Przetargi.pl
Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2009/2010r.

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2009/2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Temat: Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2009/2010r. - Zadanie 1 Zadanie 1 obejmuje: 1. Przyłączenie do sieci oświetleniowej 141 istniejących elementów ozdobnych na słupach oświetleniowych przy ul. G.Roweckiego, Al. Niepodległości, ul. Bocheńskiego i w Rynku, uzupełnienie braków, konserwacja w okresie od 05.12.2009r. do 23.01.2010r, oraz odłączenie od sieci oświetleniowej. Elementy stanowią majątek gminy. 2. Zawieszenie na trakcji trolejbusowej nad jezdnią ul. Dmowskiego i ul. G. Roweckiego odcinek od ul. Piłsudskiego do al. Niepodległości 46 szt. elementów ozdobnych i przyłączenie ich do sieci oświetleniowej, konserwacja od 05.12.2009r. do 23.01.2010r., odłączenie i demontaż elementów do 30.01.2010r. Elementy stanowią własność wykonawcy. Należy stosować elementy o parametrach nie gorszych od typu WB 64, 62, 57 f-my OSTEL. 3. Zawieszenie na drzewach 20szt kurtyn o wym. 2,5 x 9mb (25 warkoczy po 9mb, przyłączenie do sieci oświetleniowej do 05.12.2009r, konserwacja do 23.01.2010r, oraz demontaż do 30.01.2010r. Elementy stanowią własność Wykonawcy. 4. Zawieszenie na drzewie 50szt. lamp typu STARFLASH-722, które posiada Zamawiający w terminie do 05.12.2010r, oraz demontaż do 15.01.2010r. 5. Dostawa i zawieszenie na drzewie 50szt. lamp typu STARFLASH-722, w terminie do 05.12.2009r, oraz demontaż do 15.01.2010r. 6. Zawieszenie na drzewach we wskazanych miejscach sznurów świetlnych w ilości 3000szt żarówek 230V/25W (odległość między żarówkami ok. 1mb) w terminie do 05.12.2009r., konserwacja i demontaż do 18.01.2010r. Elementy stanowią własność wykonawcy. 7. Przyłączenie do sieci iluminacji świątecznych i ich konserwacja na elewacjach budynków zabytkowych powyżej wysokości 15 m. w terminie od 05.12.2009r. do 19.01.2010r. Iluminacja pozostaje jako majątek gminy. Temat: Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2009-2010r. - Zadanie 2 Zadanie 2 obejmuje: 1. Dostawa, montaż i przyłączenie do sieci, elementów oświetlenia świątecznego fontanny na Placu Baczyńskiego w Tychach w terminie do 05.12.2009r., konserwacja w terminie od 06.12.2009r. do 23.01.2010r. oraz demontaż do 30.01.2010r. Elementy pozostają jako majątek gminy. 2. Dostawa, montaż i przyłączenie do sieci 38 szt. elementów oświetlenia świątecznego na słupach oświetleniowych przy Al. Niepodległości w terminie do 05.12.2009r., ich konserwacja w terminie od 06.12.2009r. do 23.01.2010r. oraz demontaż do 30.01.2010r. Elementy pozostają jako majątek gminy. Szczegółowe zakresy prac do wykonania ujęto w zał. nr 6 Temat: Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2009-2010r. - Zadanie 3 Zadanie 3 obejmuje: 1. Dostawa, montaż i przyłączenie do sieci 9szt. elementów oświetlenia świątecznego na słupach oświetlenia ulicznego na Placu Baczyńskiego w Tychach w terminie do 05.12.2009r., ich konserwacja w terminie od 06.12.2009r. do 23.01.2010r. oraz demontaż do 30.01.2010r. Elementy pozostają jako majątek gminy. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęto w zał. nr 6a
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium Dla zadania nr 1: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN) Dla zadania nr 2: 3 800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100 PLN) Dla zadania nr 3: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiące złotych 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami elektrycznymi, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E, osobą uprawnioną do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym - wykaz - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ 2) Wykaz wykonanych/wykonywanych usług - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie z należytą starannością, co najmniej 2 usług dla każdego zadania o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia: a) wykonawca wykonał oświetlenie świąteczne miasta na kwotę minimum 95 000,00 zł brutto każda - dla zadania 1 b) wykonawca dostarczył i wykonał 2 fontanny świetlne, które obudowywały i zostały zamontowane na istniejących fontannach wodnych bez ingerencji w na kwotę minimum 85 000,00 zł brutto każda - dla zadania 2 c) wykonawca dostarczył i wykonał oświetlenie świąteczne słupów oświetlenia ulicznego na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto każda - dla zadania 3 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku udziału w więcej niż 1 zadaniu usługi nie mogą się powtarzać. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie/wykonywanie tych usług. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł 2) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach