Przetargi.pl
przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w parterze budynku w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1. Znak sprawy: ZP/DOA/5/PZ/45/14

Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary 21a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 7438401, 7438501 , fax. 0-32 2519745
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
    ul. Barbary 21a 21a
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 7438401, 7438501, fax. 0-32 2519745
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w parterze budynku w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1. Znak sprawy: ZP/DOA/5/PZ/45/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczenia w budynku w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1 zgodnie z projektem głównym pt. Projekt przebudowy i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w Chorzowie ul. Rynek 8/1 wraz z pozwoleniem na budowę nr 245/2013 z dn. 26.09.2013 oraz projektem zmian pt. Projekt przebudowy i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń kwiaciarni na punkt obsługi pasażera KZK GOP w Chorzowie ul. Rynek 8/1- ZMIANA wraz z zmianą pozwolenia na budowę Decyzja nr 23/2014 z dn. 10.06.2014 r.
    Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
    1) Roboty przygotowawcze:
    - zabezpieczenie terenu budowy
    2) Roboty rozbiórkowe:
    - demontaż ścianek działowych
    - demontaż posadzek
    - wybicie otworów pod przejścia wentylacji
    3) Roboty montażowe:
    - montaż i demontaż rusztowań
    - montaż stolarki drzwiowej
    - montaż balustrad
    - montaż elementów wyposażenia łazienek
    - montaż sufitów podwieszanych
    - montaż ścianek działowych nowego podziału funkcji
    4) Roboty tynkarskie:
    -wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych na ścianach
    5) Roboty instalacyjne:
    - wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych nowych instalacji elektrycznych
    - wykonanie nowej instalacji wod. -kan.
    - wykonanie nowej instalacji c.o.
    6) Roboty zabezpieczające
    - zabezpieczenie stropów pod względem p-poż
    7) Roboty budowlane
    - wykonanie nowych posadzek
    8) Roboty porządkowe:
    - uporządkowanie terenu po wykonaniu robót
    1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą szczegółowej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Załączniki nr 6 i nr 7 do SIWZ:
    a) zał. nr 6 do SIWZ
    - Projekt przebudowy i zmiany użytkowania pomieszczeń kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w Chorzowie ul. Rynek 8/1 obejmujący:
    a) Projekt budowlany
    b) Pozwolenie na budowę nr 245/2013.
    b) zał. nr 7 do SIWZ
    - Projekt przebudowy i zmiany użytkowania pomieszczeń kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w Chorzowie ul. Rynek 8/1-ZMIANA obejmujący:
    a) Projekt budowlany
    b) Przedmiar robót
    c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
    d) Pozwolenie na budowę nr 23/2014 r. zmieniające pozwolenie nr 245/2013.

    Uwagi!
    1. W związku ze zmianą wymagań parametrów technicznych urządzeń będących wyposażeniem szafy SK1, Zamawiający rezygnuje z wyposażenia jej w następujące urządzenia: serwer 1TB, przełącznica telekomunikacyjna, centrala telefoniczna. Pozostałe elementy szafy SK1 pozostają na jej wyposażeniu i nie ulegają zmianie. W związku z powyższym w Przedmiarze robót instalacji elektrycznej zostają wykreślone: z tabeli Kosztorys inwestorski pozycje nr: 4.11, 4.15 oraz z tabeli Zestawienia materiałów pozycje nr: 2, 51.
    2. Zamawiający we własnym zakresie wykona przyłącze energetyczne zgodnie z Warunkami Przyłączenia do sieci nr 13-07-2013 z dnia 17.07.2013 r. W związku z powyższym w Przedmiarze robót instalacji elektrycznej zostają wykreślone z Kosztorysu inwestorskiego pozycje nr: 2.4, 2.6, 2.7, 2.8. Zamawiający przewiduje punkt poboru energii elektrycznej z tymczasowo usytuowanej skrzynki rozdzielczej w planowanym pomieszczeniu biurowym. W związku z powyższym należy przewidzieć mufę kablową łączącą kabel zasilający tablice TR1 z kablem zasilającym tymczasową skrzynkę rozdzielczą na placu budowy.
    1.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z kompleksową dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami bhp, ppoż. oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
    1.4. Zastosowane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz STWiORB szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału (poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta) lub konkretnego rozwiązania ma jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ogranicza konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zaproponowane produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania posiadają parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji projektowo-kosztorysowej i STWiORB.
    1.5. Szczegółowy harmonogram robót, zgodny z postanowieniami Umowy, Wykonawca przygotuje w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie wykorzystywany podczas realizacji przedmiotu Umowy.
    1.6. W ramach niniejszego zamówienia do zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
    a) Wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
    b) Przejęcie od Zamawiającego placu budowy,
    c) Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich,
    d) Wbudowywanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie,
    e) Wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie przewidzianym w Umowie,
    f) Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu Umowy,
    g) Ponoszenie konsekwencji prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji (bez akceptacji Zamawiającego),
    h) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
    1.7. Wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty ostatecznego (końcowego) odbioru wszystkich robót objętych umową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kzkgop.pl/modules.php?name=ogloszenia_biezace
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach