Przetargi.pl
Przedszkole nr 32 w dzielnicy Kamień - przebudowa pomieszczeń parteru budynku przedszkola na potrzeby nowego oddziału przedszkolnego i pomieszczeń biurowych

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedszkole nr 32 w dzielnicy Kamień - przebudowa pomieszczeń parteru budynku przedszkola na potrzeby nowego oddziału przedszkolnego i pomieszczeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń parteru budynku przedszkola nr 32 w dzielnicy Kamień na potrzeby nowego oddziału przedszkolnego i pomieszczeń biurowych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontowych robót wewnętrznych obejmujących m.in. przebudowę układu funkcjonalnego części pomieszczeń położonych we wschodniej części parteru budynku Przedszkola nr 32 w Rybniku w dz. Kamień. Celem planowanej przebudowy jest: a) przebudowa i adaptacja pomieszczeń po byłym posterunku policji na pomieszczenia biurowe do wydzierżawienia przenoszonej placówce pocztowej, b) wydzielenie nowego pomieszczenia dla oddziału przedszkolnego w obrębie dawnych pomieszczeń biurowych wydzierżawionych dotychczas na cele placówki pocztowej. Zakres robót ogólnobudowlanych obejmuje, m.in.: rozbiórkę i częściową przebudowę ścianek działowych, przebudowę w tym wykonanie nowych i zamurowanie istniejących otworów drzwiowych; wymianę i zabudowę nowej stolarki okiennej i drzwiowej (Alu i drewnianej), wymianę posadzek z remontem podłoży - włącznie z utylizacją odpadów z usuniętej posadzki rulonowej PCV, klepki parkietowej i boazerii drewnianej sufitów; wykonanie robót uzupełniających - w tym demontażu części krat okiennych (od strony przedszkolnej) i robót izolacyjnych przeciwwilgociowych w obrębie schodów zewnętrznych; montaż ścianek z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym; wykonanie wewnętrznych robót wykończeniowych: tynkarskich, płytkarskich (posadzka gres, glazura ścienna) malarskich i posadzkarskich (wykładzina rulonowa PCV w cz. przedszkolnej); wymianę kratek wentylacyjnych w malowanych pomieszczeniach itp. roboty towarzyszące. W zakres robót branży inst. sanitarnej wchodzi m.in.: likwidacja istniejącego węzła sanitarnego z wydzieleniem nowego sanitariatu dla projektowanej części przedszkolnej; wydzielenie nowego sanitariatu dla projektowanej części biurowej (pocztowej) wraz z wykonaniem podejść wod-kan i montażem przyborów w nowo-wydzielonym pom. kuchennym (spożywania posiłków) i w kąciku gospodarczym; wymiana grzejników c.o. (żeliwnych ) na stalowe płytowe; montaż podgrzewacza wody na użytek części biurowej. W zakres robót branży inst. elektrycznej wchodzi m.in.: demontaż istniejącej instalacji wewnętrznej (w całości remontowanych pomieszczeń ); wykonanie nowej instalacji podtynkowej z montażem nowych opraw oświetleniowych i osprzętu; montaż kurtyny powietrznej w drzwiach zewn. do części biurowej; wykonanie nowej tablicy rozdzielczej; montaż instalacji słaboprądowych (strukturalnej komputerowej, teletechnicznej i ostrzegania przed włamaniem - w zakresie określonym w przedmiarze). Kolorystyka wymalowań wewnętrznych, posadzek i glazury w pomieszczeniach podlegać będzie uzgodnieniu z przedstawicielami Użytkownika (z uwagi na obowiązujące standardy dla placówek pocztowych i przedszkoli) w oparciu o próbki (wzorniki) materiałów dostępne w zaoferowanym przez Wykonawcę systemie. Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz dokumentacja fotograficzna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 PLN (pięć tysięcy PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach