Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa wraz z odwodnieniem i budową ścieżki rowerowej drogi powiatowej 1809 O Izbicko - Ligota Dolna na odcinku Izbicko - Otmice - Odcinek II

Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
    REGON: 53141223700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa wraz z odwodnieniem i budową ścieżki rowerowej drogi powiatowej 1809 O Izbicko - Ligota Dolna na odcinku Izbicko - Otmice - Odcinek II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przebudowa i rozbudowa wraz z odwodnieniem i budową ścieżki rowerowej drogi powiatowej 1809 O Izbicko - Ligota Dolna na odcinku Izbicko - Otmice - Odcinek II. Opis przedmiotu zamówienia: Ogólny zakres techniczny zadania: przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej 1809 O w ciągu ul. Zawadzkiego w miejscowości Otmice na odcinku długości 649 m od skrzyżowania z drogą gminną nr 105112 O ul. E. Orzeszkowej i drogą powiatową 1850 O Otmice - DK 94 (Suchodaniec) ul. Kościuszki do skrzyżowania z drogą powiatową 1817 O Otmice - Kamień Śląski. Opis stanu istniejącego. Jezdnia drogi powiatowej 1809 O ul. Zawadzkiego w Otmicach posiada szerokość zmienną i wynosi około 5,0 m. Nawierzchnia bitumiczna posiada liczne uszkodzenia w postaci deformacji (koleiny, przełomy), spękań i obłamanych krawędzi. Nawierzchnia jezdni posiada niewłaściwy profil podłużny i poprzeczny oraz nieodpowiednie parametry użytkowe drogi powiatowej klasy zbiorczej Z. Na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Zwycięstwa (droga gminna nr 105135 O) po lewej stronie drogi zlokalizowany jest chodnik o szerokości 1,50-2,0 m, na odcinku od ul. Zwycięstwa do skrzyżowania z ul. Szkolną (droga gminna nr 105136 O) chodnik istniejący zlokalizowany jest po prawej stronie drogi i posiada szerokość średnio 3,0 m. Chodniki istniejące charakteryzują się złym stanem technicznym, nawierzchnia z płyt betonowych posiada liczne nierówności, deformacje, ubytki i wykruszenia, krawężniki posiadają wyłamania oraz załamania niwelety. Na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościuszki i ul. Orzeszkowej do skrzyżowania z ul. Szkolną długości 524 m droga powiatowa posiada przekrój uliczny, na pozostałym odcinku tj. do końca skrzyżowania z drogą powiatową 1817 O przekrój drogowy z obustronnymi poboczami gruntowymi i odwodnieniem powierzchniowym. Zły stan techniczny drogi powiatowej potęguje brak odwodnienia, jako czynnik stwarzający zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz powodujący degradację konstrukcji drogi oraz budynków zlokalizowanych blisko drogi. Na odcinku od stawu, zlokalizowanego po lewej stronie drogi w km 0+180, do posesji nr 19 w km 0+480 w jezdni zlokalizowany jest kanał przelewowy ze stawu, do którego podłączonych jest kilka wpustów ulicznych. Kanał jest załamany, zaślepiony korzeniami i osadem oraz całkowicie niedrożny. Szczegółowy zakres techniczny zadania. Przebudowa konstrukcji jezdni w zakresie poszerzenia do szerokości 5,5 m - dwa pasy ruchu o szerokości 2,75 m na odcinku od km 0+000 do km 0+543 oraz poszerzenia do szerokości 6,0 m - dwa pasy ruchu o szerokości 3,00 od km 0+543 do km 0+649; oraz wzmocnienia i przebudowy nawierzchni istniejącej: wykonanie konstrukcji poszerzenia jezdni powierzchni na powierzchni 135 m2, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 4147 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego na powierzchni 4282 m2, przebudowa konstrukcji istniejących chodników, chodnik lewostronny od km 0+000 do 0+370 oraz chodnik prawostronny od km 0+350 do km 0+520, długość chodników 540 m, nawierzchnia z kostki brukowej na powierzchni chodnika i zjazdów w ilości 1310 m2, budowa zatoki autobusowej na skrzyżowaniu z ul. Orzeszkowej wraz z peronem dla pieszych, szerokość zatoki 3,0 m, nawierzchnia zatoki z kostki betonowej 16x16x14 na powierzchni 99 m2, przebudowa skrzyżowania z drogą gminną ul. Szkolną poprzez poszerzenie skrzyżowania i przebudowę relacji skrętnych oraz konieczną ze względu na poszerzenie skrzyżowania przebudową sieci elektrycznej niskiego napięcia wraz z przebudową słupa energetycznego, przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową 1817 O typu T poprzez wykonanie konstrukcji jezdni na przejazdowej wysepce gruntowej, budowa kanalizacji deszczowej drogi powiatowej poprzez budowę kanalizacji odwadniającej o długości 520 m wraz ze studniami wpustowymi w ilości 30 szt., studniami rewizyjnymi w ilości 20 szt. oraz osadnikami piaskowymi w ilości 2 sztuk, budowę kanalizacji tłocznej o długości 248 m wraz z przepompownią, budowę separatora substancji ropopochodnych, wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej w ilości 860 m i ścieków ulicznych z prefabrykatów betonowych na odcinku długości 267 m. wykonanie oznakowania poziomego nawierzchni na zimno za pomocą mas chemoutwardzalnych, grubowarstwowego gładkiego, w łącznej ilości 149 m2, montaż balustrad ochronnych ruchu pieszego w chodniku od strony jezdni na wysokości szkoły i przejścia dla pieszych zlokalizowanego przy ul. Zwycięstwa w ilości 210 m, nowe oznakowanie pionowe w łacnej ilości 30 znaków drogowych: znaki typu A - 11 sztuk, znaki typu B - 3 sztuki, znaki typu D - 10 sztuk, znaki typu E - 3 sztuki, znaki typu T - 3 sztuki. Szczegółowy opis zamówienia określono w Specyfikacji zamówienia publicznego DP-3421-06/10 stanowiącą załącznik do SIWZ. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy. 2. Gwarancję jakości obejmować musi zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz odbiorze ostatecznym. 4. Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 5. W przypadku wystąpienia wad w przedmiocie umowy w okresie gwarancji wykonawca winien je usunąć na własny koszt i własnym staraniem w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. W przypadku nie dokonania naprawy, Zamawiający zleci naprawę osobom trzecim na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej (w tym podpunkcie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na poszczególne zadanie w wysokości: 35.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 2, Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowej-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w innej formie niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert i zostać złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Kasie Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiada wiedzę i doświadczenie; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia sytuacji ekonomicznej i finansowej 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp., 3)Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia,nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ kosztorys ofertowy, kserokopia wniesienia wadium. w przypadku wystąpienia podwykonawców, wykaz prac które zamierza się powierzyć podwykonawcy - Załącznik Nr 5 do SIWZ, w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp), w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba), W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy zamawiający żąda, następujących dokumentów: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik Nr 2 do SIWZ, aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu, zaproszeniu do negocjacji lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy zamawiający żąda, następujących dokumentów: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy podać minimum dwa zadania, których łączna wartość jest nie mniejsza niż 1.500.000,00 zł. Wartość co najmniej jednego wykonanego zamówienia nie może być mniejsza niż 1.000.000,00 zł. Do niniejszego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione prace zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3 do SIWZ, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 4 do SIWZ. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach