Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej 360411W”

GMINA MOKOBODY ogłasza przetarg

  • Adres: 08-124 Mokobody, ul. Plac Chreptowicza 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6411315 , fax. 25 6411315
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MOKOBODY
    ul. Plac Chreptowicza 25
    08-124 Mokobody, woj. mazowieckie
    tel. 25 6411315, fax. 25 6411315
    REGON: 711582492
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej 360411W”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej 360411W”2) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej na działkach o nr: 13, 28, 34, 35, 36, położonych w miejscowości Księżopole-Jałmużny, na działkach o nr: 49, 50 położonych w miejscowości Pieńki oraz na działce nr 41/1 położonej w miejscowości Zemły. Zakres prac obejmuje wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na drodze o długości 2,45 km. o zmiennej szerokości jezdni, która wynosi od 4,50 do 5,0 metrów, wykonaniu poboczy po obu stronach drogi o szerokości 0,75 m, wymiana 22 przepustów, odtworzenie rowów na odcinku 1665 m po obu stronach drogi oraz ustawienie 43 znaków drogowych. Zakres robót zawierają przedmiar robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZWymagania dodatkowe:Po zakończeniu robót wraz z pisemnym zgłoszeniem gotowości do odbioru Wykonawca ma obowiązek przedłożyć kosztorys pomocniczy podpisany przez wykonawcę i opracowany na podstawie przedmiaru robót załączonego do specyfikacji warunków zamówienia.3) Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 Ustawy o z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 2240 ze zm.).4) Przy realizacji inwestycji wykonane zostanie oznakowanie zapewniające dostępność w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 2240 ze zm.).5) Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy.6) Roboty budowlane mają być realizowane zgodnie z przedmiarem robót- załącznik nr 8 i warunkami opisanymi w umowie -załącznik nr 7.7) Zamawiający informuję, że postępowanie jest współfinansowane ze środków Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w ramach „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach