Przetargi.pl
Rozbudowa szkoły o przedszkole przy Zespole Szkolno-Gimnazjalnym przy ul. Szkolnej 1 w Kielczy, na działce nr 621/15

Burmistrz Zawadzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 47-120 Zawadzkie, ul. Dębowa 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4616551 , fax. 077 4616552
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zawadzkiego
    ul. Dębowa 13 13
    47-120 Zawadzkie, woj. opolskie
    tel. 077 4616551, fax. 077 4616552
    REGON: 00053108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa szkoły o przedszkole przy Zespole Szkolno-Gimnazjalnym przy ul. Szkolnej 1 w Kielczy, na działce nr 621/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja i rozbudowa istniejącego fragmentu szkoły w Kielczy w celu stworzenia niezależnego przedszkola o dwóch oddziałach. Powierzchnia użytkowa(rozbudowa wraz z częścią istniejącego budynku przeznaczoną do adaptacji): 190,1m2(pomieszczenia)+ 29,2m2(taras). Kubatura części przeznaczonej do dobudowania: 1007,5m3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji technicznej. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 7.1.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7.1.3. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 7.1.2., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.). 7.1.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 7.1.2. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę, a o których mowa w pkt. 6 SIWZ. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 6 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składający ofertę powinien załączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 6.1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 6.2. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) - zał. nr 2 do SIWZ; 6.3. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: 6.3.1. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych; 6.3.2 wykaz robót budowlanych zrealizowanych w latach 2004-2009 o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia zadania i o wartości co najmniej 500 000 zł każde z nich - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 , przy czym co najmniej 2 realizacje potwierdzone referencjami. 6.3.3 Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót budowlanych z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa - wg zał. nr 3. 6.4. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy; 6.5. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy, 6.6. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez Zamawiającego oceniane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach