Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Dembowskiego 3 w Dobiegniewie na Dzienny Dom Senior +

Gmina Dobiegniew ogłasza przetarg

  • Adres: 66-520 Dobiegniew, Obrońców Pokoju
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 611 001, , fax. 957 611 041
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobiegniew
    Obrońców Pokoju 24
    66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
    tel. 957 611 001, , fax. 957 611 041
    REGON: 52874100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Dembowskiego 3 w Dobiegniewie na Dzienny Dom Senior +
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane prowadzone będą przy ul. Dembowskiego 3, na terenie działki nr 288/2; obręb ewidencyjny 0013 Dobiegniew, gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie. Opis prac budowlanych Zakres opracowania obejmuje część architektoniczno-konstrukcyjną, część sanitarną i elektryczną. Zakres został podzielony na dwie części. Część 1 obejmuje przebudowę pomieszczeń parteru i stanowi zakres robót możliwy do wykonania bez pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Część 1 zawiera roboty ogólnobudowlane, elektryczne i wszystkie roboty sanitarne. Wykonanie robót części 1 nie stanowi podstawy do użytkowania przebudowanych pomieszczeń. Część 2 obejmuje przebudowę klatki schodowej, przebudowę elementów konstrukcyjnych parteru i roboty towarzyszące, które nie mogą być wykonane w części 1 ze względu na metodologię wykonania robót i stanowi faktyczną zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń parteru na dzienny Dom „Senior+” (DDS). Istotą tej części robót jest wykończenie pomieszczeń i przeznaczenie ich na pomieszczenia DDS a także zmiana warunków ochrony przeciwpożarowej, poprzez wydzielenie klatki schodowej, wejście do której uważa się za równorzędne z wyjściem do innej strefy pożarowej. Wydzielenie klatki schodowej odbywa się na wszystkich kondygnacjach. Część 2 zawiera pozostałe roboty ogólnobudowlane w elementach konstrukcyjnych i roboty elektryczne w klatce schodowej i roboty montażowe. Zadanie obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania parteru budynku na Dzienny Dom "Senior+" (DDS) według wytycznych Programu Wieloletniego „Senior +” uchwalonego przez Radę Ministrów, według wytycznych Inwestora i uzgodnionej koncepcji. W pierwszej części robót planuje się wykonać wszystkie prace możliwe do wykonania bez uzyskiwania pozwolenia na budowę i zgłaszania. Zakres prac części 1 ukazany jest na rysunku A1, na rysunkach branży sanitarnej i elektrycznej. Docelowo (w zakresie robót objętych częścią 2) projektuje się utworzenie nowych pomieszczeń. Projektuje się skomunikowanie wszystkich projektowanych pomieszczeń z korytarzem i wydzielenie korytarza, a co za tym idzie całego DDS, od reszty budynku poprzez wprowadzenie przeszklonej ścianki oddzielającej od strony klatki schodowej. Przewiduje się użytkowanie DDS przez maksymalnie 15 seniorów. Projektuje się przebudowę klatki schodowej i dostosowanie jej do wymogów p-poż. poprzez wydzielenie jej na wszystkich kondygnacjach budynku ścianami i ściankami (EI 30) wraz z drzwiami przeciwpożarowymi EI 30 i wprowadzenie systemu automatycznego oddymiania. Projektuje się przebudowę instalacji sanitarnych i elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, która jest załącznikiem do niniejszej SIWZ. Warunki płatności Zamawiający ustala wynagrodzenie ryczałtowe. Szczegółowe warunki płatności zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wybudowania przedmiotu zamówienia z zakupionych i dostarczonych na własny koszt, fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów i urządzeń, odpowiadających co do jakości wymogom określonym dla wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie (Art.10 Ustawy - Prawo budowlane). Wykonawca zobowiązany jest oddać zamawiającemu kompletny technicznie i technologicznie przedmiot zamówienia – obiekt budowlany, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą i techniczną i jest wynikiem całości robót budowlanych opisanych przez specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekt. 2. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składają się: 2.1. projekt budowlany - z dnia 30.07.2020 r. - [załącznik nr 7 do SIWZ], który to dokument jest integralną częścią SIWZ, 2.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 8 do SIWZ], który to dokument jest integralną częścią SIWZ, Powyższa dokumentacja projektowa wraz z SIWZ, opisuje przedmiot zamówienia. Na jej podstawie należy wykonać wszelkie roboty budowlane, także roboty nie ujęte w dokumentacji, a których wykonanie jest konieczne do prawidłowej realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale III SIWZ. Wobec powyższego wykonawca w celu prawidłowej kalkulacji wynagrodzenia, nie może jako podstawy przyjmować danych zawartych w przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do kalkulacji ceny. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania w ramach niniejszego postępowania dokonania wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.dobiegniew.pl w zakładce: Dla Przedsiębiorców - Aktualne zamówienia, dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp wg wzoru zamieszczonego w SIWZ – załącznik nr 10. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach