Przetargi.pl
przebudowa kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej w Przeźmierowie

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2015-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 00055112500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej w Przeźmierowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni gazowej w budynku szkoły Podstawowej przy ul. Kościelnej 46/48 w Przeźmierowie w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3.2. Zamówienie obejmuje: Etap I: - opracowanie koncepcji i zatwierdzenie jej przez Zamawiającego, - wykonanie projektów budowlanych we wszystkich branżach (m.in. budowlanej, instalacji elektroenergetycznych, instalacji wod.-kan, instalacji gazowej, c.o., cwu, technologii) w zakresie kotłowni i kanału pod boiskiem, - wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji, - uzgodnienie dokumentacji u niezbędnych organów, - przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia - jeśli wymagana, - przygotowanie niezbędnych opracowań dotyczących oddziaływania inwestycji na środowisko - zgodnie z obowiązującymi przepisami, - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż, - przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z prawem Budowlanym wraz ze wszystkimi załącznikami, - szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowej: -Koncepcja - 2 egz -Projekt budowlany - 5 egz. -Projekt wykonawczy - 4 egz. - Przedmiar robót - 2 egz. - Kosztorys inwestorski - 2 egz. - Wersja elektroniczna projektu - 1 egz. Etap II: - demontaż i utylizacja zdemontowanych materiałów i urządzeń, - dostawa i montaż kotłów, automatyki, kominów, kanałów nawiewnych, pomp, podgrzewaczy - zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową, - wymiana sieci cieplnej c.o., cwu, wody zimnej pod boiskiem wraz z odtworzeniem nawierzchni, - roboty budowlane - uzupełnienie posadzek, malowanie, wymiana drzwi. UWAGA: Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ. 3.5. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, należytą starannością, Polskimi Normami oraz dokumentami przekazanymi przez Zamawiającego. 3.6. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji, liczony od daty końcowego odbioru robót: - 60 miesięcy na wszystkie elementy budowlane wewnętrzne i zewnętrzne, - 60 miesięcy na wykonane prace projektowe, - minimum 36 miesięcy na wszystkie urządzenia techniczne zamontowane wewnątrz i na zewnątrz budynku W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń technicznych (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiającemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 3.7. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach. 3.8. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 3.9. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami: 71000000-8, 45000000-7, 43300000-0, 45333000-0, 45331000-6. 3.10. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: - zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, - zabezpieczenie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. poż., - pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia, - zapłata opłat za składowanie odpadów, - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru w trakcie trwania i odbioru robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia, - likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach