Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury ulic na osiedlu Gospodarz w Gminie Rzgów

Gmina Rzgów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-030 Rzgów, Pl. 500-lecia 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 214 12 10
  • Data zamieszczenia: 2022-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzgów
    Pl. 500-lecia 22
    95-030 Rzgów, woj. łódzkie
    tel. 42 214 12 10
    REGON: 472057827
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury ulic na osiedlu Gospodarz w Gminie Rzgów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. W zakres zadania wchodzi utwardzenie nawierzchni ulic: Kwiatowej; Liliowej; Różanej i Kaczeńcowej w Gospodarzu na łącznym odcinku 679,25 m.b. wraz z wykonaniem wodociągu w ul. Różanej i Kwiatowej Ø 100mm PE-HD 100 SDR 17 PN10 – 220 m.b. 1) Zakres robót obejmujący wykonanie utwardzenia ulic :a) Przebudowę jezdni w zakresie podbudowy i utwardzenia szer. 5 m:powierzchnia jezdni o nawierzchni z kostki betonowej 2595 m2powierzchnia jezdni o nawierzchni z płyty ażurowej 825 m2ułożenie krawężników i obrzeży / ilości opisuje przedmiar robót /ścieki wodne do odprowadzenia powierzchniowego wód opadowych;/ ilości opisuje przedmiar robót /b) Przebudową zjazdów z kostki szer. 5 m / skosy 1,5x1,5 m/ - 575 m2c) Wykonanie chodników / w tym dojść do furtek / 55 m2d) Wykonanie powierzchni zieleni -3505 m2;e) Wykonanie regulacji zasuw wodociągowych .f) Wykonanie oznakowania tymczasowej organizacji ruchu wraz z wykonaniem i uzgodnieniami w celu zapewnienia bezpieczeństwa pojazdów i pieszych w czasie prac.g) Utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki.h) Usunięcie ewentualnych kolizji wraz z procedowaniem spraw formalno-prawnych w imieniu Zamawiającego Gminy Rzgów w przypadku ich wystąpienia na etapie realizacji .i) Pełną obsługę laboratorium badawczego w celu sprawdzenia poprawności wykonanych robót oraz pełną obsługę geodezyjną ,w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.2) Zakres robót obejmujący wykonanie wodociągu w ulicach : Różanej i Kwiatowej w Gospodarzu a) Rurociąg Ø 100mm PE-HD 100 SDR 17 PN10 – 220 m.b. b) Zasuwa żeliwna kołnierzowa Ø 100mm z obudową i skrzynką do zasuw – 3 szt. c) Hydranty żeliwne ppoż. nadziemny Ø80mm – 2 kpl. (1 z demontażu) d) W powyższym zakresie robót wykonawca musi uwzględnić:- obsługę geodezyjną w trakcie wykonywania robót, jak i po zakończeniu robót (inwentaryzacja geodezyjna),- badanie wody pod względem bakteriologicznym z wynikiem pozytywnym,- badanie wydajności hydrantów z prawidłową wydajnością,- próby szczelności, rozruch, instruktaż obsługi, - przygotowanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie drogi publicznej o wartości umowy głównej min. 1 500 000,00 zł brutto każda, w zakres której wchodziły roboty brukarskieo ilości min. 3 000 m2 oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.2) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, polegające na budowie sieci wodociągowej o długości min. 100 m każda oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej – kierownik budowy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych.4) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach