach 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 remontowany chodnik od części parkingowych na działkach prywatnych oraz zakończ chodnik obrzeżem k) Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących chodników i zjazdów niepodlegających przebudowie l) Wykonanie zjazdów indywidulanych/ publicznych o zmiennej szerokości o nawierzchni betonowej z kostki na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 8 cm kolor do ustalenia z ZamawiajacymUWAGA: należy wykonać przebudowę/ remont wszystkich istniejących zjazdów (bram, furtek) nie tylko ujętych w dokumentacji projektowej m) Wykonanie wyniesionego skrzyżowania na ul. Bielińskiego i ul. Widok z kostki betonowej koloru grafitowego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr, 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 15 cm, podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm o gr. 20 (zgodnie z projektem)n) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj, skrzynki zawory i hydranty występujące w planowanej nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci o) Należy wprowadzić stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności oznakowanie poziome jezdni– oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej, oznakowanie poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu należy wymienić na nowe UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu p) Wykonanie nakładki:- wykonanie frezowania nawierzchni jezdni,- wykonanie koryta po nawierzchnie jezdni- wykonanie stabilizacji cementem Rm=2,5Mpa gr. 25 cm,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego układanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm o gr. 20 cm - oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni. jezdni,- wykonanie połączeń między warstwowego z em emulsji asfaltowej na całej powierzchni, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o gr. 7 cm- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm UWAGA: nawierzchnie ścieralną należy wykonać całą szerokością - należy wykonać nawierzchnie jezdni zgodnie z załączonymi przekrojami oraz na odcinku od skrzyżowania ul. Bielińskiego z ul. Widok do mostu na rzece Jagodzinaka (z mostem)- połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,- wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni q) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, r) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza itp. s) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji remontu drogi gminnej ul. Bielińskiego opracowany przez RoadWay4. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części III – Przebudowa drogi gminnej ul. Rzemieślniczej i ul. Zatylniej w Karczewie1. W ramach zamówienia należy dokonać przebudowy drogi gminnej- ul. Rzemieślniczej w Karczewie na odcinku od ul. Świderskiej do ul. Złotniczej- ul. Zatylniej w Karczewie og ul. Rzemieślniczej do Leśnej2. Na odcinku ul. Rzemieślniczej w Karczewie należy:a) Wykonać roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie całej inwestycji,b) Wykonanie odwodnienia zgodnie z projektem c) Przebudowa sieci energetycznej, oświetleniad) Budowa kanalizacji deszczowej e) Wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu, koryto musi być wyprofilowane i zagęszczone, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika (poza peronem) i 20 cm dla zjazdów, g) Ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie h) ustawić opornik betonowy o wym. 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie przy czym na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek, Uwaga: na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek, nie wykonywać całego obramowania zjazdui) j) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie k) Wykonanie przejścia dla pieszych, przed przejściem wykonać dwa rzędy z płytek z żółtych płytek z wypustkami l) Wykonanie na całym zakresie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z kostki betonowej o gr, 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 4 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę jezdni, nawierzchni musi zostać zamulona piaskiem m) Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących chodników i zjazdów niepodlegających przebudowie podbudowie n) Wykonanie zjazdów indywidulanych/ publicznych o zmiennej szerokości o nawierzchni betonowej z kostki na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 8 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mmo) UWAGA: należy wykonać przebudowę/ remont wszystkich istniejących zjazdów (bram, furtek) nie tylko ujętych w dokumentacji projektowej p) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj, skrzynki zawory i hydranty występujące w planowanej nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci q) Należy wprowadzić stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności oznakowanie poziome jezdni– oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej, oznakowanie poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu należy wymienić na nowe UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu r) Wykonanie nakładki:- wykonanie frezowania nawierzchni jezdni,- wykonanie koryta po nawierzchnie jezdni- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm o gr. 12 cm- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. Ok. 8 cm - oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni. jezdni,- wykonanie połączeń między warstwowego z em emulsji asfaltowej na całej powierzchni, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o gr. 6 cm- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4 cm UWAGA: nawierzchnie ścieralną należy wykonać całą szerokością - połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,- wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni s) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, t) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza itp. u) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji przebudowy drogi gminnej ul. Rzemieślniczej wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej i budowy sieci kanalizacji deszczowej w ul. Zatylniej, Świderskiej i Rzemieślniczej w m. Karczew opracowanej przez ARS Projekt – uwaga tylko w zakresie ul. Rzemieślniczej 3. Na odcinku ul.Zatylniejw Karczewie należy:a) Wykonać roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie całej inwestycji,b) Wykonanie odwodnienia zgodnie z projektem c) Przebudowa sieci energetycznej, oświetleniad) Budowa kanalizacji deszczowej e) Wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu, koryto musi być wyprofilowane i zagęszczone, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika (poza peronem) i 20 cm dla zjazdów, g) Ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie v) ustawić opornik betonowy o wym. 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie przy czym na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek, Uwaga: na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek, nie wykonywać całego obramowania zjazduh) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie i) Wykonanie na całym zakresie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z kostki betonowej o gr, 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 4 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę jezdni, nawierzchni musi zostać zamulona piaskiem j) Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących chodników i zjazdów niepodlegających przebudowie podbudowie k) Wykonanie zjazdów indywidulanych/ publicznych o zmiennej szerokości o nawierzchni betonowej z kostki na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 8 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mmUWAGA: należy wykonać przebudowę/ remont wszystkich istniejących zjazdów (bram, furtek) nie tylko ujętych w dokumentacji projektowej l) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj, skrzynki zawory i hydranty występujące w planowanej nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci m) Należy wprowadzić stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności oznakowanie poziome jezdni– oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej, oznakowanie poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu należy wymienić na nowe UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu n) Wykonanie nakładki:- wykonanie frezowania nawierzchni jezdni,- wykonanie koryta po nawierzchnie jezdni- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. Ok. 20 cm - oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni. jezdni,- wykonanie połączeń między warstwowego z em emulsji asfaltowej na całej powierzchni, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o gr. 6 cm- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4 cm UWAGA: nawierzchnie ścieralną należy wykonać całą szerokością - połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,- wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni o) Wykonanie pomiędzy chodnikiem a ogrodzeniami wykonać humusowanie z obsianiem mieszanką traw o gr. min 15 cmp) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, q) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza itp. r) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji budowy drogi gminnej ul. Zatylnej w Karzcewie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:a) Wadium dla części I: nie dotyczyb) Wadium dla części II: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 złc) Wadium dla części II: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 23 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następującewarunki udziału w postępowaniu, dotyczące:13.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej- dla części I;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał/zakończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) należycie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonała należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie, którego było wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku min. 200 m na drodze minimum klasy L13.1.5. zdolności technicznej lub zawodowej- dla części II;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał/zakończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) należycie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonała należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie, którego było wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku min. 200 m na drodze minimum klasy L13.1.6. zdolności technicznej lub zawodowej- dla części III;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, żea) wykonał/zakończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) należycie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonała należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie, którego było wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku min. 200 m na drodze minimum klasy Lb) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonała należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie, którego było wykonanie odwodnienia na drodze minimum klasy Lc) dysponuje następującymi osobami − 1 osobą pełniącą funkcje kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej minimum klasy Z, w zakresie czego było wykonanie nawierzchni jezdni o długości nie krótszej niż 200 mb,d) dysponuje następującymi − 1 osobą pełniącą funkcje kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektroenergetycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci elektroenergetycznej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach