Przetargi.pl
Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Mielcu przy ul. T. Kościuszki 4

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2016-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Mielcu przy ul. T. Kościuszki 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Mielcu w zakresie: 1) Wykonanie hydroizolacji i docieplenia obwodowego zewnętrznych ścian fundamentowych. 2) Wykonanie docieplenia stropu pod poddaszem nieużytkowym wraz z wykonaniem nowej posadzki z płyt OSB na legarach drewnianych. 3) Wykonanie docieplenia (zewnętrznego i wewnętrznego) ścian zewnętrznych wraz z wykończeniem tynkiem silikatowo-silikonowym. Elewację zewnętrzną, która jest docieplana od wewnątrz należy wykończyć jak elewację docieplaną od zewnątrz, tylko bez warstwy docieplenia tj. bez wełny mineralnej. Ostateczną kolorystykę elewacji należy uzgodnić po wykonaniu próbkowania. Do ocieplenia zewnętrznego stosować fasadowe płyty ze skalnej wełny mineralnej do izolacji termicznej o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,037W/mK 4) W miejscach docieplenia elewacji z zewnątrz należy dokonać przełożenia instalacji odgromowej, elektrycznej i innego osprzętu mocowanego do elewacji. 5) W miejscach ocieplenia elewacji od wewnątrz należy dokonać przebudowy istniejących centrali wentylacyjnych Micra 150E. 6) Po dociepleniu wewnętrznym ścian należy zmienić sposób mocowania grzejników z mocowania na stopkach na mocowanie do ściany. 7) Wymiana tynków wewnętrznych zgodnie z projektem. 8) Ułożenia nowych płytek glazurowanych na korytarzach i klatkach schodowych zamiast wymienionego w projekcie tynku mozaikowego do wysokości 2,05 m. 9) Wymiana podłóg i posadzek parteru zgodnie z projektami wraz z dociepleniem styropianem EPS-036 PARKING UNIWERSALNY wg wytrzymałości na ściskanie [kPa] 150, grubości 5 cm wszystkich podłóg/posadzek na gruncie niezależnie od zapisów zawartych w projekcie, z wyjątkiem pom. 0.21 Sala gimnastyczna. 10) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z wyjątkiem pom. 0.6.2 Kotłownia. W oknach o1, o2, o3, o5, o6, o7 należy zastosować systemy otwierania: rozwieralno-uchylny w dolnych kwaterach i rozwierny w górnych. Otwory okienne o8 na Elewacji C należy zastąpić luksferami szklanymi energooszczędnymi w kolorze beżowym; złotym. 11) Wymiana 6 szt. drzwi i ościeżnic do pomieszczeń sanitarnych na parterze i I piętrze 0.17, 0.18, 0.19 i 1.13, 1.14., 1.15) na regulowane drewniane drzwi płytowe, rama z drewna iglastego przylgowe, wypełnienie płytą wiórowo – otworową, laminat CPL o gr. 0,7mm w kolorach np. kasztan, dąb miodowy, akacja, ościeżnica regulowana MDF, skrzydło na 3-ch zawiasach, w wersji łazienkowej – kratka wentylacyjna ze stali nierdzewnej. Klamka metalowa w kolorze srebrnym, 12) Ułożenie nowych płytek glazurowanych 30x30 gat. I podłogowych i ściennych w pomieszczeniach sanitarnych do wys. 2.2 m (0.17, 0.18, 0.19 i 1.13, 1.14, 1.15) wraz z obudową płytami GK pionów kanalizacji sanitarnej. 13) Wykonanie sufitów podwieszonych kasetonowych z krawędzią typu „E” na korytarzach i klatkach schodowych I pietra (bez sal lekcyjnych). 14) Wymiana istniejącej instalacji oświetleniowej /opraw/ z wyjątkiem pom. 0.6.2 Kotłownia. 15) Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego. 16) Wymiana obróbek blacharskich z zastosowaniem rynien i rur spustowych systemowych z blach stalowych, ocynkowanych na gorąco. Stalowe blachy dodatkowo pokryte powłokami ochronnymi, trwale zabezpieczającymi produkt przed korozją 17) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół badania, sprawdzenia skuteczności działania instalacji elektrycznej i odgromowej. 18) Wykonanie daszków nad wejściami zgodnie z załączonymi rysunkami z wykonaniem obróbek blacharskich na . 19) Istniejący zadaszenie drzwi wejściowych od strony północnej docieplić od góry i od dołu styropianem EPS-036 PARKING grubości 5 cm; dodatkowo na górnej warstwie wykonać izolację przeciwwilgociową z papy ( 1 x popa podkładowa + 2 x papa termozgrzewalna wierzchniego krycia). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Wszystkie uszkodzenia: schodów, kostki brukowej itp. wokół budynku związane z ociepleniem fundamentów należy przywrócić do stanu pierwotnego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania zgody właściciela chodnika i drogi na wykonywanie w/w robot i wyłączenia ich z użytkowania czasowego. Wszystkie materiały przed wbudowaniem podlegają procedurze zatwierdzenia materiałowego przez Inspektora Nadzoru zgodnie z zapisami umownymi. Ze względu na wykonywanie robót na czynnym obiekcie, w który prowadzone są planowe zajęcia szkolne, terminy i zakres wykonania należy każdorazowo uzgadniać z Użytkownikiem tj. Dyrekcją Szkoły Podstawowej nr 2. Obiekt może zostać udostępniony w całości jedynie w dni ustawowo wolne od pracy oraz w okresie przerwy na ferie zimowe i wakacje. Istnieje możliwość sukcesywnego udostępniania pomieszczeń szkolnych w innych dniach po uzgodnieniu z Użytkownikiem pod warunkiem nie wykonywania w tym czasie robót uciążliwych akustycznie. W pozostałe dni roboty mogą być wykonywane w godzinach od 1400 – 2200, w sposób który umożliwia prawidłowe funkcjonowania obiektu w godzinach pracy. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do : - zabezpieczania, przenosin mebli, sprzętu, wyposażenia itp. tyle razy ile to będzie konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, - zachowania czystości w szkole i otoczeniu, - wywozu materiałów do utylizacji z opłatą na PSZOK zgodnie z umową, - ogrodzenia i oznakowania terenu budowy oraz wyposażenia w urządzenia sanitarne. 4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Inwestycji. Wszystkie otwory okienne i drzwiowe wymagają sprawdzenia w celu oceny ich rzeczywistych wymiarów. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699; b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 uraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach