Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku biurowego na archiwum zakładowe Urzędu Miasta Włocławek przy ulicy Ptasiej 2A we Włocławku w ramach zadania pn.: Przebudowa budynku Urzędu Miasta

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2012-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku biurowego na archiwum zakładowe Urzędu Miasta Włocławek przy ulicy Ptasiej 2A we Włocławku w ramach zadania pn.: Przebudowa budynku Urzędu Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branżach: br. konstrukcyjnej, br. architektonicznej, br. sanitarnej, br. elektrycznej w budynku Gminy Miasto Włocławek przy ul. Ptasiej 2 a - dz. nr 87/2 KM 83; obręb 0830 Włocławek wraz z dostawą wyposażenia. Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie w szczególności: 1) zakresie br. architektoniczno-konstrukcyjnej m.in.: a) demontażu stolarki wewnętrznej w części parteru przeznaczonej do adaptacji, b) wyburzenia części ścianek działowych parteru, c) demontażu sufitów podwieszanych, d) rozebrania istniejącej posadzki z dogęszczeniem gruntu (przed wykonaniem nowej posadzki), e) wykonania nowych posadzek, f) demontażu stolarki zewnętrznej z zamurowaniem i otynkowaniem otworów (blendy), g) wykonania wentylacji grawitacyjnej, h) wykonania nadproży nad nowoprojektowanymi otworami, i) naprawa ubytków w elewacji, j) malowania elewacji, k) wykonania ścianek działowych, l) osadzenia nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, m) wykonania + naprawy tynków, n) szpachlowania + malowania ścian wewnętrznych, o) wykonania kominów wentylacyjnych (przejścia przez stropy i dach), p) naprawy dachu po przekuciach + pokrycie całego budynku (wszystkich części) papą termozgrzewalną, 2) zakresie br. sanitarnej m.in.: a) montażu dodatkowych grzejników wraz z zasilaniem, b) demontażu grzejnika żeliwnego, c) zmiany lokalizacji przewodów + izolacja, d) przebudowy zasilania węzła sanitarnego na piętrze, e) demontażu fragmentów instalacji wodociągowej, f) likwidacji sanitariatu parter, g) montażu umywalki (rozbudowa instalacji wod.-kan., montaż baterii), h) wykonaniu hydrantu p.poż., i) montażu kratek wywiewnych, j) montażu/ podłączenia osuszaczy, 3) zakresie br. elektrycznej m.in.: a) rozbudowy istniejącej rozdzielnicy głównej, b) budowy linii wlz w kierunku projektowanej rozdzielnicy archiwum, c) wykonania instalacji gniazd wtyczkowych, d) wykonania instalacji oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego, e) dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej, f) instalacji szyny wyrównawczej, g) ochrony przeciwprzepięciowej, h) demontażu istniejącej instalacji, i) instalacji systemu alarmu pożarowego, j) instalacji monitoringu, alarmu antywłamaniowego, 4) dostawa wyposażenia archiwum m.in. w fabrycznie nowe: a) regały przesuwne, b) komplet mebli do pokoju biurowego: 6 szaf aktowych ( w tym 4 metalowe ), 1 szafa ubraniowa, 2 biurka, 8 krzeseł w tym 2 obrotowe, c) niszczarkę / papier formatu A3 (parametry: liczba jednorazowo ciętych arkuszy, otwór do podania ręcznego - 8 arkuszy (80g/m2); liczba jednorazowo ciętych arkuszy, podajnik automatyczny-250 arkuszy(80g/m2);cykl pracy - 12 min. pracy/ 40 min. przerwy; początkowy okres pracy 16 min., napięcie częstotliwość 230V/50Hz; natężenie prądu- 1,2A; moc silnika- 270W; d) zestaw komputerowy stacjonarny z oprogramowaniem + urządzenie wielofunkcyjne obsługujące format A3 (drukarka czarno-biała, kopiarka ze skanerem itd. wg projektu). Parametry techniczne zestawu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego zawarte są w zał. nr 10 do niniejszej SIWZ. e) telefon z wyświetlaczem dostosowany do centrali Urzędu Miasta - AVAYA DEFINITY - R009i, f) dwie gaśnice ABC ( 6kg), g) 2 drabiny rozstawne + wózek do przewozu dokumentów. 5) naprawa sieci komputerowej umożliwiająca podłączenie sprzętu. Realizację należy przeprowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną 30 czerwca 2012r; przez firmę: PRACOWNIA PROJEKTOWANIA I NADZORU Cezary Olewniczak z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 35 we Włocławku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 6.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach