Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 825 27 15 , fax. 033 825 27 16
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
ul. Krasińskiego 34 34
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 825 27 15, fax. 033 825 27 16
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Bielsku-Białej. Miejsce sukcesywnych dostaw ( w zależności od potrzeb Zamawiającego ) - siedziba Zamawiającego w Bielsku-Białej ul. Krasińskiego 34 , w godzinach od 8.00- 13.00 , od poniedziałku do piątku; rozładunek i złożenie w pomieszczeniu wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego ) 22.00.00.00-0 Druki i produkty podobne 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.1.a. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi poprzez analizę metodą spełnia / nie spełnia złożonych przez Wykonawcę dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.1.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia / nie spełnia, złożonych przez powyższych Wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.2.a. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonych przez Wykonawcę dokumentów: oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych; 1.2.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia złożonych przez Wykonawcę dokumentów : oświadczenie w zakresie spełnienia tego warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.3. w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1.3.a. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/ nie spełnia, złożonych przez Wykonawcę : próbnych egzemplarzy oferowanych artykułów ( dotyczy : okładka wykonana z litej tektury, segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, etykiety do segregatorów ( 1szt. naklejki), cienkopis typu STABILO, długopis sprężynka leżący, długopis typu Zenith 7, zakreślacz ) zgodnie z formularzem cenowym. 1.3.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia złożonych przez Wykonawcę: próbnych egzemplarzy oferowanych artykułów ( dotyczy : okładka wykonana z litej tektury, segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, etykiety do segregatorów ( 1szt. naklejki), cienkopis typu STABILO, długopis sprężynka leżący, długopis typu Zenith 7, zakreślacz ) zgodnie z formularzem cenowym - musi być złożone przez jednego Wykonawcę;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1. Formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; 1.4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 1.6. Próbne egzemplarze oferowanych artykułów ( po 1 szt. ) 1.7. Formularz cenowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów papierniczo - biurowych oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa druków i teczek
Dodano: 2016-01-15 - Dostawy papierów rejestracyjnych i druków
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa druków medycznych oraz artykułów papierniczo - biurowych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie, ul. Mirowska 15
Dodano: 2015-06-25 - Zakup druków i książek medycznych
Dodano: 2015-05-07 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków medycznych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy: DO/DZ-381-1-13/15
Dodano: 2015-04-28 - Dostawa książek w postaci nowości i wznowień z zakresu beletrystyki, literatury naukowej, popularno-naukowej oraz dziecięco-młodzieżowej w 2015r. do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Jastrzębiu-Zdroju.
Dodano: 2015-02-03 - DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH ORAZ NIEMEDYCZNYCH
Dodano: 2014-12-19 - Dostawa druków i teczek
Dodano: 2014-11-28 - Druk i dostawa wydawnictw Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego.
Dodano: 2014-11-07