Przetargi.pl
Przebudowa Miejskiego Centrum Medycznego Podłęże - drugi etap

Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 235
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 616-57-51 , fax. 0-32 616-57-51
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o.
    ul. Grunwaldzka 235 235
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 0-32 616-57-51, fax. 0-32 616-57-51
    REGON: 27747997600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlo.jaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Miejskiego Centrum Medycznego Podłęże - drugi etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wewnętrznej Miejskiego Centrum Medycznego Podłęże w Jaworznie Al.J.Piłsudskiego 80. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: 1)Zadanie 1: a)roboty ogólnobudowlane, w tym m.in.: wyburzenia, wymurowanie ścianek działowych, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana posadzek, malowanie; b)wymiana instalacji elektrycznej; c)wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej; d)montaż dźwigu 2)Zadanie 2; a)instalacja klimatyzacji. Łączna powierzchnia użytkowa objęta przebudową: 1271 m2, w tym piwnice 250,25 m2,(pomieszczenia socjalne), parter 477,71 m2, piętro 543,07 m2. Zaprojektowany dźwig platformowy - 2 przystanki, udźwig 400 kg , różnica poziomów do pokonania 3,16 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 250 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia przy czym wartość netto przynajmniej jednej roboty budowlanej powinna wynosić co najmniej 1000000 zł, a łącznie wykazane zrealizowane roboty powinny w swoim zakresie zawierać: roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, instalacje wodno-kanalizacyjne oraz instalacje klimatyzacji, 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 2.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 ppkt. 2) do 3) 3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1 ustawy) b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby (osób), która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, d)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, a także aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby (osób), która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, e)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby (osób), która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, f)wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia z podaniem stanowiska i stażu pracy g)wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich zakresu (roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, instalacje wod.-kan., instalacje klimatyzacji), wartości, miejsca i daty wykonania, a także potwierdzenia , że roboty zostały wykonane należycie. 2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1 , należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1a) i b) przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlo.jaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach