Przetargi.pl
Przebudowa Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej w związku z projektem Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby wspólnych numeryczno doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych nr POIG.02.02.00-14-022/09-00 - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem odpowiednich pozwoleń odnośnie robót budowlanych związanych z modernizacją Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej

Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 621 53 10 , fax. 0-22 625 73 51
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
    ul. Nowowiejska 24 24
    00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 621 53 10, fax. 0-22 625 73 51
    REGON: 00000155400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej w związku z projektem Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby wspólnych numeryczno doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych nr POIG.02.02.00-14-022/09-00 - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem odpowiednich pozwoleń odnośnie robót budowlanych związanych z modernizacją Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dokumentacji projektowej odnośnie robót budowlanych związanych z modernizacją Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej obejmującej: ?opracowanie ostatecznej koncepcji obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu, ?wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, ?wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego, ?wykonanie projektu aranżacji wnętrz, ?opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ?opracowanie przedmiarów robót, ?opracowanie kosztorysów inwestorskich, ?opracowanie informacji BIOZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości (w PLN): 9 000,00 (słownie złotych: dziewięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - wykonawca powinien spełniać wymogi o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp w tym:1.posiadać uprawnienia, do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. b) dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.- średnioroczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż (rocznie w tys. PLN): 500 000,00 (słownie złotych: pięćset tysięcy )- dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż (w tys. PLN):150 000 (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy) - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż (w tys. PLN)::300 000 (słownie złotych: trzysta tysięcy) - musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk projektantów w zakresie poszczególnych branż z 5-cio letnim stażem pracy (uprawnienia do projektowania w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane).- musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, roboty rodzajowo i finansowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj. wykonanie co najmniej trzech dokumentacji projektowo-kosztowych obiektów dydaktyczno - naukowych z wyłączeniem obiektów o charakterze sportowym, rekreacyjnym, kulturalnym i socjalnym dla szkoły wyższej wg definicji zawartej w ustawie z dnia 25 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym ( tekst jednolity Dz. U. 05.164.1365 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy).- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym Rachunku zysków i strat - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim.- Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejszej niż 150 tys. złotych. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. złotych.- Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2 niniejszego Ogłoszenia tj. kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Zawodowej).- Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.- Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl www.meil.pw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach