Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Smarżowej wraz z przebudową dachu

Gmina Brzostek ogłasza przetarg

  • Adres: 39-230 Brzostek, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 680 30 26 , fax. 14 680 30 25
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzostek
    Rynek 1
    39-230 Brzostek, woj. podkarpackie
    tel. 14 680 30 26, fax. 14 680 30 25
    REGON: 85166108500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Smarżowej wraz z przebudową dachu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Smarżowej wraz z przebudową dachu” Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku Szkoły Podstawowej wraz z budową i przebudową wewnętrznej instalacji wod.-kan, c.o, elektrycznej oraz przebudowę zewnętrznych odcinków instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smarżowa na dz. nr 623, obr 0017 jedn, ewid. 180302_5 Brzostek, w szczególności: a) rozbiórki i wyburzenia: - rozebranie płyt chodnikowych 50x50x7 – ok. 123 m2; - rozebranie pokrycia dachowego z blachy i konstrukcji więźb dachowych – ok. 775 m2; b) roboty ziemne fundamenty: - wykonanie koryt oraz warstw odsączających – ok. 232 m2; c) betonowanie konstrukcji, zbrojenie: - ściany żelbetowe – ok. 26 m2; - płyty żelbetowe stropowe – ok. 35 m2; d) izolacje: - izolacje przeciwwilgociowe – ok. 141 m2; - izolacje pionowe ścian z folii kubełkowej – ok. 122 m2; - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styrodur gr 10 cm – ok. 122 m2; - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej – ok. 478 m2; e) ściany; f) dach: - deskowanie połaci dachowych sklejką gr. 10 mm – ok. 766 m2; - pokrycie dachu blachą – ok. 766 m2; - wykonanie podłóg z desek – ok. 444 m - ślepa podłoga z płyt sklejkowych gr. 25 mm – ok. 478 m2; g) ślusarka i stolarka – okna, drzwi i ścianki aluminiowe oszklone h) roboty wykończeniowe: - tynki zwykłe – ok. 108 m2; - licowanie ścian płytkami – ok. 20 m2; - posadzki z płytek – ok. 7 m2; - cokoliki z płytek – ok. 25 m; - posadzki z wykładziny – ok. 27 m2; - malowanie farbami emulsyjnymi – ok. 150 m2; i) chodniki: - obrzeża betonowe 20x6 cm – ok. 195 m; - nawierzchnie z kostki brukowej gr. 6 cm – ok. 232 m2; 3. UWAGA! Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ zawiera zakres szerszy niż przedmiot zamówienia. Roboty elewacyjne polegające na ociepleniu ścian nie stanowią przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje jedynie zakres określony w udostępnionych przedmiarach robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 5-7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w Dziale IX ust. 2 pkt 2) SIWZ, Wykonawcy wykazują łącznie. b) Oświadczenia wymienione w Dziale XI ust 1 SIWZ powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie w ten sposób, że powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Dziale XI ust. 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Dziale XI ust. 5 pkt 2) lit a) SIWZ przy czym dokumenty o których mowa w Dziale XI ust. 5 pkt 2) lit a) SIWZ składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy, wykazujący spełnianie warunków spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. Inne: 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik –pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 ustawy jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczącego tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach