Przetargi.pl
Przebudowa mienia powojskowego w postaci zabytkowych stajni i ujeżdżalni przy ulicy 3 Maja w Oławie z przeznaczeniem dla instytucji i organizacji pełniących kluczowe funkcje społeczne

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mienia powojskowego w postaci zabytkowych stajni i ujeżdżalni przy ulicy 3 Maja w Oławie z przeznaczeniem dla instytucji i organizacji pełniących kluczowe funkcje społeczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mienia powojskowego w postaci zabytkowych stajni i ujeżdżalni przy ul. 3 Maja w Oławie z przeznaczeniem dla instytucji i organizacji pełniących kluczowe funkcje społeczne, tj. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie, Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych, organizacje pozarządowe. Powierzchnia zabudowy lokali usługowych 932,5 m2. Przedmiotowy obiekt ujęty jest w rejestrze zabytków. Zakres prac budowlanych obejmować będzie m.in.: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - posadzki i ściany - ok. 325m3, - Roboty ziemne - ok. 430m3 - Roboty betonowe, fundamentowe - ławy fundamentowe - ok. 50m3 - Roboty murarskie - Ściany parteru, działowe - ok. 730m2 - Instalowanie przegród - ścianek dział., sufitów z G-K - ok. 550m2 - Roboty izolacyjne - izolacje przeciwdźwiękowe - ok. 130m2 - Czyszczenie murów ceglanych, spoinowanie, odgrzybianie, gruntowanie - ok. 2300 m2 - Posadzki - podkłady betonowe,, gruntowanie, izolacja, warstwa wyrównawcza, płytki gresowe - ok. 840m2 - Stolarka drzwiowa - 58 szt. - Tynki wewnętrzne zwykłe, tyki wykańczające systemowe - ok. 3200m2 - Tynki renowacyjne - ok. 570m2 - Roboty malarskie - ok. 2500m2 - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - Węzeł cieplny i wymienniki - 1 kpl. - Wykonanie instalacji wodociągowej - ok. 380m - Montaż przyborów sanitarnych: baterie i zawory - ok.30 szt., umywalki - 8 szt., ustępy - 8 szt. - Wykonanie instalacja kan. sanitarnej wewn. - 100m - Wykonanie wentylacji - ok. 86m2 - Instalacje elektryczne silnoprądowe - ok. 8900m - Instalacje elektryczne słaboprądowe - ok. 13000m - Oprawy oświetleniowe - ok. 240 szt. - Wykonanie instalacji elektrycznej - ok. 80m - Instalacja c.o. - ok. 430mb, - Montaż grzejników - 58 szt. - Zorganizowanie rusztowania i zabezpieczenia. Do adaptacji na potrzeby instytucji przeznaczono lokale znajdujące się pomiędzy klatkami schodowymi na parterze. Projektowany budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - wody zimnej użytkowej z miejskiej sieci wodociągowej, - wody ciepłej użytkowej, - kanalizacji sanitarnej i deszczowej powiązanej z miejską siecią kanalizacji, - c.o. - elektryczną oraz siłę, - odgromową, - telefoniczną i teletechniczną, - wentylacji grawitacyjnej, - p.poż. z miejskiej sieci wodociągowej, Dane dotyczące powierzchni w projektowanym obiekcie Powierzchnia lokali dla instytucji: - lokal A (MOPS) - 365,90 m2 - lokal B (ZOSiPOW) - 281,10 m2 - lokal C (MOPS) - 68,90 m2 - lokal DiE (Stowarzyszenia)- 216,60 m2 ŁĄCZNIE - 932,50 m2 2.Sposób finansowania inwestycji. Wykonawca zafakturuje w 2013r. wykonane roboty na kwotę nie większą niż 700 000 zł. Kwota ta może w 2013r. ulec zwiększeniu jeżeli zamawiający pozyska dodatkowe środki na ten cel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000zł. Wadium wnoszą wykonawcy zaproszeni do złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach