Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Boguty-Pianki oraz utworzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

Gmina Boguty-Pianki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-325 Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 862 775 003 , fax. 86 275 003
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguty-Pianki
    Aleja Papieża Jana Pawła II 45
    07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie
    tel. 862 775 003, fax. 86 275 003
    REGON: 45067009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-boguty-pianki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Boguty-Pianki oraz utworzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru oraz zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Boguty-Pianki oraz utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 2. Nieruchomości zamieszkałe tj., zabudowa jednorodzinna i zabudowa wielorodzinna. 3. Nieruchomości niezamieszkałe tj. domki letniskowe, szkoły, budynki użyteczności publicznej, przedsiębiorstwa (firmy, sklepy). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01 z terenu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. 4.2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z podziałem na następujące frakcje: a) papier w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (kod 20 01 01, 15 01 01); b) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40); c) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (kody 20 01 02, 15 01 07); d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (kod 20 01 08); e) odpady zielone (kod 20 02 01); f) przeterminowane leki (kod 20 01 32); g) odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, i inne) o kodach: 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*; h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 35*, 20 01 36); i) meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07); j) zużyte opony (kod 16 01 03); k) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów prowadzonych we własnym zakresie przez właściciela nieruchomości (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 07, 17 08 02, 20 03 99); l) odpady komunalne nie wymienione w pkt. a)-k)- w tym także popioły i żużle. 4.3. Dostarczenie przez Wykonawcę do dnia 1 sierpnia 2019 r. pojemników na odpady (dostarczenie, wyposażenie, pozostawienie na czas trwania umowy i odbiór po zakończeniu umowy): a) Pojemniki dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na odpady zmieszane: dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych dla gospodarstw domowych od 1 do 3 osób (w tym domki letniskowe) pojemniki o pojemności 120 L- około 338 sztuk; dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych dla gospodarstw domowych powyżej 4 osób, pojemniki o pojemności 240 L (lub 2x120L)- około 268 sztuk; dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz zabudowy wielorodzinnej około- 2x120 L, 3x 240 L, 15x 1100 L (wielkości pojemników będą podane wraz szczegółowym wykazem nieruchomości z których będą odbierane odpady komunalne o którym mowa w Rozdziale 3, pkt. 2). b) Pojemniki na odpady zbierane selektywnie dla zabudowy wielorodzinnej oraz szkoły w Bogutach-Piankach (szacunkowa ilość punktów: 6): na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury- pojemniki koloru niebieskiego oznaczonego napisem PAPIER; na odpady ze szkła w tym opakowania ze szkła- pojemnik koloru zielonego, oznaczonego napisem SZKŁO; na odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali oraz odpady z tworzyw sztucznych- pojemnik koloru żółtego, oznaczony napisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE; na odpady ulegające biodegradacji- pojemnik koloru brązowego, oznaczonego napisem BIO. c) Wyposażenie szkoły w Bogutach-Piankach w kontener na popiół (pojemnik KP7). d) Pojemnik na przeterminowane leki w Ośrodku Zdrowia w Bogutach-Piankach. 4.4. Odbieranie przez Wykonawcę odpadów wystawionych, np. w workach (tzw. "nadwyżki" która nie zmieściła się w pojemnikach na odpady zmieszane) pozostawione obok pojemników, przy czym nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych wystawionych poza terminami zbiórki tych odpadów. 4.5. Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych (w tym domki letniskowe) w worki z folii LPDE na odpady segregowane (pojemność min. 120 L przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów) w tym: na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury- worek koloru niebieskiego oznaczonego napisem PAPIER; na odpady ze szkła w tym opakowania ze szkła- worek koloru zielonego, oznaczonego napisem SZKŁO; na odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali oraz odpady z tworzyw sztucznych- worek koloru żółtego, oznaczony napisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE; na odpady ulegające biodegradacji- worek koloru brązowego, oznaczonego napisem BIO; na popiół z palenisk domowych- worek koloru szarego, oznaczonego napisem POPIÓŁ. Worki muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca będzie dostarczał mieszkańcom worki przy każdym odbiorze odpadów segregowanych w formie „worek za worek” lub w większej ilości jeżeli mieszkańcy zgłoszą taką potrzebę. Firma wstawi także zapas worków do Urzędu Gminy Boguty-Pianki. 4.6. Usuwanie odpadów zgromadzonych luzem lub w workach, w miejscach do tego nieprzeznaczonych np. podczas akcji sprzątania świata, tzw. dzikie wysypiska itp (szacunkowa ilość- 4 Mg). 4.7. Utworzenie, utrzymanie, odbiór i zagospodarowanie odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (na działce należącej do Gminy Boguty-Pianki), zwanego dalej PSZOK. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia na własny koszt PSZOK w niezbędne pojemniki lub kontenery na poszczególne frakcje odpadów. 4.8. Odbieranie odpadów z tzw. „Wystawki” (odpadów wystawianych przez właścicieli nieruchomości przed posesje). 4.9. Odbiór odpadów budowlanych pochodzących z remontów i rozbiórek obejmują wyłącznie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z wyłączeniem firm budowlanych, które zagospodarują odpady zgodnie z wydanymi zezwoleniami i odrębnymi przepisami; odbiór odbywać się będzie poprzez wcześniejsze zgłoszenie celem podstawienia odpowiedniego pojemnika. 4.10. Przygotowanie oraz dostarczenie do mieszkańców gminy harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, co najmniej 15 dni przed wykonywaną usługą; harmonogram powinien zawierać terminy oraz godziny odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych miejscowości, z podziałem na odbiór odpadów: zmieszanych, selektywnych, wystawki oraz otwarcia PSZOKU. 4.11. Prowadzenie przez Wykonawcę dokumentacji związanej z odbiorem oraz zagospodarowaniem odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z tereny Gminy Boguty-Pianki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych, 2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Czyżew Oddział Boguty 17874710180260154420000020 z dopiskiem: „Wadium na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Boguty-Pianki". Do oferty zaleca się dołączyć kopię przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz transport odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; b) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Boguty-Pianki dokonanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: -zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; -charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; -informacje, o których mowa powyżej mogą wynikać z treści pisemnego zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby; -pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach